dan valt de drukte wel mee inderdaad..al helemaal als je goede hulp krijgt!
wel leuk hoor..zou ik ook wel willen

oh wat leuk! je hoort niet vaak dat een fjord endurance doet..wel stoer!kristelhans schreef:Hoooi!
Welkom. Ik ben Kristel en Beer is mijn mega-fjord van bijna 6. We rijden endurance en zijn daar zwaar verslaafd aan.. Veel plezier hier!
Bedankt!:D Ben je van plan op Gritthe zelf zadelmak te maken of gaat ze ergens heen. Lijkt me erg leuk om zelf te doen, maar ook wel lastig haha..Zinnish schreef:Ook van mij welkom op dit reuze verslavende forum, ik ben danielle 42 jaar en rijd een 8 jarige ruin Zinnish (is niet van mij) en bezit een bijna 1 jarige fjorden dame genaamd Gritthe (Britt x Zizoran).
Oh grijze fjorden vind ik ook mooiDaphne_65 schreef:Welkom hoor! Ik ben Daphne 32 jaar en ik heb 2 grijze fjordenkinders, Blue Shadow van 6 jaartjes jong en haar zoon Gaefur (roepnaam Guus)van 1. Ik ben getrouwd in 2010 met Leon en wij hebben ook nog 3 katten en 1 hond.
Hahaha ja Kel ik ken je nog nietKelly schreef:Moet ik mij nog voorstellen
Spannend! Wanneer is ze uitgerekend?Sjolvir schreef:
Ik heb 1 fjorden merrie en hoop dat ze zich binnen kort vermenigvuldigd tot 2....
Whahah oh wat ergAmber_ schreef:Ja haha.. Mag niet meer op marktplaats kijken!
Dank je, Tootje is familie van Bansh haha.
Hij is net terug van 2 maanden trainingskamp bij Ginny !
Wat een leuke beestenboel haha..Ik word ook altijd Lisa genoemd toevallig..lientje schreef:Welkomhier!
Ik ben Carolien, 25 jaar en heb 3 eigen pony's. Fjordenruin Yuri van inmiddels bijna 16 ( Larsto x Toddy), een welsh a kruising merrie Sharon van 18 jaar en een shetlanderruintje Flash van 22 jaar. Ze staan bij mij ook 24/7 buiten op een heel groot weiland/stal van mijn vader.
Ik werk als pedagogische medewerker, woon samen met mijn mannetje en onze lieve hond lisa. Wij zijn inmiddels ook bijna papa en mama, over een maand of 3 komt onze spruit
Zo genoeg verteld