Gebroken Duim
Re: Gebroken Duim
meis heel veel sterkte en laat ze op bokt maar in hun sop gaar koken, jij weet wat je aan Toot hebt. En je hoeft geen hengst te hebben om een gebroken duim te krijgen hoor, dat lukt merries ook, zeker als je ze wilt laden en zij denken daar heel anders over 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Ik had zoiets al op je hyves gelezen ja, dat was dus even schrikken.
Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen.
Ik heb inderdaad ook dat rubis verhaal gelezen, er wordt vaak beoordeeld zonder dat mensen er verstand van hebben.
Jy en Toot vormen een prima team, veel beterschap en dan alles weer rustig opbouwen! Komt vast goed met jullie!
Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen.
Ik heb inderdaad ook dat rubis verhaal gelezen, er wordt vaak beoordeeld zonder dat mensen er verstand van hebben.
Jy en Toot vormen een prima team, veel beterschap en dan alles weer rustig opbouwen! Komt vast goed met jullie!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Nou toch leuk om te horen, dat jullie hetzelfde denken als mij
. Zal het Tootje toefluisteren straks. Gelukkig heb ik geen pijn in me duim of iets, alleen super lastig met vervoer enzo. Helaas heb ik wit gips, en moet ik er nog 2 weken mee voordat het (misschien) vervangen word.. Dus kan niet veel doen bij de paarden
. Maar zodra het eraf is, pak ik alles weer op! 

Dat klinkt heel herkenbaar van je mini! Ja het blijven hengsten...
Ja ik had het niet eens door van mijn hand, want ik wilde Toot vangen. Het kan een draak zijn.
Dus was zo blij dat hij alleen maar rond liep, hij is bijna bij elke hengst langs geweest en toen liet hij zich vangen. Pff, ik had een hartverzakking haha!
Dank je wel, alweer 5 jaar. Het gaat hard!

Ik slik nog wel pijnstillers, maar gelukkig niks geen pijnukoldaatje schreef:Overigens, beterschap![]()
hoe gaat het er nu mee? Veel pijn?

Oh dus mij staat nog een keer te wachten hahafoss schreef:Toot is zeker niet vals het is gewoon een hengst en ja die heeft ook streken niet verkeerd bedoeld maar dat zijn zijn hormonen.
Ik heb Uzziel 3 jaar hengst gehad en 2 keer gips dus ik weet wat het is, het komt uit het niets en je verwacht het vaak ook niet.
Laat ze maar lullen op bokt daar zitten teveel mensen die denken dat ze het weten een hengst is nu eenmaal een hengst en daar kan jij naar mijn mening prima mee omgaan.
Vaak zijn hengsten anders als ze met andere paarden zijn, mijn hengst van 86cm hoog heeft op de keuring 3 jaar geleden zich hevig misdragen los gebroken mij getrapt en mijn vriendin en thuis kan je mijn zoontje van 4 er mee laten wandelen.
Sterkte met je duim en neem het Toot niet kwalijk hij heeft het niet verkeerd bedoeld.

Dat klinkt heel herkenbaar van je mini! Ja het blijven hengsten...
leoensuzanne schreef:Oh Amber, alleen het feit, dat Toot er zelf zo van is geschrokken, wil toch al heel wat zeggen voor jullie band!
Op bokt zijn er maar een paar mensen, die weten wat het is om een hengst te hebben of er mee te werken. Er zullen veel mensen zijn, die nog nooit een hengst in het echt hebben gezien! En zij zijn ws de mensen die het grootste commentaar leveren.
Het 'siert' Toot dat hij tussen de hengsten door blijft draven en idd niet op ze afvliegt. Dán waren er idd meer ongelukken gebeurd.
Probeer nu weer de band op te pakken met Toot. Ga maar lekker met hem knuffelen of wat dan ook, dan komt die band weer terug. En wordt hij misschien minder 'vals'.
En nog gefeliciteerd met je Toot!
Ja ik had het niet eens door van mijn hand, want ik wilde Toot vangen. Het kan een draak zijn.

Dank je wel, alweer 5 jaar. Het gaat hard!
Ik heb er idd niks op gezegd, vanwege dit.. maar zoiets gaat als een lopend vuurtje. De 2 die het gezien hebben, vertellen het door. En het word steeds groter. Erop aanspreken helpt niet, heb ik gemerkt.Viv schreef: Oh das zeker diezelfde troela die vond dat Rubis na zo'nzelfde incidentje maar de worst in gedraaid moest worden. Lekker laten gaan en dit soort dingen gewoon niet op bokt zetten, mensen kunnen daar gewoon niet normaal reageren en redeneren.
Tsja het seizoen is begonnen en dan moet je er rekening mee houden dat de heren met ballies anders gaan reageren, zo is de natuur nu eenmaal.
Beterschappies.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Waar op bokt staat het? vind het zo'n gezoek daar altijd haha
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Ai! beterschap met je duim Amber!
Mooie foto's weer van Tootje. Gefeliciteerd nog met zijn verjaardag!!
Mooie foto's weer van Tootje. Gefeliciteerd nog met zijn verjaardag!!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

- Senna&Cajra
Beterschap met je duim
Ach je weet dat je bij bokt de raarste opmerkingen krijgt niets van aantrekken. Een ongelukje zit in een klein hoekje als je met paarden bezig bent.

