! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!
- Yfke-lover
Re: ! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!
Heey Anous dat wil ik ook wel eens zien Gerwil op een fjord (een echt paard) 

Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Het gaat prima met m'n werk Kristel! Bevalt erg goed, vind het inderdaad ook heerlijk om eigen tijd in te kunnen delen. Huis op funda... lijkt me inderdaad best gek. Hopelijk gaat het snel voor je.
Heb je Bjorn niet gezegd dat hij het nieuwe hoofdstel alleen krijgt als hij braaf is Anouska?
Nee, dat is flauw. Vervelend als het niet gaat zoals je wilt.. hoop dat het snel beter gaat.
Super Yvonne dat je weer een ritje hebt gemaakt! En natuurlijk fijn dat je Rai weer terughebt na al dat gedoe... niet gek dat je hoofdpijn krijgt van al dat denkwerk, en vergeet de felle zon niet natuurlijk.
Ben vandaag met Bailey weer de Veluwe opgeweest, 33 kilometer dit keer. Natuurlijk wel met een pauze en veel water met deze temperaturen! Onderweg allemaal dieren gezien en voor het eerst ook moeflons (wilde schapen)! Van heel dichtbij zelfs, want we reden er bijna overheen
Heb je Bjorn niet gezegd dat hij het nieuwe hoofdstel alleen krijgt als hij braaf is Anouska?

Nee, dat is flauw. Vervelend als het niet gaat zoals je wilt.. hoop dat het snel beter gaat.
Super Yvonne dat je weer een ritje hebt gemaakt! En natuurlijk fijn dat je Rai weer terughebt na al dat gedoe... niet gek dat je hoofdpijn krijgt van al dat denkwerk, en vergeet de felle zon niet natuurlijk.
Ben vandaag met Bailey weer de Veluwe opgeweest, 33 kilometer dit keer. Natuurlijk wel met een pauze en veel water met deze temperaturen! Onderweg allemaal dieren gezien en voor het eerst ook moeflons (wilde schapen)! Van heel dichtbij zelfs, want we reden er bijna overheen

Heb je de foto van Gerwil op zijn fjord nog nooit gezien Truus? Hangt in de kantine en er hangt er 1 in huis. Was een ruin van Drageset volgens mij.
Hhhmmm, Sterre brengt me op een idee! Denk dat ik morgen maar tegen hem zeg dat als hij zijn best niet doet, ik z'n nieuwe hoofdstel thuis in de kast ga hangen
.
Gaaf van die moeflons Sterre.
Hhhmmm, Sterre brengt me op een idee! Denk dat ik morgen maar tegen hem zeg dat als hij zijn best niet doet, ik z'n nieuwe hoofdstel thuis in de kast ga hangen

Gaaf van die moeflons Sterre.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
ja misschien kan hij Bjorn weer even op z'n plek zetten Anouska?
Sterre heb je ook endurance ambities?
Sterre heb je ook endurance ambities?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Ging vandaag best lekker met de les, de tip van Sterre heeft ggeholpen
! Heb voor de zekerheid de fysio vanmorgen gebelt en die komt vrijdag. Ergens heb ik het gevoel dat er iets mis is (RA), durf het niet met zekerheid te zeggen. Niemand ziet het, niet aan de hand en niet ohz. We zien wel wat Luc zegt.

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Haha, fijn dat mijn tip geholpen heeft Anouska.
Waarom denk je dat er wat mis is? Een gevoel tijdens het rijden? Hopelijk is het niet te erg...
Wie weet Claudia, ik wil zeker een keer starten om de sfeer te proeven!
Hier heeft Bailey de hele APK ook weer gehad. Hoefjes zijn pasgeleden gedaan, maandag is de tandarts geweest en vandaag kreeg hij z'n inenting. Was hij vorig jaar best ziek van, maar dit keer gelukkig helemaal niet.
Heb 'm vandaag een uitgebreide TTouch/reiki behandeling gegeven, heeft hij met z'n oogjes dicht in het zonnetje van staan te genieten
Heb vandaag trouwens ook weer een nieuw vooroordeel over fjorden gehoord: 'De reden dat er relatief weinig fjorden in de sport lopen is omdat ze zo stug in hun hoofd zijn dat het heel moeilijk is om ze iets te leren, veel moeilijker dan andere paarden.'
Was zo verbaasd dat ik echt niet wist wat ik moest zeggen
Waarom denk je dat er wat mis is? Een gevoel tijdens het rijden? Hopelijk is het niet te erg...
Wie weet Claudia, ik wil zeker een keer starten om de sfeer te proeven!
Hier heeft Bailey de hele APK ook weer gehad. Hoefjes zijn pasgeleden gedaan, maandag is de tandarts geweest en vandaag kreeg hij z'n inenting. Was hij vorig jaar best ziek van, maar dit keer gelukkig helemaal niet.
Heb 'm vandaag een uitgebreide TTouch/reiki behandeling gegeven, heeft hij met z'n oogjes dicht in het zonnetje van staan te genieten

