Heel blij dat Bidonja na 13 dagen overdragen eindelijk besloot de kleine er uit te gooien, maar zo'n joekel van een bles?! Dat had ik nog nooit gezien...
Een voordeel van zijn foutje was wel dat het Louis geen fluit kon schelen hoe het schaap genoemd werd. Ik besloot het 'Hayco' te dopen.

Heel verward op zoek gegaan naar Louis om daar te horen dat mijn allesje weg moest

Ik heel verdrietig natuurlijk, geld had ik niet en mijn ouders vonden het niet eerlijk tegenover mijn broers. Maar Hayco wilden ze wel voor me betalen, dan kregen de broers hetzelfde bedrag op hun spaarboek.
Kans met beide handen gegrepen uiteraard, vakantie/weekendwerk gaan zoeken en lekker gaan genieten van mijn ventje

helemaal in love met Ukie

Het najaar naderde en ondanks mijn moeite om een goeie thuis te vinden voor Bidonja, besloot Louis haar via een handelaar naar Engeland te verkopen. Weer een beslissing waar ik door brak. De dag van het ophalen ben ik niet naar school geweest en van de laatste momenten met 'mijn' 2 schatjes genoten.

Gelukkig had Hay al snel zijn draai gevonden bij zijn broertje Hildar

In 2007...
mochten ze weer op de wei

vieren we z'n eerste verjaardag op 25 april

werd er op 10 oktober een stukje mannelijkheid afgenomen

In 2008
hadden we een rottige start met heel veel jeuk

Maar gelukkig had Louis daar wat voor en kon Hay weer zo goed als jeukloos door de zomer!

gingen we verhuizen. Op de nieuwe stal bracht hij zo ongeveer alle dagen zo door:

werden een hecht team

In 2009...
ging ik de eerste keer op z'n rug (totaal onverantwoord, ik weet het...)

besloot de pensionbaas om de paarden in te ruilen voor het nachtleven, was er nooit meer hooi, werd er maar af en toe gevoerd en bleven ze vaak te lang op stal. We gingen dan maar op zoek naar een nieuwe stal

ging ik er 's zomers voor het eerst écht op

speelde Hayco maar al te graag model

konden we eindelijk doen waar ik al dik 3 jaar naar uit keek: weer buitenritten maken! Hij leek al meteen een volleerd buitenrijpaard, net zo geweldig als z'n moeder, of stiekem nóg beter!

gingen we op fjordenweekend

In 2010
zette hij wederom z'n beste hoefje voor de fotograaf

gingen we op schriktraining (wat helemaaaaal niet eng was volgens hem)

waren we covergirls (and boy)

gingen we op vakantie in Limburg

In 2011
gingen we naar de paardenwijding, in de hoop engeltjes van paarden te krijgen

wat gelukkig z'n humor niet heeft weggenomen

nam ik m'n kleine broer en z'n pony mee op sleeptouw

kreeg hij voor 't eerst schoenen

en is hij gewoon een hele lieve, knappe, grote vent geworden (vandaag)

Echt ongelofelijk dat die 5 jaar zo snel voorbij zijn gegaan! Ik hoop dat ik nog heeeel lang van hem mag genieten

Sorry voor de hoeveelheid, maar 5 jaar van liefde en plezier in 1 topic steken is heeeel moeilijk!