! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!
Re: ! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!
Beter voor de portemonnee inderdaad haha!
Mijn bandages zijn van fleece dus daar gebruik ik geen onderlappen bij. Als ik dat gaat doen krijgt ze olifantenpoten hihi!
Beauty heeft ook een buitenbox. Hoop niet dat ze teveel gevoerd wordt :s Komen regelmatig mensen met kinderen de paarden voeren, hallo tis geen kinderboerderij!
Mijn bandages zijn van fleece dus daar gebruik ik geen onderlappen bij. Als ik dat gaat doen krijgt ze olifantenpoten hihi!
Beauty heeft ook een buitenbox. Hoop niet dat ze teveel gevoerd wordt :s Komen regelmatig mensen met kinderen de paarden voeren, hallo tis geen kinderboerderij!
Yes, wij hebben een nieuwe leuke bezigheid erbij! Mark heeft sinds vandaag een mountainbike, we zijn meteen gaan uitproberen hoe de combi hij op fiets en ik op paard zou gaan.
Iedereen vond het fantastisch! Bailey hield Mark op de fiets echt in de gaten en vond het superleuk om naast hem te draven. Hij wilde zelfs een wedstrijdje doen tegen de fiets
Lekker rondje van 12 kilometer gedaan, in- en uitgestapt en de rest gedraafd en gegaloppeerd. Ging super!
Ik geloof wel dat Mark degene met de meeste spierpijn gaat zijn, want die heeft in geen jaren meer gefietst en nu ineens 25 km op een dag (ook nog naar stal en terug natuurlijk)
Iedereen vond het fantastisch! Bailey hield Mark op de fiets echt in de gaten en vond het superleuk om naast hem te draven. Hij wilde zelfs een wedstrijdje doen tegen de fiets

Lekker rondje van 12 kilometer gedaan, in- en uitgestapt en de rest gedraafd en gegaloppeerd. Ging super!
Ik geloof wel dat Mark degene met de meeste spierpijn gaat zijn, want die heeft in geen jaren meer gefietst en nu ineens 25 km op een dag (ook nog naar stal en terug natuurlijk)

- Bernadet_Bo
Zeker beter voor mijn bankrekening 
Ow ja dat is waar met fleece hoeft er niets onder he? Krijgen ze inderdaad van die dikke benen van.
@ bailey, gezellig toch zo samen op pas. Hij zal dan denk ik wel een zere kont hebben als hij al zo lang niet meer gefietst had
IK ga vanavond lekker mijn vent Bo zijn stal uit laten mesten, zal hij wel blij mee zijn
!

Ow ja dat is waar met fleece hoeft er niets onder he? Krijgen ze inderdaad van die dikke benen van.
@ bailey, gezellig toch zo samen op pas. Hij zal dan denk ik wel een zere kont hebben als hij al zo lang niet meer gefietst had

IK ga vanavond lekker mijn vent Bo zijn stal uit laten mesten, zal hij wel blij mee zijn

Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !

Heerlijk Sterre als je vriend zo lekker mee kan! Wie won er? Bailey of de fiets? 
Nou met mijn bankrekening gaat het niet goed komen. Heb mijn zinnen gezet op dure Eskadron set.. Hij is zo gaaf! Volgende maand vakantiegeld toch? Haha :p
Beauty staat nu lekker in de paddock en ik ben aan het genieten van de zon, heerlijk!

Nou met mijn bankrekening gaat het niet goed komen. Heb mijn zinnen gezet op dure Eskadron set.. Hij is zo gaaf! Volgende maand vakantiegeld toch? Haha :p
Beauty staat nu lekker in de paddock en ik ben aan het genieten van de zon, heerlijk!
krijg ik toch echt even het idee van een liedje in mijn hoofd. maar ipv gang een keuken. hij zal maar zo naar binnen wandelen. 

Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- Bernadet_Bo
OOOhhhh stout paard!
Loopt ze niet de keuken in?
Moet gelijk aan mijn oude merrie denken als ik dit zie. Ik ging regelmatig met haar naar huis, en dan trok ze de planten uit de plantenpot bij de voordeur, hier was mijn moeder altijd zo blij mee
.
Welk setje heb je gezien? (paars of blauw gestreept??)
Er zijn zeker allemaal leuke setjes op het moment, mijn vingers kriebelen ook hoor
!
Loopt ze niet de keuken in?
Moet gelijk aan mijn oude merrie denken als ik dit zie. Ik ging regelmatig met haar naar huis, en dan trok ze de planten uit de plantenpot bij de voordeur, hier was mijn moeder altijd zo blij mee

Welk setje heb je gezien? (paars of blauw gestreept??)
Er zijn zeker allemaal leuke setjes op het moment, mijn vingers kriebelen ook hoor

Bo is geweldig! 

Wat komen er allemaal leuke foto's voorbij!
Mark en Bailey die wedstrijdjes doen, hihihi.
Morgen heb ik mijn eerste onderlinge wedstrijd. Sinds dat de fysio is geweest vorige week, loopt hij echt weer als een zonnetje
. Woensdag ging de les toppie, donderdag vrij, gister ging niet zo best maar zat zelf niet lekker in mijn vel na een verkeerd gevallen lasagne, en vandaag weer helemaal super. De vlag hing uit aan de mast aan de bak, maar daar gaf meneer niks om.
Heb mijn spullen gepakt voor morgen, tuig gepoetst, cap gepoetst en mijn rijschoenen ook. Hoop wel dat mijn chaps morgen droog zijn, die hebben de wasmachine nog even van binnen gezien. Morgenavond verslag hoe het ging. Eerste proef rond 16.00 en de 2e rond half 5.
Mark en Bailey die wedstrijdjes doen, hihihi.
Morgen heb ik mijn eerste onderlinge wedstrijd. Sinds dat de fysio is geweest vorige week, loopt hij echt weer als een zonnetje

Heb mijn spullen gepakt voor morgen, tuig gepoetst, cap gepoetst en mijn rijschoenen ook. Hoop wel dat mijn chaps morgen droog zijn, die hebben de wasmachine nog even van binnen gezien. Morgenavond verslag hoe het ging. Eerste proef rond 16.00 en de 2e rond half 5.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
leuke foto zo in de keuken, Vera heeft bij ons weleens in de kelder gestaan. Niet denken dat ze een keldertrapje af was gegaan hoor, maar in Valkenburg hadden wij een woning waarbij de voorkant van het huis de woonkamer begane grond was, maar naast het huis hadden we een afritje en beneden aan het afritje was de ingang van de kelder (snappen jullie het nog?)
ff foto ter verduidelijking, die houten deuren gaven toegang tot de kelder

Ik zag wat mensen voorbijkomen die wedstrijden hadden, heel veel suc6
Wij zijn gisteren met Vera en Exel weer op pad geweest en meneertje besloot weer dat hij alleen maar hard en harder kon. Prima als jij dat wil dan zullen we je conditie eens gaan testen
We kwamen in het park en ik ben gaan draven met hem en ben blijven draven (op wat kleine stukjes na waar we wel moesten stappen, zoals in de waterbak). Poeh poeh je had 'm moeten horen puffen, op een gegeven moment kwamen we bij een stukje waar je lekker kan galopperen en daar moest ik weer alle zeilen bij zetten om meneer rustig te houden. Dus na het galopje weer gewoon verder draven, totdat ie een beetje moe werd en rustiger ging draven, hierop heb ik 'm weer aangezet tot galop en voila we hadden een normaal handgalopje
Op dat moment heb ik hem de hemel in geprezen, nou maar hopen dat hij er wat van geleerd heeft, want ik word echt hor en dol van dat gejakker van die gozer
Het gevolg is wel dat we het park in een rap tempo hebben gedaan en volgens de meting op Vera's telefoon hebben we het snelste stuk 22 km/u gereden
ff foto ter verduidelijking, die houten deuren gaven toegang tot de kelder

Ik zag wat mensen voorbijkomen die wedstrijden hadden, heel veel suc6
Wij zijn gisteren met Vera en Exel weer op pad geweest en meneertje besloot weer dat hij alleen maar hard en harder kon. Prima als jij dat wil dan zullen we je conditie eens gaan testen

