Pantoffels
Re: Pantoffels
Fleece truine laat ik nu ook maar even in de kast liggen hihi, is idd geen goeie combinatie met die haren!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Machteld&Falco
Niet zo'n stlak planVorige week had ik een fleecejas aan, daar klijg ik ze dus echt niet meer vanaf

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
fleece wassen en in droger, dan zijn haren wel weer (redelijk) weg.
Pantoffel hier wordt langzaam kaler..
Dochter van stalgenootje...."hoe weet je nou dat je klaar bent met borstellen, want er blijven haren uitkomen?"
Mijn antwoord... "Als ik rond ben geweest ben ik klaar.."
Haar antwoord/... "Dus ze blijft haren?"
Mijn antwoord.... "Ja, voorlopig nog wel..."
Vervolgens schud Sjol zich uit en staan we in een wolk met haartjes....
pfftt, bah,,, jakkes, weer mond vol paardenhaartjes...
Pantoffel hier wordt langzaam kaler..
Dochter van stalgenootje...."hoe weet je nou dat je klaar bent met borstellen, want er blijven haren uitkomen?"
Mijn antwoord... "Als ik rond ben geweest ben ik klaar.."
Haar antwoord/... "Dus ze blijft haren?"
Mijn antwoord.... "Ja, voorlopig nog wel..."
Vervolgens schud Sjol zich uit en staan we in een wolk met haartjes....
pfftt, bah,,, jakkes, weer mond vol paardenhaartjes...
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Vlin begint nu pas pantoffel af te worden. Maar dat worden nog weken van borstelen! Alles zit onder de haren maar de vogeltjes varen er wel bij. Ik leg Vlin zijn haren in een mand in de tuin en er vliegen al heel wat vogels met fjorden- snorren om hun hästensnestjes te maken
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Castor ziet er ook al best weer strak uit. Al moet er nog steeds genoeg haar vanaf voordat hij dat echte strakke zomervelletje weer heeft.
Hij staat nu voor een maandje op stal met vnl bruine paarden.. Ik kan niet stiekum ergens langs lopen of hem borstelen of aaien zonder dat iedereen kan zien dat wij het geweest zijn
Plus dat al die 'stal' paarden hun vacht al helemaal kwijt lijken te zijn..
Hij staat nu voor een maandje op stal met vnl bruine paarden.. Ik kan niet stiekum ergens langs lopen of hem borstelen of aaien zonder dat iedereen kan zien dat wij het geweest zijn

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Nou hier allang geen pantoffel meer hoor, mijnheer zit alweer strak in de lak een paar weekjes.
Vrees dattie het nog koud gaat krijgen alssie straks 24/7 de wei op gaat.
Vrees dattie het nog koud gaat krijgen alssie straks 24/7 de wei op gaat.
- Machteld&Falco
Falco staat nog behoorlijk in het haar... Daar moet nog een pak vanaf komen, vooral van zijn dikke buik. Toch is ie al behoorlijk strak nu. Volgend jaar misschien toch maar scheren...
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Nou de mijne zit ook nog haar zat op!

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
We zijn inmiddels al weer ruim een maand verder en toch blijf ik veel haar van Vlin afhalen. Ondanks de warmte overdag. Zelfs zijn tandarts stond er van versteld hoeveel er nog afkwam. Volgens mij is hij pas klaar met vacht loslaten als de wintervacht al weer begint te komen......... 

All that we see
All that we seem
All that we seem
Hier vliegt het haar ook nog volop in de rondte, ze lijken al mooi glad maar er komt nog heel veel af.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Oh gelukkig Anita, begon al te denken dat mijn kereltje iets onder de leden had.Anita schreef:Hier vliegt het haar ook nog volop in de rondte, ze lijken al mooi glad maar er komt nog heel veel af.
Ik blijf namelijk haren van hem afhalen. Soms een halve emmer vol. Trouwens, die furminator is wel een super uitvinding hoor. Nooit meer pijn in mijn schouders van het poetsen.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Het zijn wel allemaal korte haartjes die er af komen. Ik was net achter om water te geven. Toen stond ik een poosje bij Celoon. Hij had gewoon een zweem van korte haartjes op zijn rug liggen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja, inderdaad, de haartjes zijn nu kort maar hij is er voorlopig nog niet van af en ik borstel hem toch bijna elke dag!
All that we see
All that we seem
All that we seem
Ik ben nu nog haren van Anita d'r kudde van mijn kleren aan het plukken
Die zaten er nog volop aan ja.
Castor lijkt nu aardig klaar. Nog wel iets losse haren, maar stelt niet veel meer voor. Heerlijk.

Castor lijkt nu aardig klaar. Nog wel iets losse haren, maar stelt niet veel meer voor. Heerlijk.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet

-
Ook bij onze paardjes zitten de haren nog los. Vanavond gaan in ieder geval Elles en Jasmijn in bad. Vooral bij Jasmijn
komen er nog veel haren los. Na het badderen zullen de haren vanavond nog meer er vanaf komen hoop ik.
De kleine dames moeten morgen manegepony's spelen. Een paar kindjes van Jessie's oude school komen om te rijden. Voor mij een mooie gelegenheid om ze te wassen.
komen er nog veel haren los. Na het badderen zullen de haren vanavond nog meer er vanaf komen hoop ik.
De kleine dames moeten morgen manegepony's spelen. Een paar kindjes van Jessie's oude school komen om te rijden. Voor mij een mooie gelegenheid om ze te wassen.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Dat idee heb ik dus ook pff!!Jankeke schreef:We zijn inmiddels al weer ruim een maand verder en toch blijf ik veel haar van Vlin afhalen. Ondanks de warmte overdag. Zelfs zijn tandarts stond er van versteld hoeveel er nog afkwam. Volgens mij is hij pas klaar met vacht loslaten als de wintervacht al weer begint te komen.........
Van een afstandje lijkt het alsof hij helemaal in de zomervacht zit, maar er blijft inderdaad haar af komen en helemaal super glad is hij nog niet (iig niet te vergelijken met de blinkende warmbloedjes bij hem in de wei

Ik heb me er maar bij neergelegd dat m'n kleren en autozetel het hele jaar door onder de haren zitten hihi
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik denk dat ik dat ook maar moet doenJilly schreef:Ik heb me er maar bij neergelegd dat m'n kleren en autozetel het hele jaar door onder de haren zitten hihi

All that we see
All that we seem
All that we seem
bij Vera komt er niet veel meer af, maar Exel heeft echt op sommige plekken nog een behoorlijk pak zitten
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Haha, heb je een bijna blijvende herinnering aan ze want het zal wel weer een tijd duren voordat je ze weer eens ziet.Ilona schreef:Ik ben nu nog haren van Anita d'r kudde van mijn kleren aan het plukkenDie zaten er nog volop aan ja.
Moet zeggen dat ze hier niet vaak een borstel zien. En als ik dit zo lees maakt dat dus ook geen bal uit of je nou veel of weinig borstelt.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco