mooie foto van emily met die schaduw zo!
ohh edgard is stout hihihi
erg grappig om te lezen, spookjes.
met seven gaat het ook goed
hy heeft het weekend zijn halster kwijt gemaakt in de wei, en ik heb hem nog niet gevonden haha
omdat naar zijn wei lopen zeker 5 minuten duurt en ik alleen halster touw by me had
dacht ik, ik probeer het gewoon, enkel touwtje om zijn nek en lopen maar
super pony, hy liep heel braaf mee, ook draaien by het hek!
ik had hem met zadel op gelongeerd, maar met singel vast maken ging die heel even hangen aan het halster (mn reserve haha) dus vanavond weer even het zadel opgedaan,.. touw alvast los van de paal gedaan
toen de singel iets strakker ging zette hy een stapje naar achteren dus heb hem meteen weer mee genomen een stapje naar voor. dat ging super dus hoop dat dat zo blijft!
ach, t kan ook niet anders, hy is verder zo makkelijk! al die rarigheid aan je lijf, mag je best even onzeker van worden.
verder begint zijn buikje weer rond te worden van t gras, spekkie!
de weides hebben wel ernstig water nodig hier! ze hadden eerst de helft vd wei, nu het hele stuk
de eerste helft is veel kaler en er groeit bijna niks nieuw en de helft van die korte spietjes zijn bruinig zo droog!
jullie kunnen wel raden op welke helft de groep de meeste tyd door brengt

als deze wei straks te kaal is en er groeit niks by in de tussentyd gaan ze op een ander stuk
ik duim voor genoeg regen want nieuwe wei betekend heel veel meer gras, en buikje hoeft van mij niet nog ronder,...