Hoezee,hoezee,hoezee.....G-tjes topic deel 2

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Esther

Re: Hoezee,hoezee,hoezee.....G-tjes topic deel 2

Bericht door Esther » do 21 apr 2011, 09:28

Garfield was ook aardig weg!!
Maar eigenlijk alles wel aardig, maar er is er geeneen van de sokken gegaan, al scheelde het soms niet zo heel veel.
Maar het ging allemaal best vlot en voorspoedig, lekker door doen. We hebben er 15 gehad.

Digai onderging het ook goed met zijn hondeballetjes, die waren nog inimini, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » do 21 apr 2011, 10:13

:= wat zei jaap er van dat er alweer zo'n serie stond?

Vanochtend was Garfield alweer aardig wakker, stond er tenminste wel weer vrij opgewerkt bij. Alleen Kastor stond nog wat suf te kijken, maarja, dat doet ie gewoonlijk ook wel.
Geluk is de vrucht van intens werk
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » do 21 apr 2011, 13:00

Fijn om te horen.
Had net de foto's van anita gezien bij PP.
Beetje een idee hoe het is gegaan daar.
Helaas moest ik werken ,anders was ik ook wel gekomen.
Garfield zien we dit weekend weer,zijn het hele weekend in drenthe *o/*
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Orion1996

Bericht door Orion1996 » do 21 apr 2011, 19:41

Bella schreef::= wat zei jaap er van dat er alweer zo'n serie stond?.

Dat het er wel is meer waren geweest :P
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
cowgirlwillie
Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
Contacteer:

Bericht door cowgirlwillie » vr 22 apr 2011, 07:51

jeetje 15 zielige "jeweetwelpaardjes"
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
cowgirlwillie
Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
Contacteer:

Bericht door cowgirlwillie » vr 22 apr 2011, 07:56

Ik ben gisteren met lynda op buitenrit geweest.
Géline moest thuis blijven. Wilde zo mee glippen.
Ik had lynda meteen maar buiten de stal aan de stalduer gepoetst. dan is Géline al onrustig. die weet dat lyn weggaat. steeds lynda aanraken. steun zoeken. halstertouw van lyn losmaken. lynda zelf staat er stoïcijns bij.
En daarna blijft ze toch nog steeds wat vervreemd achter. helemaal rusteloos. volgens mijn man gaat het wel beter, maar zo onrustig. Gaat liggen en staat meteen weer op, stampen op de grond toch liggen? nee. op de uitkijk staan. sneu. ze moet het echt leren.
Ze ging helemaal uit dr dak toen ze ons terug zag komen. roepen, bokken, galopjes. joehoe!!! *o/*
uiteindelijk dus net zo nat van het zweet als lynda. nou ja, heeft die ook beweging gehad zullen we maar zeggen.
Lynda heeft er geen moeite mee haha.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Esther

Bericht door Esther » vr 22 apr 2011, 16:50

Digai heeft toch een beetje dikke zak, maar toen we in de wei kwamen lagen ze ook net lekker te slapen, dus misschien dat het daardoor ook wat extra op was gehoopt. Maar we houden het even in de gaten en anders spoel ik het zaakje even met wat koel water..

Wel even lekker met hem geknuffeld, hij bleef lekker liggen, dus ben er even bij gaan zitten..
Annabel zat bij Guus en Geo, liet die Guus me daar een harde knetterscheet, hihi.. Was echt een grappig moment.. Digai kliekt momenteel wat meer samen met Gydo, zijn voormalig naamgenootje, weten jullie nog??
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » vr 22 apr 2011, 17:00

En dan mij aankijken daarna he...:= die was wel komisch :j
Maar wel heerlijk schattig hoe ze bijna allemaal toch zo vertrouwd bleven liggen (alleen Gydo dan niet).
Geluk is de vrucht van intens werk
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » za 23 apr 2011, 07:58

Ja, dat is ook zo Es, Digai heeft in een grijs verleden ook nog een blauwe maandag Gydo geheten, haha. Was ik idd al weer vergeten. Digai is nu zo vertrouwd.