Heb vandaag trouwens ook weer een nieuw vooroordeel over fjorden gehoord: 'De reden dat er relatief weinig fjorden in de sport lopen is omdat ze zo stug in hun hoofd zijn dat het heel moeilijk is om ze iets te leren, veel moeilijker dan andere paarden.'
Was zo verbaasd dat ik echt niet wist wat ik moest zeggen

Anouska wat fijn dat Bjorn zo goed z'n best heeft gedaan
Sterre zullen we samen gaan starten? Ik heb nog steeds ambities om een keer met Vera te starten, die zou daar echt geschikt voor zijn
En wat betreft dat vooroordeel over niet gauw leren van fjorden mmmm vandaar dat die van mij na 1 keer een ritje op de nieuwe locatie bij de 2de keer al precies wisten hoe ze thuis kwamen

Sterre zullen we samen gaan starten? Ik heb nog steeds ambities om een keer met Vera te starten, die zou daar echt geschikt voor zijn
En wat betreft dat vooroordeel over niet gauw leren van fjorden mmmm vandaar dat die van mij na 1 keer een ritje op de nieuwe locatie bij de 2de keer al precies wisten hoe ze thuis kwamen

Volgens mijn intuitie klopt er iets niet, merk het gewoon met de simpele dagelijkse dingen. De dagelijkse begroeting, poetsen, en het naar de wei brengen. Naast het koppige met rijden, merk ik met longeren eigenlijk niks. Helaas (/gelukkig) heeft mijn intu mij bij Bjorn nog nooit in de steek gelaten.
Fjorden kun je moeilijk dingen leren? Die heb ik nog nooit gehoord! Dan lopen er zeker heel wat kruisingen rond
. Bjorn is niet stug en ook verschrikkelijk leergierig, af en toe wel eens iets té.
Fjorden kun je moeilijk dingen leren? Die heb ik nog nooit gehoord! Dan lopen er zeker heel wat kruisingen rond

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
niet snel iets leren? fjorden?
dacht dus echt dat je daar zo kon opstappen, dacht dus echt dat die zadelmak geboren werden? of wat?
is een serieus fabeltje, is echt om je van je paard te krijgen
daardoor dat al die knotjespaarden maanden op training moeten eer ze iets kunnen
heb men BF londen getest, is super bevonden
ligt als een huis op Githa, maar past totaal niet op Jalenka
(wel kwa maat, maar ze wilt er niet fijn mee lopen zoals met ons boomzadel
)
heb met Githa een compromis gemaakt, als ze blijft willen weglopen zonder dat ik het wil, dan gaan we enkel stappen tot ze op het punt staat in stap waar ik haar hebben wil om dan pas naar draf over te gaan
al is het dat we tot deze zomer enkel maar stappen, zolang ik maar mijn zin heb en zij het tempo niet bepaald
(denk dat ze het nog niet goed doorheeft wat het inhoud
)
dacht dus echt dat je daar zo kon opstappen, dacht dus echt dat die zadelmak geboren werden? of wat?
is een serieus fabeltje, is echt om je van je paard te krijgen
daardoor dat al die knotjespaarden maanden op training moeten eer ze iets kunnen

heb men BF londen getest, is super bevonden

ligt als een huis op Githa, maar past totaal niet op Jalenka

heb met Githa een compromis gemaakt, als ze blijft willen weglopen zonder dat ik het wil, dan gaan we enkel stappen tot ze op het punt staat in stap waar ik haar hebben wil om dan pas naar draf over te gaan
al is het dat we tot deze zomer enkel maar stappen, zolang ik maar mijn zin heb en zij het tempo niet bepaald