Het gevolg is wel dat we het park in een rap tempo hebben gedaan en volgens de meting op Vera's telefoon hebben we het snelste stuk 22 km/u gereden
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

heel veel plezier en succes voor iedereen die een wedstrijd moet rijden!!
Ik vind ze beide erg gaaf maar als ik er 1 neem ga ik voor de paarse 
Super Anouska dat hij zo fijn loopt! Hoe is je wedstrijd gegaan?
Fijn dat Exel toch ook normaal kon galopperen!
Ik ben vandaag weer met Beauty op ander terrein geweest, zelfde als vorige week. Eerst een vriendin laten rijden en dat ging wel goed! Bij mij ging ze meteen aan de kletter
Maar daarna toch wel ontspannen kunnen rijden, beter dan vorige week in ieder gevaal 
Foto's met vriendin:

Knap paard! Volgens mij loopt ze nooit zo bij mij

Super Anouska dat hij zo fijn loopt! Hoe is je wedstrijd gegaan?
Fijn dat Exel toch ook normaal kon galopperen!
Ik ben vandaag weer met Beauty op ander terrein geweest, zelfde als vorige week. Eerst een vriendin laten rijden en dat ging wel goed! Bij mij ging ze meteen aan de kletter

Foto's met vriendin:

Knap paard! Volgens mij loopt ze nooit zo bij mij

Zo, ben net thuis. Hier ons verslagje http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =3&t=43218
Doe helemaal niks meer vanavond
Doe helemaal niks meer vanavond

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Wauw, wat goed Anouska!!
Met Kris is het wat minder gegaan, balen, hoop dat Beer gauw weer helemaal in orde is...
Nou Tessa, houd eens op met zo bescheiden zijn. Je hebt een mega knap paard, en van wat ik zie loopt ze bij jou ook prachtig!
Wat leuk dat ze even een broodje kwam jatten, hihi
Haha Clau, wat een geweldige foto! Ik wil Bailey ook in mijn kelder, lijkt me wel gezellig!
Heb vandaag wat afspraken kunnen maken, en Bailey en ik gaan op 19 juni ons endurance debuut maken! Vind het mega spannend, maar heb er nu al zin in!
Met Kris is het wat minder gegaan, balen, hoop dat Beer gauw weer helemaal in orde is...
Nou Tessa, houd eens op met zo bescheiden zijn. Je hebt een mega knap paard, en van wat ik zie loopt ze bij jou ook prachtig!
Wat leuk dat ze even een broodje kwam jatten, hihi
Haha Clau, wat een geweldige foto! Ik wil Bailey ook in mijn kelder, lijkt me wel gezellig!
Heb vandaag wat afspraken kunnen maken, en Bailey en ik gaan op 19 juni ons endurance debuut maken! Vind het mega spannend, maar heb er nu al zin in!
- kristelhans
Goed gereden Anouska!
Hier inderdaad minder goed nieuws..heeeerlijk gereden in Ommen (35 km) en alles was goed, 3 keuringen met vlag en wimpel doorstaan maar bij de nakeuring liep Beer opeens kreupel.. later nog eens laten kijken maar het was echt niet goed. Gekoeld en op een box daar.. Later in de trailer gezet en naar huis gebracht en daar kwam hij er wel goed af..drafje op het verharde gedaan en dat zag er al een stuk beter uit maar ik juich niet te vroeg.. Vanmiddag afspuiten en een klein stukje aan de hand lopen..stalbaas (hoefsmid) inlichten en dan maar eens verder zien..Beer gaat wel op ijzers binnenkort. Hoop dat dit ook 'gewoon' een steentje of vermoeidheid was en niet iets anders..hij heeft geen dikke of warme benen en in stap zie je niks..apart!
Hier inderdaad minder goed nieuws..heeeerlijk gereden in Ommen (35 km) en alles was goed, 3 keuringen met vlag en wimpel doorstaan maar bij de nakeuring liep Beer opeens kreupel.. later nog eens laten kijken maar het was echt niet goed. Gekoeld en op een box daar.. Later in de trailer gezet en naar huis gebracht en daar kwam hij er wel goed af..drafje op het verharde gedaan en dat zag er al een stuk beter uit maar ik juich niet te vroeg.. Vanmiddag afspuiten en een klein stukje aan de hand lopen..stalbaas (hoefsmid) inlichten en dan maar eens verder zien..Beer gaat wel op ijzers binnenkort. Hoop dat dit ook 'gewoon' een steentje of vermoeidheid was en niet iets anders..hij heeft geen dikke of warme benen en in stap zie je niks..apart!
- Bernadet_Bo
Wat goed anouska! 
En beauty is gewoon een boefjes als ik het zo lees... Maar ze loopt bij jou ook netjes hoor, foto's zijn maar een moment opname dus erg moeilijk te zien hoe ze bij je vriendin loopt, wel fijn dat ze je helpt !
( ik zou ook voor de paarse gaan denk ik, maar er is ook nog een leuke met fel-groen zaqg ik
)
@ kristel. Balen zeg. Hoop voor je dat beer weer snel opknapt.!
Fijn dat exel het steeds beter gaat doen !