Bleef Guus wel liggen na zijn scheet? Het gaat dan wel over een hond maar onze Dingo laat ook wel eens een scheet. Hij springt altijd onmiddellijk daarna zelf verschrikt op en gaat er van door, haha. Zo komisch.

Gisteren even met Ferro en Gino gespeeld met de waterslang. Ik was hun bak aan het bijvullen. Aan de slang hebben we een ijzeren uiteinde dat in een bocht is gebogen. Die kun je heel mooi over de rand van de bak hangen. De heren vinden het hier allemaal een heel leuk spelletje om met hun lippen aan dat ding te zitten, hem vast te pakken en te proberen hem uit de bak te gooien. Uiteraard vind ik dat minder leuk, haha, want zo schiet het vullen niet op. Gisteren heb ik de stang beetgepakt en iedere keer geprobeerd er wat water mee over de neuzen van Ferro en Gino te krijgen. Ferro vond het al snel heel erg leuk en ik kon steeds hoger beginnen. Op het laatst kon ik zelfs het water vanaf zijn voorpluk naar beneden laten lopen. Hij had zijn hoofd drijfnat, haha. Gino vond het iets griezeliger, bij hem mocht het niet verder dan zijn neusje. Bij hem was aan het einde ongeveer de laatste 15 cm van zijn hoofd nat.
Laatst gewijzigd door Anita op za 23 apr 2011, 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Esther

Bericht door Esther » za 23 apr 2011, 09:04

Guus bleef gewoon liggen alsof het de normaalste zaak van de wereld was, en dat is ook eigenlijk wel zo, hihi..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Amber_

Bericht door Amber_ » ma 25 apr 2011, 17:04

Al die 'jeweetwelmannen' haha :D Twijfelde vandaag ook even hoor..
Om nou nog zon drukte maker te hebben als Toot :P Hij krijgt echt hengstenstreken..
Heb foto's op PP, hij springt erop, happen in benen en steigeren, slaan met voorbeen O:)

Eindelijk weer is foto's gemaakt van Gio, na 4 maanden O:) Hij is wel veranderd
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » ma 25 apr 2011, 17:40

Zo he...die is zeker weten veranderd :))
Wat ziet hij er mooi uit zeg +:)+

Garfield was de rustheid zelve dit weekend....mss heeftie teveel slaapmiddel gekregen :=
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Amber_

Bericht door Amber_ » ma 25 apr 2011, 17:45

Dank je :D

Haha wel keer lekker denk ik :P ?!
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » ma 25 apr 2011, 17:49

Arme mannelijke G-tjes :D Zijn ze de eerste dagen een beetje goed doorgekomen?

Gio ziet er super uit Amber! Hij is echt enorm veranderd!

Gwynna doet het ook goed. Is een beetje een langpootmug aan het worden := volgens mij wordt ze een flink stuk groter dan Finnea! Ze heeft een paar weken terug oppasoma Karlien in moeten ruilen voor Ylirjana. Dat was even wennen, maar inmiddels gaat het goed. Yli pakt Gwyn net even iets meer aan gelukkig, dat was ook de bedoeling.

Lekker aan het verharen :) ze wordt aardig donker!
Afbeelding

Zou ze dit van papa afgekeken hebben? O:)
Afbeelding

Kopietje van Woudina 8)
Afbeelding
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Amber_

Bericht door Amber_ » ma 25 apr 2011, 17:53

Die laatste foto.. ook echt Woudina idd :)) !
Vind haar nog wel licht, was ze zo wit in winter :D ?
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Vera

Bericht door Vera » di 26 apr 2011, 07:18

gio is echt opgeknapt. Bij de eerste foto dacht ik: nou dat valt toch wel mee, maar bij de tweede had ik door dat het een "voor" en "na" foto was. Hij ziet er echt super goed uit nu.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Stefje

Bericht door Stefje » di 26 apr 2011, 08:52

Gio is echt veranderd, ontzettend mooi ventje! Gwynna krijgt ook echt een mooie uitstraling :D