(denk dat ze het nog niet goed doorheeft wat het inhoud

Ik had 'm dus ook echt nog noooit gehoord! Bailey is ook supergevoelig en verschrikkelijk slim... en hem kent ze al 1,5 jaar!
Nu krijg ik ook wel vaak te horen dat mensen fjorden maar stom vinden, 'maar die van mij is wel leuk', dus misschien heeft het daar wat mee te maken? (niet dat het dan ergens op slaat, maar ach)
Goed dat je op je intuitie vertrouwt Anouska, ik snap precies wat je bedoelt. Fijn dat de fysio vrijdag al kan komen.
Lekker dat de London zo goed ligt op Githa! Fijn zeg. Geen punt toch dat Jalenk 'm niet moet, het past ook niet op alle paarden. En gelukkig heb je er twee
Clau, dat klinkt tof! Goed idee om te kijken of dat gaat lukken, durf het niet te beloven omdat ik zelf qua vervoer afhankelijk zal zijn van anderen. Maar een goed idee is het absoluut!!
Nu krijg ik ook wel vaak te horen dat mensen fjorden maar stom vinden, 'maar die van mij is wel leuk', dus misschien heeft het daar wat mee te maken? (niet dat het dan ergens op slaat, maar ach)
Goed dat je op je intuitie vertrouwt Anouska, ik snap precies wat je bedoelt. Fijn dat de fysio vrijdag al kan komen.
Lekker dat de London zo goed ligt op Githa! Fijn zeg. Geen punt toch dat Jalenk 'm niet moet, het past ook niet op alle paarden. En gelukkig heb je er twee

Clau, dat klinkt tof! Goed idee om te kijken of dat gaat lukken, durf het niet te beloven omdat ik zelf qua vervoer afhankelijk zal zijn van anderen. Maar een goed idee is het absoluut!!
Dat is ook mijn probleem, alhoewel ik in de 2de helft van dit jaar toch eens ga beginnen aan mijn E achter B. En dan volgend jaar een auto waar een 2-paards achter kan? .............. ik droom ff verderBailey schreef:Clau, dat klinkt tof! Goed idee om te kijken of dat gaat lukken, durf het niet te beloven omdat ik zelf qua vervoer afhankelijk zal zijn van anderen. Maar een goed idee is het absoluut!!

Vervelend Anouska dat het niet lekker gaat met Bjorn. Hopelijk kom je er toch achter wat er is.
Leuk Sterre als je een keer endurance gaat starten! En die opmerking hoor ik ook vaak, fjorden zijn niet leuk maar die van jou wel.

Gaat goed zo te horen Sofie!

Hihi lekker blijven dromen hoor! En wie weet komen ze uit

Beauty is vandaag naar de tandarts geweest. Even netjes de scherpe randjes eraf gevijld en ze had een klein snijtandje boven d'r gewone snijtand zitten dus die is eruit gehaald. Ze had een licht roesje gehad. En zodra de klem uit d'r mond ging liet ze meteen d'r hoofd zakken.....om meteen stro te eten

Vanavond nog een heerlijke wandeling door het dorp gemaakt en langs de rivier. Ze was super braaf! Lekker met een los halstertouwtje langs spelende kinderen die d'r allemaal wilden aaien

En ik ben vandaag naar tentenkamp geweest

Beauty weer mooi gebitje en vrouwtje teveel gekocht bij tentenkamp
ik ga morgen even naar tentenramp, even wat leuks kopen voor Hepsie, want ik ga morgenavond op kraambezoek
ik ga morgen even naar tentenramp, even wat leuks kopen voor Hepsie, want ik ga morgenavond op kraambezoek

Whahaha, 't is en blijft natuurlijk een fjord Tessa! Roesje of niet er moet gegeten worden
. Wat heb je gekocht op het tentenkamp?
Clau gaat naar een tentenramp
om voor Hepsi een kraamcadeautje te scoren.
Ik heb gister en vandaag geshopt. Gister bij divoza een wit shabrakje van BR en vandaag voor Grover een nieuwe rolriem (andere was gister met wandelen geknapt, maar was voor honden tot 5kg en geen 15kg
) en een nieuwe halsband. Andere werd ook een beetje klein, hihihi.

Clau gaat naar een tentenramp

Ik heb gister en vandaag geshopt. Gister bij divoza een wit shabrakje van BR en vandaag voor Grover een nieuwe rolriem (andere was gister met wandelen geknapt, maar was voor honden tot 5kg en geen 15kg

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Ja ik noem het altijd Hypodrama tentenrampAnouska schreef: Clau gaat naar een tentenrampom voor Hepsi een kraamcadeautje te scoren.
Ik heb gister en vandaag geshopt. Gister bij divoza een wit shabrakje van BR en vandaag voor Grover een nieuwe rolriem (andere was gister met wandelen geknapt, maar was voor honden tot 5kg en geen 15kg) en een nieuwe halsband. Andere werd ook een beetje klein, hihihi.

