Hoezee,hoezee,hoezee.....G-tjes topic deel 2
Re: Hoezee,hoezee,hoezee.....G-tjes topic deel 2
Volgens mij is hij het 2e G-tje dat gecastreerd is, weet niet meer zo uit m'n hoofd wie de eerste was. Oh ja, het schiet me weer te binnen. DAt was Givanno van grietsje.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

klopt Givanno is ook al gecastreerd! Hij heeft er minder last van gehad dan Ezra, die op 2.5 jarige leeftijd gecastreerd werd!
Moest hier ook wel, anders kon hij niet met de rest mee naar buiten
!
Moet eerlijk zeggen dat ie er qua conditie ook helemaal niks op ingeleverd heeft!
Moest hier ook wel, anders kon hij niet met de rest mee naar buiten

Moet eerlijk zeggen dat ie er qua conditie ook helemaal niks op ingeleverd heeft!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
We hebben een jarige! Mijn Gerda is geen veulen meer maar al een echte naarling! 

:¨·.·¨:
`·. Gerda (Odin x Anton) ♥
`·. Gerda (Odin x Anton) ♥
`Genista schreef:Ooh, als ik het zo lees, dan ben ik dus helemaal niet veel te vroeg met castreren... Maakte me al een beetje zorgen of het niet te snel zou zijn...
Claudia, jij hebt alleen maar hengsten, of niet?? Heb je Kyrsta nog??
Hoe doe jij dat met buiten zetten dan, heb je zoveel wei, of gaan ze om de beurt naar buiten??
Kyrsta is al een jaar of 8 dood

Alco en Coen lopen in de bak en gaan ombeurten naar buiten.
Guuske loopt in de wei samen met Nono de shet.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Hier staat het castreren ook al bijna op de agenda, bart zou deze week proberen een afspraak te maken.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Gio begint een 'echte' man te worden, zijn balletjes dalen in haha !

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Gisteren met Wilfred bij Gjendra geweest. Ik riep en de eerste die met een hummetje bij me stond was mijn eigen meisje
. Vast toeval maar anyway wel leuk. Ze is nog steeds zo super lief. Alleen wel aan onderhoud toe
. Ze zit niet heel mooi in het haar, heeft wat klitten zelfs hier en daar. Dus binnenkort even iemand mee en dan even goed borstelen en manen knippen maar denk ik. Zelfs Wilfred herkende haar zo vanwege haar mama-looks
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
als ik tijd heb wil ik wel mee naar de Balloo-babes.
Guusje is maandag bekapt, voor het eerst. Wat was ze brááf! Ben trots op haar en op Koen, één van de deelnemers, die hield haar vast. Wat een kanjer is dat. Guus is zo koel, net mama Marloes, geweldig!
Guusje is maandag bekapt, voor het eerst. Wat was ze brááf! Ben trots op haar en op Koen, één van de deelnemers, die hield haar vast. Wat een kanjer is dat. Guus is zo koel, net mama Marloes, geweldig!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Brave Guus, zijn goud waard zulke paardjes.
Blijft Gjendra nog lang in Balloo Annemarie of komt ze binnenkort naar je andere paarden toe?
Voor Gino is het volgende week woensdag hakkie-takkie-weg-zakkie. Hij weet nog van niks maar Jeroen moest even slikken toen ik het hem gisteravond vertelde dat het al zo snel is, haha. Voor mannen is dat toch een beladen zaak, hihi.
Blijft Gjendra nog lang in Balloo Annemarie of komt ze binnenkort naar je andere paarden toe?
Voor Gino is het volgende week woensdag hakkie-takkie-weg-zakkie. Hij weet nog van niks maar Jeroen moest even slikken toen ik het hem gisteravond vertelde dat het al zo snel is, haha. Voor mannen is dat toch een beladen zaak, hihi.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
haha oh wat krijgt dit topic ineens een enge wending haha misschien een waarschuwing geven voor meelezende mannen?
Ben toch blij dat ik een merrie heb... wil dat castreren niet op mijn geweten hebben.lekker hypocriet want ik koop graag een ruin, maar het zelf laten doen oei slik zielug! hahaha terwijl helemaal alleen in een weitje of stal staan, niks mogen doen met je driften nog zieliger is natuurlijk.
ik wil de manen van Géline bijknippen deze week. Spannend, want ik kan er niks van... zo jammer als ik de boel verknip.. maar nu groeit het ook heel lelijk uit zo. dus we moeten eraan geloven. gisteren zo even geprobeerd, maar ze doet alsof er een enrome vlieg op haar zit zodra je de schaar bij haar manen houdt. schudden! dus toch maar even rustig de tijd voor nemen en vastzetten voor dit klusje.
Ben toch blij dat ik een merrie heb... wil dat castreren niet op mijn geweten hebben.lekker hypocriet want ik koop graag een ruin, maar het zelf laten doen oei slik zielug! hahaha terwijl helemaal alleen in een weitje of stal staan, niks mogen doen met je driften nog zieliger is natuurlijk.
ik wil de manen van Géline bijknippen deze week. Spannend, want ik kan er niks van... zo jammer als ik de boel verknip.. maar nu groeit het ook heel lelijk uit zo. dus we moeten eraan geloven. gisteren zo even geprobeerd, maar ze doet alsof er een enrome vlieg op haar zit zodra je de schaar bij haar manen houdt. schudden! dus toch maar even rustig de tijd voor nemen en vastzetten voor dit klusje.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Veel oefenen Willemijn, dan krijg je het echt wel onder de knie. Nu is het ook niet zo erg mocht je het een beetje verknippen, ze hoeven er nog niet op hun paasbest uit te zien. Lynda zou ik gewoon een keer helemaal kort knippen als ik jou was en dan van daar uit als het weer gaat groeien een boog proberen te knippen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- cowgirlwillie
- Contacteer:
ja oefening baart kunst... ik knip het al heeel kort idd. moet ook wel want het ligt zo weer plat. o zwar en natuurlijk gewend om te hangen omdat ze al tijden lange manen had. ik weet dat de vorige eigenaar er de tondeuze overheen haalde. die kon ook niks met die mega bos manen.
Maar toen groeide het wel rechtop, dikke afro had ze dan als het weer tijd was om naar de kapper te gaan haha
Maar toen groeide het wel rechtop, dikke afro had ze dan als het weer tijd was om naar de kapper te gaan haha
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
De volgende keer dat ik bij Draak ben gaan zijn manen er ook af. Gewoon knip en weg. Hahaha, ik ga de komende 2 jaar geen poging doen om een boog te maken 
Wat super lief dat Guusje zo makkelijk is zeg. Helemaal met bekappen.

