Afgelopen winter had Gandhi lintwormen, dus kreeg ik Equimax mee, om nogmaals alles mee te pakken.
Was een spuit voor 700 kg, dus konden mooi de shetters ook mee gedaan worden en dan zouden ze nog een keer ervan kunnen gebruiken...mits..
het ringetje niet doorschoot en Gandhi dus voor 700kg onwormingskuur binnen heeft gekregen!!!

Denk dat Gandhi zo n 175 kg weegt, geschat dan he, kan er makkelijk onder zitten of juist boven.
Meteen maar de VA gebeld, die was natuurlijk al in dr weekenddienst, maar ze ging overleg plegen met de paardenarts.
Godzijdank rekenen ze hele ruime marges voordat het echt schadelijk is of problemen kan opleveren en Gandhi zal er ws niets van merken.
Als je dit bij een veulen hebt onder een half jaar dan kan het dus hele nare gevolgen hebben. Dan schijnt er iets in de hersenen nog niet dichtgegroeid te zijn zodat de wormenspuit daar schade aan kan richten.
Nou, ik weet nu wel zeker dat Gandhi geen wormen meer heeft hierna zeg

Voel me zo vreselijk lomp.
Dus voor vanavond even Gandhi in de gaten houden..al verwachten ze niets eigenlijk...sjonge jonge wat baal ik van mezelf!