Is grover zo gegroeid joh? Dat vraagt om nieuwe pics

Gistermiddag viel het wel mee, was wel rustig! Maar qua dekjes en kleding vond ik het niet zo..
Ik had 4 setjes Anky bandages (ja overdreven ik weet het
) en 2 Anky shirts 

Blauwrode set is ook nieuw, die heb ik al paar weken liggen
Wacht tot Mike foto's gaat maken met z'n nieuwe camera haha!
We hebben al wel de katten op de foto gezet. Helaas door hyves is het prutkwaliteit maar de echte foto's zijn wel mooi!
Ik maak wel even een topic bij PP
Ik had 4 setjes Anky bandages (ja overdreven ik weet het

Blauwrode set is ook nieuw, die heb ik al paar weken liggen

We hebben al wel de katten op de foto gezet. Helaas door hyves is het prutkwaliteit maar de echte foto's zijn wel mooi!
Ik maak wel even een topic bij PP

Ik ben er vroeger ook wel eens geweest, met de trein naar R'dam en dan lekker shoppen. Wel, net wat je zegt, een puinzooi.
Grover is alweer 1,5 kg gegroeid sinds de HK
.
Oeh, leuke setjes Tessa!
Vanochtend de fysio geweest, was er op tijd bij volgens hem. Bij de atlas en de draaier zat het niet helemaal lekker (vandaar de rem en stuur) en de heup stond heel iets scheef. Dus mijn intu had weer gelijk dat hij RA niet helemaal lekker liep. Komende 2 weken niet springen en geen kleine voltes rijden verder mag alles. Dit weekend het liefst bos in, maar aangezien ik dat niet durf, lange rechte lijnen op de binnenhoefslag. Ben blij dat we nu een lekkere grote buitenbak hebben. Heb gewoon groen licht voor de ondelinge volgend weekend
.
Grover is alweer 1,5 kg gegroeid sinds de HK

Oeh, leuke setjes Tessa!
Vanochtend de fysio geweest, was er op tijd bij volgens hem. Bij de atlas en de draaier zat het niet helemaal lekker (vandaar de rem en stuur) en de heup stond heel iets scheef. Dus mijn intu had weer gelijk dat hij RA niet helemaal lekker liep. Komende 2 weken niet springen en geen kleine voltes rijden verder mag alles. Dit weekend het liefst bos in, maar aangezien ik dat niet durf, lange rechte lijnen op de binnenhoefslag. Ben blij dat we nu een lekkere grote buitenbak hebben. Heb gewoon groen licht voor de ondelinge volgend weekend

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Tessa leuk al die setjes die je nu compleet hebt
Anouska fijn dat je nu weet wat er aan de hand was met Bjorn en ik bedenk me net dat Exel verleden jaar ook door Steffie onder handen is genomen bij z'n atlas............. zou dat ook weer niet goed zitten en zou hij daarom nu mister dramdram zijn?
Ik zorg dat ik morgenochtend om 10 uur bij hypo ben, ze hebben tussen 10 en 12 jassen en bodywarmers voor 5 euro. Ik heb meer jassen en bodywarmers dan geld geloof ik, maar ik wil toch ff kijken of ik nog wat leuks kan scoren

Anouska fijn dat je nu weet wat er aan de hand was met Bjorn en ik bedenk me net dat Exel verleden jaar ook door Steffie onder handen is genomen bij z'n atlas............. zou dat ook weer niet goed zitten en zou hij daarom nu mister dramdram zijn?
Ik zorg dat ik morgenochtend om 10 uur bij hypo ben, ze hebben tussen 10 en 12 jassen en bodywarmers voor 5 euro. Ik heb meer jassen en bodywarmers dan geld geloof ik, maar ik wil toch ff kijken of ik nog wat leuks kan scoren

Heb je goed Clau! Misschien is dat bij Exel idd ook het probleem. Ik ga morgen ochtend eens kijken hoe hij loopt ohz, vandaag mocht hij lekker bijkomen van de behandeling.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
vanmorgen ben ik bij Hypo geweest en heb daar even een hele mooie, goede winterjas gescoord voor het enorme bedrag van ......................... 5 euro
Helaas mocht je maar 1 jas of bodywarmer per persoon meenemen.
En ik heb gelijk een slof gekocht voor 7 euro, kreeg dat advies verleden week al en gisteren weer van Dominique. Gewone teugel op de plek waar je 'm normaal ook vasthoudt en de slof tussen de middelvinger en ringvinger, het is even wat lastig, maar je krijgt er een hele fijne rem voor terug
Als Exel even boven zijn tempo ging lopen, pakte ik gewoon de slof er even bij en dan was hij weer rustig.

En ik heb gelijk een slof gekocht voor 7 euro, kreeg dat advies verleden week al en gisteren weer van Dominique. Gewone teugel op de plek waar je 'm normaal ook vasthoudt en de slof tussen de middelvinger en ringvinger, het is even wat lastig, maar je krijgt er een hele fijne rem voor terug