I love de zomer!!!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Bailey

Re: I love de zomer!!!

Bericht door Bailey » zo 01 mei 2011, 19:19

Hihi, wat een geweldig commentaar bij de foto's :)

en inderdaad: supertoffe vogelhuisjes, leuk hoor
Daphne!

Bericht door Daphne! » zo 01 mei 2011, 19:26

Heerlijk de zomer, van deze foto's word je inderdaad vrolijk.
Ha, Cadiz ook al, Harold is ook stapel op shets, gelukkig voor hem heeft hij er 2 8)7 .. "En die houdt hij ook!!" ~~}>
Super schattig die koolmeesjes, kan je uuuuuuren naar kijken 8) , helemaal als ze wormpjes voeren en uit gaan vliegen..
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Viv

Bericht door Viv » ma 02 mei 2011, 04:23

Gister openstaande bekkies gespot, gele huisje hing beetje te klapperen in de storm dus die hebben we even van het haakje getild voor een ander schroefje, en natuurlijk even naar binnen gegluurd en ja hoor stuk of 6 openstaande bekkies.
Andere huisje is ook enorme herrie te horen dus dat wordt weer een leuke populatie :D

Gister had kdies al wat meer haast om het land op te gaan, lekker ding is het toch.
Vandaag zetten mn stalgenootjes ze buiten en weer binnen dus hoop dattie zich gedraagt :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
mairead

Bericht door mairead » ma 02 mei 2011, 05:19

djenga101 schreef:Ha, Cadiz ook al, Harold is ook stapel op shets, gelukkig voor hem heeft hij er 2 8)7 .. "En die houdt hij ook!!" ~~}>
Yorinde vindt Shetjes ook super interessant; helaas staan er geen bij haar in het weidegroepje. Maar als ze er eentje ziet is ze altijd super nieuwsgierig en wil ze ze van dichtbij bekijken.
Zou het een Fjorden-ding zijn? Ik ken ook paarden die er bang van zijn...

Maar; hele leuke foto's! En dan te bedenken dat het nog niet eens officieel zomer is.
Fjord. Feel the difference!
♥ Yorinde (Bjorgard x Gardar)
Plaats reactie