Ik was zondag met Gerda een half uur gaan wandelen naar mijn huis om haar vervolgens een paar uurtjes in de tuin te zetten, gras zat dus moest kunnen. Heenweg ging super, ze was echt heel koel. Eenmaal thuis aangekomen sprong als eerste m'n hond al op haar af, ze wist niet echt wat zo'n grote hond in de tuin moest. Sproeier stond nog aan, stuk gras afgezet voor haar en halster afgedaan. Het ging prima, af en toe beetje contact zoeken met de rest van de paarden in het dorp. Inmiddels had mijn moeder de sproeier uitgezet, ze werd er wat onrustig van. Zusje van m'n vriend langs geweest om haar eindelijk eens te bewonderen. Me vader was inmiddels ook alweer thuis, die had de sproeier aangezet.
En toen begon het drama.....
Gerda werd wild en was steeds maar rondjes aan het rennen. Ik liep op het hek af en probeerde haar te kalmeren, dat ging aardig. Op stal maakt ze altijd een noodstop precies voor het hek, dat wou ze hier ook doen maar dat stuk gras was wat drassig door de sproeier. Tja, hek kantelde, Gerda sprong erover heen (godzijdank anders hing ze in het hek) en ze walste zo over mij heen. Ik lag op de grond, en probeerde haar achterna te rennen omdat ze niet op de nieuwe graszoden mocht staan. Nou, hups ze heeft het gras zwaar gemold. M'n zus heeft haar maar bij haar manen stil getrokken, het was geen doen. Opeens was het gezellige paardje in de tuin meer een monster in de tuin. Ik heb m'n schoenen gepakt, zus op de fiets ernaast, ik was erg bang dat ze erg heet zou zijn langs de weg, maar de sukkelde maar een beetje achter me aan.
Toen ze weer bij haar vriendinnetjes in de wei stond vonden ze het allemaal erg leuk dat ze weer terug was. Dat had ik in oktober nooit durven dromen.

Het was me een dag!

Work out langs de weg
Afbeelding

Lekker grazen in de tuin
Afbeelding
:¨·.·¨:
`·.
Gerda (Odin x Anton)
Esther

Bericht door Esther » di 26 apr 2011, 15:37

Tja, wat moet ik daar nu van zeggen.. Dat soort dingen kun je wel een beetje verwachten met een jong paard.. En zeker als ze alleen zijn..
Gelukkig is het goed afgelopen!!

Gwynna lijkt echt op Woudina inderdaad, knappe dame!!

Ha, die Gio!! Wat een verandering!! Ben heel benieuwd hoe die uit gaat groeien.. Ehm, waarschijnlijk voor de 1000ste keer, blijft hij hengst?? hihi..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Amber_

Bericht door Amber_ » di 26 apr 2011, 15:58

Esther schreef:
Ha, die Gio!! Wat een verandering!! Ben heel benieuwd hoe die uit gaat groeien.. Ehm, waarschijnlijk voor de 1000ste keer, blijft hij hengst?? hihi..
Oh dat geeft niks hoor, is nog niet vaak gevraagd :P
Maar Gio blijft hengst idd :j
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » di 26 apr 2011, 17:25

Je kunt je zo lekker vergissen in die jonge paarden he. Ene moment zijn ze superbraaf, volgende moment kun je er helemaal niks mee! Heb ik met Finnea ook nog regelmatig Stefanie. Leer je vanzelf mee omgaan. Wel jammer dat je het af en toe zo moet meemaken, maar dat hoort erbij! Gerda is lekker in de groei zo te zien!

Gwynna is rechtstreeks van haar veulenvacht haar wintervacht in gegaan Amber, vandaar dat ze zo licht was :D Die heeft niet echt de kans gehad om lekker te verharen. Ze zal niet enorm donker worden, maar wel een stuk donkerder dan dat witte.

Heb btw al wel een minpunt ontdekt van het feit dat Gwynna zo op moeders lijkt...ze heeft ook haar manen meegekregen helaas ;( Valt nu al bijna niet normaal te knippen. Dan baal ik wel eens van het feit dat die van Finnea nog zo grijs zijn, maar ze zijn wel lekker qua dikte! Knipt een stuk beter :)
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Gesloten