Het is nu helemaal zeker! Ben vandaag op kennismaking geweest en voor een rondleiding. Aanstaande maandag ga ik beginnen met een stage in het paardenrevalidatie centrum in Bergen (Noord-Holland). Heb er zoveel zin in!!

Ik heb ze aangeschreven omdat ik meer ervaring wil opdoen voor me opleiding paarden(sport)massage. De eerste 2 certificaten heb ik daar al van binnen. In september gaan we weer beginnen voor certificaat nummer 3 en 4 en dan in januari me examen.
Ik ga voor een groot deel meelopen met de paardenfysiotherapheut en daarbuiten af en toe wat paarden in/uit de wei halen enz enz.
Ze hebben daar ook Aquatheraphie. Dus dat vond ik ook wel erg gaaf om te zien!

Het is voor 4 weken lang en dan 3 dagen in de week. Maandag, dinsdag, woensdag. Ik blijf daar in de buurt slapen in een hotel, omdat het te ver is voor mij om heen en weer te rijden.
En buiten dat heb ik het vandaag met me mama erover gehad dat ik graag me lesgeef papieren wil halen. Nou had ik een 2 jarige opleiding gevonden waar ook veel aandacht word besteed aan zit van de ruiter, anatomie van het paard, TTeam enz enz. Dus dat leek me super kicken!
Heeft mama aangeboden om te betalen

WHOOEEE!!! Ben zo blij! hahaha!
Sorry, maar moest het ff allemaal kwijt