En Ekdal is echt een grote vent zeg, ik vond Bink tijdens het jubileum al zo groot tonen, maar dat is echt een guppie naast Ekdal. Zo te zien gaat hij zich wel vermaken daar en komt ie straks met hele verhalen terug die hij dan aan Danc kan gaan vertellen
Ekdal @ Vene
Re: Ekdal @ Vene
weet je wat ik nou zo leuk vind? Zet 2 wildvreemde fjorden bij elkaar en ze zijn in notime vriendjes, wat is het toch een sociaal ras onder elkaar
En Ekdal is echt een grote vent zeg, ik vond Bink tijdens het jubileum al zo groot tonen, maar dat is echt een guppie naast Ekdal. Zo te zien gaat hij zich wel vermaken daar en komt ie straks met hele verhalen terug die hij dan aan Danc kan gaan vertellen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Hihi, niet allemaal hoor!!
Vooral merries zijn niet zo snel vriendjes.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- pjotr_nientje
- Contacteer:
hihi...met Cindy en Erna als uitzondering 
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
daar moet ik je eigenlijk wel weer gelijk in geven, zeker als Exel in de buurt is dan is Vera niet vriendelijk tegen merries, ook al zijn het fjordenEsther schreef:Hihi, niet allemaal hoor!!
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
mooie foto's dat komt/zit wel goed!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Flam en Ekdal kunnen het wel vinden hoorde ik maar met Flower weet Ekdal niet zo goed raad..
Flam en Ekdal gaan super. Flam dringt zich wel op, wat dat betreft is ze wel echt een paard van mij...trekt zich van de duvel niets aan...zo was Cai ook altijd.
Flower en Ekdal gedogen elkaar
...kijken elkaar wat aan en dan scheiden ze zich toch maar weer met Flam tussen hen beide
...komt vanzelf wel goed als straks Dieter laat zien hoe maf hij van de kleine meid is 
Flower en Ekdal gedogen elkaar
Geluk is de vrucht van intens werk