Lekker lui of aan het werk in de les: D-tje topic deel 6
Re: Lekker lui of aan het werk in de les: D-tje topic deel
Kan me voorstellen andrea! Dit vraagt natuurlijk wel om beeldmateriaal de volgende keer
DressuurKootje!!

Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

Valt even binnen;
@ Dreeke, wat goed zeg dat de les zo goed ging!
@ Dreeke, wat goed zeg dat de les zo goed ging!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Dreeke Leuke begin post heb je gemaakt!
Zag dat de geboorte datum van Do nog ontbreekt; 10 mei
Zag dat de geboorte datum van Do nog ontbreekt; 10 mei

Do, mijn eerste eigen paard! ♥
Wauw Dree, gaat lekker! ben benieuwd naar filmpjes!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Gisteren Dakota kreupel uit de wei gehaald 
Vanmiddag komt de DA, baal er goed van, wat nu weer....
en moest mn afspraak met Willke afzeggen, zou naar Faira gaan kijken vanmiddag.
Allemaal zo dubbel, DA komt op de dag dat Vinga is overleden, vandaag 3 jaar geleden alweer
Mis mijn meisje nog steeds elke dag...

Vanmiddag komt de DA, baal er goed van, wat nu weer....
en moest mn afspraak met Willke afzeggen, zou naar Faira gaan kijken vanmiddag.
Allemaal zo dubbel, DA komt op de dag dat Vinga is overleden, vandaag 3 jaar geleden alweer

Mis mijn meisje nog steeds elke dag...
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Jeetje Dree, balen zeg! Net nu het zo lekker ging. Ik hoop dat het niks ernstigs of langdurigs is. Sterkte.
jee andrea balen zeg! Ik duim voor jullie! Sterkte!
Djinty

Jeetje Dree dat is balen! Gaat het inmiddels al wat beter met Dakota of kon de dierenarts er wat aan vinden?
Hier ook weer even een Djimm update. Djimm zit supergoed in zijn vel, is mooi, blij, vrolijk! Echt een leuk dier. Ik ben alleen ernstig druk en naast Djimm heb ik Yanneke natuurlijk ook nog, dus het inrijden van Djimm is nog niet echt van de grond gekomen. Ben hem nu aan het longeren gegaan en dat pikt hij goed op. Alle begin is lastig natuurlijk! Maar hij doet super goed zijn best en hij vind het enorm leuk om wat te doen. Echt een werkertje
Zodat jullie mijn Djimmbo niet vergeten, hier nog even wat plaatjes van de man in kwestie
Stoertje!

Soort van standfoto...en ja, zijn manen worden behoorlijk lang!

...kijk maar: Djimm DeVil (ipv Cruella)

Volgens mij is Djimm zo ongeveer het enige D-tje hier die nog niet bereden wordt of wel?
De foto in de beginpost mag trouwens nog wel de huidige blijven, hopelijk heb ik binnenkort een mooie vervanger!
Hier ook weer even een Djimm update. Djimm zit supergoed in zijn vel, is mooi, blij, vrolijk! Echt een leuk dier. Ik ben alleen ernstig druk en naast Djimm heb ik Yanneke natuurlijk ook nog, dus het inrijden van Djimm is nog niet echt van de grond gekomen. Ben hem nu aan het longeren gegaan en dat pikt hij goed op. Alle begin is lastig natuurlijk! Maar hij doet super goed zijn best en hij vind het enorm leuk om wat te doen. Echt een werkertje

Zodat jullie mijn Djimmbo niet vergeten, hier nog even wat plaatjes van de man in kwestie

Stoertje!

Soort van standfoto...en ja, zijn manen worden behoorlijk lang!

