Heb zelf 10 jaar geleden voor het laatst gesprongen, waarbij ik tweemaal achter elkaar met paard en al over de kop geslagen ben. Daarna hoefde het allemaal niet meer zo nodig van mij en vond ik het idee alleen al enorm eng....
Maar goed, met een paard dat duidelijk aangeeft gek te zijn op balkjes en vrij 'springen' (eerst je haardos en dan de rest van je lijf zo oncharmant mogelijk over de hindernis werpen, daarna snel omdraaien en nog een keer gaan) helemaal het einde vindt moest ik er toch maar aan geloven van mezelf

Tot mijn eigen verbazing vond ik het geweldig! Geen moment zenuwachtig of bang geweest, Bailey's enthousiasme werkt gewoon zo aanstekelijk!
Okee, hij dendert nog 3 van de vier keer de balk eraf, denkt veel te hard na over wanneer hij af moet zetten en heeft niet door dat ik hem daarbij probeer te helpen, maar ach, voor alles een eerste keer toch! We hebben zo'n lol gehad vandaag, dat gaan we zeker vaker doen

Het bewijs:

(duidelijk: Bailey zet veel te vroeg af en mijn springhouding is ook niet om over naar huis te schrijven, hihi! We gaan eraan werken, tips zijn natuurlijk welkom