Balen Am..
Had ook ff gezocht maar kon niks vinden op bokt ..

Beterschap Amber! Laat ze maar kletsen op bokt, wij weten beter!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
meid het heeft wel super pics opgeleverd en zo'n bikkel als jou zie ik binnen no time weer aan de slag.
geloof dat als ik had gedaan wat jij met je hengsten allemaal doet en hebt gedaan, dat ik dan minstens tot aan mijn nek in t gips zou zittem.
al dat gepeupel op bokt, laat gaan, jij bent er verstandig zat mee in t echte leven, bokt is 90% "kennis" van achter n toetsenbord
geloof dat als ik had gedaan wat jij met je hengsten allemaal doet en hebt gedaan, dat ik dan minstens tot aan mijn nek in t gips zou zittem.
al dat gepeupel op bokt, laat gaan, jij bent er verstandig zat mee in t echte leven, bokt is 90% "kennis" van achter n toetsenbord

Prachtige foto's !!
Een ongeluk zit in een klein hoekje,of het nou een hengst,ruin of merrie is.Gewoon samen loop van omstandigheden.

Een ongeluk zit in een klein hoekje,of het nou een hengst,ruin of merrie is.Gewoon samen loop van omstandigheden.
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Ai; weer een gewonde: Ik heb het verhaal van Jytte en Rubis ook gevolgd op Bokt...
Als je met paarden bezig bent moet je er inderdaad rekening mee houden dat ze nooit 100% voorspelbaar zijn en ik vind het super dat je zo goed reageert en juist niet de schuld bij Tootje legt!
Heel veel beterschap met je duim, in ieder geval!
Als je met paarden bezig bent moet je er inderdaad rekening mee houden dat ze nooit 100% voorspelbaar zijn en ik vind het super dat je zo goed reageert en juist niet de schuld bij Tootje legt!
Heel veel beterschap met je duim, in ieder geval!
Fjord. Feel the difference!
♥ Yorinde (Bjorgard x Gardar)
♥ Yorinde (Bjorgard x Gardar)
- rocky&moby
Dat is even schrikken Amber! Sterkte met je duim..
Toot is zeker niet vals, dan zou jij zeker niet zoveel met hem kunnen.
Het is voorjaar en zoveel hengsten is spannend, zo ongelukje kan net zo goed met een ruin of merrie gebeuren lijkt me?
Toot is zeker niet vals, dan zou jij zeker niet zoveel met hem kunnen.
Het is voorjaar en zoveel hengsten is spannend, zo ongelukje kan net zo goed met een ruin of merrie gebeuren lijkt me?
of dit net zo goed met een merrie of ruin zou gebeuren geloof ik niet zo heel snel maar met hengsten in het voorjaar en zeker met hengsten die een keer gedekt hebben is het altijd oppassen. Zeker als er ook nog eens andere hengsten bij zijn.
Zortin is echt mega makkelijk, maakt zich wel druk en sprint en danst wel een keertje maar blijft wel bij mij. Maar als er andere hengsten bij zijnop een ander terrein dan is het gewoon niet voor 100% maar voor 200% oppassen. Hoe leif ze anders ook zijn.
Maar hoe dan ook een ongelukje zit in een heel klein hoekje en een negatief beeld hebben ze zo.
Toen wij met het hengsten 8tal reden was het Bjorkman die de boel op stelte zetten maar Kventin haalde uit naar hem op het moment dat die te dichtbij kwam. Kventin kreeg ook gelijk de naam dat hij sloeg. (er is geen liever beest dan Kwinnie). En een negatieve indruk raken ze niet heel snel kwijt.
Toot is zeker niet vals , hij was eerder verrast en onder de indruk, als ik het zo lees.
Zortin is echt mega makkelijk, maakt zich wel druk en sprint en danst wel een keertje maar blijft wel bij mij. Maar als er andere hengsten bij zijnop een ander terrein dan is het gewoon niet voor 100% maar voor 200% oppassen. Hoe leif ze anders ook zijn.
Maar hoe dan ook een ongelukje zit in een heel klein hoekje en een negatief beeld hebben ze zo.
Toen wij met het hengsten 8tal reden was het Bjorkman die de boel op stelte zetten maar Kventin haalde uit naar hem op het moment dat die te dichtbij kwam. Kventin kreeg ook gelijk de naam dat hij sloeg. (er is geen liever beest dan Kwinnie). En een negatieve indruk raken ze niet heel snel kwijt.
Toot is zeker niet vals , hij was eerder verrast en onder de indruk, als ik het zo lees.
Laatst gewijzigd door claudia op ma 16 mei 2011, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Oh Amber! Als je dat op bokt leest....
dan zou je echt denken dat Toot jou aanviel, op je bleef dansen, jij je nek gebroken hebt...
Het zal er best even spannend uitgezien hebben, maar om nou zo je eigen verhaal ervan te gaan maken...
Hier vond ik wat stukjes. Vanaf pag 213 en dan de volgende 5 of 6 pagina's nog wat opmerkingen hier en daar.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... start=5300