...kijk maar: Djimm DeVil (ipv Cruella)

Volgens mij is Djimm zo ongeveer het enige D-tje hier die nog niet bereden wordt of wel?
De foto in de beginpost mag trouwens nog wel de huidige blijven, hopelijk heb ik binnenkort een mooie vervanger!
Andrea heb je al een uitslag?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mijn Djambo is ook nog niet beleerd onder het zadel Daphne maar dan weer wel voor de kar. Fijn dat Djimm het goed oppakt wat hij nu moet doen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
@ Annemarie: staat bij ziekenboeg, het gaat gelukkig al stukken beter, DA heeft niks kunnen vinden, waarschijnlijk verstapt of zo.
† I'ts better to have loved and lost them...
Djimm ziet er goed uit! Staat hem stoer die lekkere bos met manen.
@ Andrea: fijn dat het weer wat beter gaat.
Hier vanavond meneer weer voor de wagen, tenminste als het droog wordt. Hij heeft net 2 weken 'vakantie' gehad (1e week heb ik bewust niets gedaan en de 2e week was ik ziek), maar dat is nou het heerlijke aan Dieter.... die pak je gewoon weer op en meneer doet zijn ding.
@ Andrea: fijn dat het weer wat beter gaat.
Hier vanavond meneer weer voor de wagen, tenminste als het droog wordt. Hij heeft net 2 weken 'vakantie' gehad (1e week heb ik bewust niets gedaan en de 2e week was ik ziek), maar dat is nou het heerlijke aan Dieter.... die pak je gewoon weer op en meneer doet zijn ding.

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
- Cindy+Uniek
gelukkig valt het mee dree
djimm ziet er goed uit!!!!
enne dj is ook pas 6 x bereden ofzo hoor en nu al 2 maanden niet.... hij gaat als het goed is nog een maandje naar ginny deze zomer en dan zal ik het pas na de bevalling weer oppakken
djimm ziet er goed uit!!!!
enne dj is ook pas 6 x bereden ofzo hoor en nu al 2 maanden niet.... hij gaat als het goed is nog een maandje naar ginny deze zomer en dan zal ik het pas na de bevalling weer oppakken
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Ah gelukkig, dan is Djimm niet de enige die nog weinig hoeft te doen
Kan me trouwens ook niet eens zo heel veel schelen hoor, hij wordt pas 4 deze week dus als het goed is heeft hij nog heel wat jaren te gaan!
Ben je nog met Dieter aan het werk geweest Janna?
Ik zag trouwens net dat ons D-tjes topic ernstig rustig verloopt ten opzichte van de andere jaargangentopics. De C-tjes zitten al in deel 11 en de E-tjes al in deel 5 geloof ik...we worden ingehaald! Toch maar iets meer met onze D-tjes gaan doen misschien, al is het alleen maar om de topics vol te maken ;-)

Ben je nog met Dieter aan het werk geweest Janna?
Ik zag trouwens net dat ons D-tjes topic ernstig rustig verloopt ten opzichte van de andere jaargangentopics. De C-tjes zitten al in deel 11 en de E-tjes al in deel 5 geloof ik...we worden ingehaald! Toch maar iets meer met onze D-tjes gaan doen misschien, al is het alleen maar om de topics vol te maken ;-)
@ Daphne: Jazeker, meneer heeft prima zijn rondjes gedaan voor de wagen. Stappen is alleen nog wel erg lastig, sommige bochten vind ie nog erg moeilijk en dan wil ie gelijk in de draf erdoor maar daar werken we aan.
Giel
Norvyn
Norvyn
Daar kunnen we wat aan doen Daphne! SPAMMEN! hahaha!
Ik regel meteen even wat foto's van mijn eerste buitenrit met Djint! Foto's doen het altijd goed omdat iedereen daar wel op reageert.
Djimmbo ziet er goed uit zeg! Heerlijk gevuld paardje is het!
Leuk dat Dieter zo goed voor de wagen gaat janna! Dat draven als hij het moeilijk vind, doen de meeste wel denk ik! Komt vanzelf goed
Heb je er foto's van?
Ik rijd Djinty met een halsverlenger, maar dan helemaal los gewoon. Ze begon ineens met drammen tijdens het rijden en werd dan stuurloos. Ik bleef ophoudingen maken, maar zodra ik los liet begon ze weer te protesteren en te trekken/hangen. Hij zit wel vastgemaakt aan het hoofdstel achter haar oren, wel helemaal los, maar geeft mij net iets meer controle van voren. Heb hem de eerste 5 min vast gehad en dat heeft blijkbaar al effect gehad. Ze kan haar neusje nog gewoon tot de grond strekken, maar is nu gewoon weer heerlijk te rijden. Toch wel fijn, dat soort hulpteugels! Ik weet zeker dat het wel deels te zoeken is bij onzekerheid van mijzelf in het begin, wat ze door begon te krijgen. Ik was misschien niet snel genoeg met loslaten als het goed ging. Heel leerzaam zo'n spiegel voor je neus.
Hoe is het eigenlijk met de kleine van do?
Ik regel meteen even wat foto's van mijn eerste buitenrit met Djint! Foto's doen het altijd goed omdat iedereen daar wel op reageert.
Djimmbo ziet er goed uit zeg! Heerlijk gevuld paardje is het!
Leuk dat Dieter zo goed voor de wagen gaat janna! Dat draven als hij het moeilijk vind, doen de meeste wel denk ik! Komt vanzelf goed

