't Ging gisteren echt k*t, meneer wilde alleen maar heeuul hard, weigerde in te buigen en liep het liefst met z'n kop naar de buitenkant *zucht*. Pas tegen het einde ging hij wat relaxter lopen en meewerken hihi. Maar hij was helemaal niet onder de indruk van de mensen en van de muziek dus dat vind ik ook al heel wat! Ook tijdens het vrijlaten was hij super braaf, toen ik 'm weer ging vangen kwam hij even met z'n hoofd op m'n schouder en kroelen. Volgens mij hebben de mensen nu wel door dat het gewoon een heel lief paard is

Ines heeft foto's gemaakt en m'n broertje heeft gefilmd (à la zeeziek zijn en de inzoom knop niet weten staan), van de week eens kijken of ik er wat mee kan.
Vanmorgen een vriendin meegenomen naar Hay en buitenritje gedaan, heerlijk weer zoveel tijd voor m'n eigen manneke!
@Ilona: je gaat echt nog aan de bak moeten met dressuur joh, zonde om die soepelheid verloren te laten gaan

@Wendy: toch erger dan eerst gedacht dus. Hopelijk snel weer beter! Maar goed om te lezen dat je de zin in het crossen en springen nog niet verloren bent!
@Nathalie: gadver, daar zit je inderdaad niet op te wachten om zoiets te zien