Het zal er best even spannend uitgezien hebben, maar om nou zo je eigen verhaal ervan te gaan maken...
Hier vond ik wat stukjes. Vanaf pag 213 en dan de volgende 5 of 6 pagina's nog wat opmerkingen hier en daar.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... start=5300
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet

Ja daar staat wel wat idd,
Maar meeste is via PB gegaan, via die en die. Maar zodra je dan op de man afvraagt, hebben ze niks gezegd.
Er staat wel wat in de linker hierboven idd.

Ik ga er verder ook niet meer op in, gaan gewoon straks weer aan de slag.
En laten ze is wat zien

Maar meeste is via PB gegaan, via die en die. Maar zodra je dan op de man afvraagt, hebben ze niks gezegd.

Nee allemaal via via, PB en MSN.. vrouwengeroddel. Je kent het wel..Kelly schreef:Balen Am..

Er staat wel wat in de linker hierboven idd.
Nou Wauw, dank je welCarolinef schreef:meid het heeft wel super pics opgeleverd en zo'n bikkel als jou zie ik binnen no time weer aan de slag.

Ik ga er verder ook niet meer op in, gaan gewoon straks weer aan de slag.
En laten ze is wat zien

Nee idd, en dat is zo jammer.. Als ze zo'n naam eenmaal hebben.claudia schreef:of dit net zo goed met een merrie of ruin zou gebeuren geloof ik niet zo heel snel maar met hengsten in het voorjaar en zeker met hengsten die een keer gedekt hebben is het altijd oppassen. Zeker als er ook nog eens andere hengsten bij zijn.
Toen wij met het hengsten 8tal reden was het Bjorkman die de boel op stelte zetten maar Kventin haalde uit naar hem op het moment dat die te dichtbij kwam. Kventin keer ook gelijk de naam dat hij sloeg. (er is geen liever beest dan Kwinnie). En een negatieve indruk raken ze niet heel snel kwijt.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ach laat je niet gek maken door die gekken van bokt..
Het blijft oppassen, ook met merries en hormonen kan het mis gaan.. Ik heb dan volgens bokt denk ik ook een merrie die ik beter de worst in kan draaien.. En die schrok er zelf ook hevig van dat ze iets in een vlaag had gedaan waar ik tussen stond. Kan gebeuren hoor..
Beterschap met je duim!
Het blijft oppassen, ook met merries en hormonen kan het mis gaan.. Ik heb dan volgens bokt denk ik ook een merrie die ik beter de worst in kan draaien.. En die schrok er zelf ook hevig van dat ze iets in een vlaag had gedaan waar ik tussen stond. Kan gebeuren hoor..
Beterschap met je duim!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Beterschap met je duim
Die laatste foto is mooi zeg!
En vals, tja het blijft een paard. Daar kan altijd iets mee gebeuren.
Om hem dan maar gelijk vals te noemen, beetje overdreven.
Zelf weet je gelukkig wel beter. Lekker laten kletsen, bokt weet het toch altijd beter
Die laatste foto is mooi zeg!
En vals, tja het blijft een paard. Daar kan altijd iets mee gebeuren.
Om hem dan maar gelijk vals te noemen, beetje overdreven.
Zelf weet je gelukkig wel beter. Lekker laten kletsen, bokt weet het toch altijd beter

Die lieve stoere toot van jou vals dat geloof ik
niet.
iig beterschap met je duim en laat die
andere maar praten hoor
niet.

andere maar praten hoor

Wat een gave foto's zeg! Ik verbaas me steeds meer over bokt, als ik dat zo lees moet ik óf een ontzettende leek
zijn, óf ik heb gewoon nooit wat bijgeleerd in die 16 jaar tussen de paarden. Vreselijk, sommige bokkers zoeken het
ook gewoon op. Je ziet ze in elk 'rel-topic' terug komen.
Maar dit mogen we hier vast niet bespreken
.
Beterschap met je duim in ieder geval!!
zijn, óf ik heb gewoon nooit wat bijgeleerd in die 16 jaar tussen de paarden. Vreselijk, sommige bokkers zoeken het
ook gewoon op. Je ziet ze in elk 'rel-topic' terug komen.
Maar dit mogen we hier vast niet bespreken

Beterschap met je duim in ieder geval!!

Dag lieve, lieve Trix... 

een vals paard dat alleen maar een duim breekt. Nee dat wil er bij mij niet in. een vals paard doet meer kapot maken dan ene duim. Dit was een oepsie van Toot zn kant,
Sterkte met je duim.
Sterkte met je duim.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.