Ik rijd Djinty met een halsverlenger, maar dan helemaal los gewoon. Ze begon ineens met drammen tijdens het rijden en werd dan stuurloos. Ik bleef ophoudingen maken, maar zodra ik los liet begon ze weer te protesteren en te trekken/hangen. Hij zit wel vastgemaakt aan het hoofdstel achter haar oren, wel helemaal los, maar geeft mij net iets meer controle van voren. Heb hem de eerste 5 min vast gehad en dat heeft blijkbaar al effect gehad. Ze kan haar neusje nog gewoon tot de grond strekken, maar is nu gewoon weer heerlijk te rijden. Toch wel fijn, dat soort hulpteugels! Ik weet zeker dat het wel deels te zoeken is bij onzekerheid van mijzelf in het begin, wat ze door begon te krijgen. Ik was misschien niet snel genoeg met loslaten als het goed ging. Heel leerzaam zo'n spiegel voor je neus.
Hoe is het eigenlijk met de kleine van do?
Djinty

Fototje van Djint der eerste buitenrit. Ik wilde me zo goed voorbereiden, dat ik hoevenkrabber extra halstertouw etc wel van stal heb meegenomen, maar niet mijn cap en rijschoenen/laarzen

Djinty

- Cindy+Uniek
dat lijkt me dan weer niet heel verstandig om zo zonder cap en rijlaarzen de eerste keer naar buiten te gaan
wij zijn volgens mij niet van die drukke praters hier
en volgens mij zijn er ook minder D'tjes dan C'tjes enzo?

wij zijn volgens mij niet van die drukke praters hier

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Helaas geen foto's van voor de wagen, moet eigenlijk wel eens gebeuren. Annabel maar eens vragen wat foto's te schieten.
@ Katinka: Alles braaf gegaan op de eerste buitenrit? Je hebt wel lef hoor zo zonder cappie.
Met Do haar kleine gaat het volgens de verhalen prima, die maakt het leven van haar moeder al druk.

@ Katinka: Alles braaf gegaan op de eerste buitenrit? Je hebt wel lef hoor zo zonder cappie.
Met Do haar kleine gaat het volgens de verhalen prima, die maakt het leven van haar moeder al druk.

Giel
Norvyn
Norvyn
Maar wel een fotootje van Dani, de dressuurfjord!

Meer foto's staan bij Pics Plaza.
Vandaag ons KNHS debuut gemaakt en dat ging best lekker! 179 en 180+ dus we zijn B + 1!!

Meer foto's staan bij Pics Plaza.
Vandaag ons KNHS debuut gemaakt en dat ging best lekker! 179 en 180+ dus we zijn B + 1!!