Wat super lief dat Guusje zo makkelijk is zeg. Helemaal met bekappen.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- cowgirlwillie
- Contacteer:
he dit sterkt mij enorm jouw knip en weg manier haha
die hou ik er ook in haha
die hou ik er ook in haha
O, zou leuk zijn Ivonne. Gjendra er even in mijn eentje utihalen en knippen zonder vastzetpaal wordt vast geen succes haha. Met 2 man is het denk ik zo gepiept. PB je nog wel even.
Guusje is echt superbraaf he. Laatst was de hoefsmid bij de veulens maar ik weet niet of Gjendra nou ook gedaan is. Die was nog gedaan vlak voor ze naar Balloo ging. Gjendra was toen met de voorbenen nog wat onrustig, achterbenen gingen toen wel heel goed. Ach alles went.
@Willemijn: gewoon lekker blijven knippen, oefening baart kunst.
@Charret: foei niet knippen?^

Guusje is echt superbraaf he. Laatst was de hoefsmid bij de veulens maar ik weet niet of Gjendra nou ook gedaan is. Die was nog gedaan vlak voor ze naar Balloo ging. Gjendra was toen met de voorbenen nog wat onrustig, achterbenen gingen toen wel heel goed. Ach alles went.
@Willemijn: gewoon lekker blijven knippen, oefening baart kunst.
@Charret: foei niet knippen?^

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Daulann wordt vanmiddag gecastreerd
Arme vent!
Hoop dat alles goed gaat!

Arme vent!

Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Oh, en dan zit jij te genieten van heerlijke aardbeien met suiker op brood? Ontaarde eigenaar hoor, haha. Komt vast goed.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Inderdaad!
Dat wordt jaaaaaren in therapie met Daulann om dit ooit nog goed te maken... 

Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Hij vergeeft het je vast wel. En het is veel fijner voor hem, kan ie lekker bij de meiden blijven lopen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat betalen jullie ongeveer voor het castreren?

Gunnar, vriendje voor het leven. Zal je nooit vergeten