Time flies.. de F-jes richting 2 jaar in topic deel 5!
Re: Time flies.. de F-jes richting 2 jaar in topic deel 5!
Ferro blijft echt een megamooi hoofd hebben....zat laatst een foto te zoeken en toen kwam ik ook ineens een onwijs knap hoofd tegen op een foto...en ik maar peinzen..wie IS het? Uiteindelijk wist ik het te bedenken, Ferro in de natuur 

Geluk is de vrucht van intens werk
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Gewonnen! 
http://ecx.images-amazon.com/images/I/3 ... AA300_.jpg
Niet dat Finnea 'm heeft verdiend overigens. Gister had ze weer zo'n onhandig lompe actie als een paar weken terug, alleen raakte ze me nu wel flink. Ik ben zo boos geworden dat ze me aan de andere kant van stal wel konden horen volgens mij. Heb haar daarna even flink te pakken gehad door haar constant uit mijn ruimte weg te jagen. Ze mocht niet naar me toe komen en al helemaal niet bij me langs. Dat wilde ze wel graag, want achter mij lagen nog wat lekkere plukjes hooi
Dus die protesteerde even flink. Vandaag was ze het nog niet vergeten, ze luisterde veel sneller naar me als anders. Ik ben nu voorlopig extra streng voor haar, dat lompe gedoe moet ze maar afleren voordat het echt gevaarlijk wordt 

http://ecx.images-amazon.com/images/I/3 ... AA300_.jpg
Niet dat Finnea 'm heeft verdiend overigens. Gister had ze weer zo'n onhandig lompe actie als een paar weken terug, alleen raakte ze me nu wel flink. Ik ben zo boos geworden dat ze me aan de andere kant van stal wel konden horen volgens mij. Heb haar daarna even flink te pakken gehad door haar constant uit mijn ruimte weg te jagen. Ze mocht niet naar me toe komen en al helemaal niet bij me langs. Dat wilde ze wel graag, want achter mij lagen nog wat lekkere plukjes hooi

Goed dat je het gelijk aanpakt Reinou, het moet voor beiden wel leuk blijven.
Vandaag is Ferro bekeken door een kenner en die zag er zeker potentie in. Hij blijft dus voorlopig nog hengst. Gino gaat wel onder het mes. Annabel, wanneer is bij jullie de sessie?
Vandaag is Ferro bekeken door een kenner en die zag er zeker potentie in. Hij blijft dus voorlopig nog hengst. Gino gaat wel onder het mes. Annabel, wanneer is bij jullie de sessie?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Dat blijft dus nog even spannend Anita! Wel verstandig om nog even te wachten met castreren, voordat je er spijt van krijgt als je het anders wel had laten doen. Wanneer beslis je definitief of hij naar de HK gaat?

Dat zal zeker niet eerder zijn dan komend najaar. Laat hem eerst de hele zomer nog maar lekker jonge Fjord zijn en dan zien we verder.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

@Anita: Bart zal geloof ik deze week een afspraak maken voor ergens de komende weken. Als ik datum weet dan hoor je het, zal iig doorgeven dat er vanuit Mantinge ook nog een kandidaat is!?
Geluk is de vrucht van intens werk
Hij zei wel dat hij aankomende week zou bellen..
Digai gaat er ook aan geloven!!
@ Reinou, hoe herkenbaar!!! Ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n irritant paard!!
Digai gaat er ook aan geloven!!
@ Reinou, hoe herkenbaar!!! Ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n irritant paard!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ga daar maar van uit Annabel. Gino gaat hem gewoon niet worden om langer hengst te blijven. En dan is een ruin gewoon gemakkelijker te houden. Zal ik je een lijstje met data geven waarop ik zelf niet kan ivm medische dingen van mijzelf?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ben nu al 3 weken niet bij Fugo geweest door mijn ongeluk, maar Emma was gister met haar moeder geweest en die zei dat ik de volgende keer mijn schaar maar weer moest meenemen want hij word weer punky.
Vraag komend weekend wel of Sandra of Nienke even mee gaat om te knippen, alleen gaat mij nog niet lukken i.v.m. mijn nek.
Fugo blijft deze zomer nog even lekker hengst en zo rond september/oktober moet hij er ook aan geloven.
Vraag komend weekend wel of Sandra of Nienke even mee gaat om te knippen, alleen gaat mij nog niet lukken i.v.m. mijn nek.
Fugo blijft deze zomer nog even lekker hengst en zo rond september/oktober moet hij er ook aan geloven.
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Hebben we allebei wat te doen dusEsther schreef:@ Reinou, hoe herkenbaar!!! Ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n irritant paard!!

Aan de ene kant baal ik er heel erg van, maar aan de andere kant ben ik blij dat het nu naar voren komt. Op deze leeftijd kun je - als je het goed aanpakt - nog wel iets aan het gedrag veranderen, ben je 6 jaar verder is het een heel ander verhaal...
Goede wake-up call dus voor mij

Aiden is vandaag 2 jaar geworden 
Geboren

1 jaar

2 jaar

Fio
Geboren

1 jaar

2 jaar

Geboren

1 jaar

2 jaar

Fio

Geboren

1 jaar

2 jaar

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Ferro is echt een mooi beestje
. Dat vond ik al toen ik hem op de keuring zag
.
Finnea die stout was
.
En Anna die naar naar Fugo kon
.

Finnea die stout was

En Anna die naar naar Fugo kon

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Zag net de foto's in het foto-album, wat is die Fiorano al zwaar
toch echt een flink verschil met andere F'jes

Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Tis een echt beer
.

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

gefeli nog he tass!
gister had Ko geelgroen snot wat er tijdens het wandelen uitkwam.. hij was wel heel vrolijk en alles, maar toch vond ik het beetje tricky dus DA gebeld en die kwam vanochtend even langs.
Ko zn longetjes waren gelukkig schoon en keel ook. zit ergens in zn koppie dus. was aardige DA trouwens! :ok rustig en alles goed uitleggen en Ko was braaf
geen medicijnen nodig gelukkig, verder goed in de gaten houden en als snot veel erger wordt met koorts dan weer even bellen. hij vond Ko een flinke vent voor zn leeftijd hahaha 
ben iig weer geruster erop
gister had Ko geelgroen snot wat er tijdens het wandelen uitkwam.. hij was wel heel vrolijk en alles, maar toch vond ik het beetje tricky dus DA gebeld en die kwam vanochtend even langs.
Ko zn longetjes waren gelukkig schoon en keel ook. zit ergens in zn koppie dus. was aardige DA trouwens! :ok rustig en alles goed uitleggen en Ko was braaf

ben iig weer geruster erop

Dank je wel
.
Knappe Kootje

Knappe Kootje

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Dank je wel
.
Knappe Kootje

Knappe Kootje

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Gefeliciteerd nog met Aiden!
Beterschap voor Kootje, gelukkig valt het mee.
Beterschap voor Kootje, gelukkig valt het mee.
Odette&Fenna
Beterschap met Kootje.
Moet nu echt maar snel naar Fugo
Moet nu echt maar snel naar Fugo

Thnx
.

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie