Bailey was echt ontzettend braaf en dapper, zo voor het eerst van huis. Hij heeft zich wel wat druk lopen maken, veel lopen hinniken, maar verder geen pas verkeerd gezet. Zelfs niet toen we dwars door het dorp moesten, we ingehaald werden door trekkers en bussen en langs volle terrasjes en winkels moesten. Trots!
Sorry voor de hoeveelheid foto's, maar vond het zo verschrikkelijk moeilijk om te kiezen!
Allereerst, omdat het kan

Lekker op pad door de bossen

Struinen! In Park de Hoge Veluwe mag je met het paard ook van de paden af, lekker het terrein over. Heel gaaf.

En strekken maar met die beentjes!

We hebben overnacht bij De Kleine Pol in Otterlo. Was echt super. Heerlijke bedden, alles super verzorgd en de douche was zelfs lekkerder dan bij ons thuis

Bailey mocht overnachten in de paddock waar hij hooi kreeg, en hij mocht ook nog even in de wei (zie het plaatje rechtsboven op mijn 'groeten uit otterlo'kaart) Hier in de paddock, net na aankomst. Net afgespoten en gerold.

en hier sliepen wij, in de blokhut.

Tweede dag, weer fris op pad

Eventjes stoer doen en bergjes beklimmen. Bailey vind dat soort dingen echt fantastisch, het blijft een klein jongetje

Lunchpauze!
Jarige Bailey met z'n 'happy birthday rozet' krijgt een raketje voor z'n verjaardag. Mag best, je wordt tenslotte maar één keer zes

Kijk, zo zag het eruit van mijn oogpunt. Ik op Bailey, vriend op de fiets.

Tot slot de zandverstuiving, zo gaaf daar!

Ben alweer hard na aan't denken wanneer we weer op vakantie kunnen, dit was echt geweldig!