En beauty is gewoon een boefjes als ik het zo lees... Maar ze loopt bij jou ook netjes hoor, foto's zijn maar een moment opname dus erg moeilijk te zien hoe ze bij je vriendin loopt, wel fijn dat ze je helpt !
( ik zou ook voor de paarse gaan denk ik, maar er is ook nog een leuke met fel-groen zaqg ik

@ kristel. Balen zeg. Hoop voor je dat beer weer snel opknapt.!
Fijn dat exel het steeds beter gaat doen !
Bo is geweldig! 

- !#niekie#!
- Contacteer:
Elvina dat ziet er netjes uit hoor! Ik vind het altijd zo grappig dat jij echt van die super mooie setjes hebt! Maar bij jou loopt ze ook super netjes! (aan foto's te zien dan.) Daar hoef je echt niet over te twijfelen
Wauw anoeska dat is een goed resultaat! Gefeliciteerd! Lekker dooroefenen en het komt helemaal goed
das minder mooi Kristel... Hoop voor je dat het snel over is. Arme beer
Ik ga zondag als het goed is bij Galldur kijken! Heb er echt ontzettend veel zin in

Wauw anoeska dat is een goed resultaat! Gefeliciteerd! Lekker dooroefenen en het komt helemaal goed

das minder mooi Kristel... Hoop voor je dat het snel over is. Arme beer
Ik ga zondag als het goed is bij Galldur kijken! Heb er echt ontzettend veel zin in

Bedankt voor het compliment 
Jammer Kristel, gaat het wel weer beter met Beer nu?
Galldur zal wel groot geworden zijn!

Jammer Kristel, gaat het wel weer beter met Beer nu?
Galldur zal wel groot geworden zijn!
Tessa ik vind het er ook heel netjes uitzien hoor
Anouska goed gedaan joh
Kris hoe is het nu met Beer?
Sterre wat leuk dat je ook gaat beginnen met Endurance, ik heb nog geen vervoer, dus ik zal nog even geduld moeten hebben
Ga je wel foto's maken van Galldur?
Anouska goed gedaan joh

Kris hoe is het nu met Beer?
Sterre wat leuk dat je ook gaat beginnen met Endurance, ik heb nog geen vervoer, dus ik zal nog even geduld moeten hebben
Ga je wel foto's maken van Galldur?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- kristelhans
Haaai, het gaat gelukkig al veel beter met Beer! Hoefsmid heeft vanavond naar hem gekeken..even geknepen en de straal bijgewerkt maar Beer was helemaal niet gevoelig (gelukkig). Denk echt dat het oververmoeidheid en misschien verstapt is geweest.. heb nog even op het verharde gedraafd maar zag niks raars behalve iets stijf... Stalbaas houdt het in de gaten en einde van de week maar weer eens wat wandelen. Heb ook nog hele leuke foto's gekregen van mijn stalgenootje die als verrassing bij de finish stond!