16 jaar en oudere fjorden topic, deel 2
Re: 16 jaar en oudere fjorden topic, deel 2
Danc heeft het meestal alleen in de manen en soms in de staart en naast de staart, meer niet. Maarja zijn huidje wordt ook ouder en gevoeliger...dus misschien dat dat het ook is.
Bedankt voor de tip!
Bedankt voor de tip!
- rocky&moby
Zit daar niet gewoon heel veel teer in als ik smeulend vuurtje lees?Ilonka schreef:Vorig jaar heb ik Derfen gebruikt bij Ilonka, dat werkte heel goed. Het is een vies goedje (ruikt naar een smeulend vuur) en geeft vlekken maar Ilonk was er zeker gebaat bij. Wellicht ook wat voor Danc?
Roos keertje wassen met teer shampoo, helpt hier heel goed.
- rocky&moby
Ja rocky is officieel een S dus dat gaat al hard!roos schreef:Spannend Anita!!
Ik heb hooi laten bezorgen. Dure hobby die opaatje
Rocky ook alweer zo oud Mach, wat gaat de tijd toch snel zeg!
Wassen kan idd ook nog doen. 
Een S..hoe heet hij dan in het echie?

- nancy imka
Imka had vandaag een vervelend wondje, deed haar ook wel goed pijn. Normaal is het niet echt een tut maar nu stond ze er wel sneu bij te kijken en dr beentje maar optrekken. Hoop dat ie snel dicht gaat zonder veel ellende want het was er omheen ook best wel warm
Arme Imka, hoe is het gekomen of zei ze dat niet 
Altijd vervelend zulke dingen!

- Ilonka
Volgens mij zit er inderdaad wel teer in, maar bij Ilonk helpt wassen met teershampoo helemaal niets en Derfen wel.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
- rocky&moby
Svenroos schreef:Wassen kan idd ook nog doen.

Daar kwamen we toen op de keuring achter, beestje loopt waarschijnlijk al jaaaren met het verkeerde paspoort rond. Gauw via het chip nmr en levens nmr gezocht door iemand die thuis zat en tada hij heette Sven...

Zo heet de dekhengst natuurlijk en een ex vriend, dat ging hem dus niet worden.
- nancy imka
Nee Roos dat zei ze er helaas niet bij nee... Maar goed het is belangrijker dat het snel weer dicht zitroos schreef:Arme Imka, hoe is het gekomen of zei ze dat niet

Dat is zeker waar. Danc heeft ook regelmatig wondjes, hij is nogal laag in de rangorde en hij is natuurlijk klein dus gaat overal tussendoor, langs etc etc 

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
he vervelend wondjes. idd hopen dat het snel dicht is en beter voelt.
maar in de gaten houden als het ook warm is.
lynda zit erg lelijk in haar vacht op dit moment, echt tussen wintervacht en zomervacht in. rommelig aan het uitharen.
dan vind ik haar er ineens toch oud uit zien.
maar in de gaten houden als het ook warm is.
lynda zit erg lelijk in haar vacht op dit moment, echt tussen wintervacht en zomervacht in. rommelig aan het uitharen.
dan vind ik haar er ineens toch oud uit zien.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Die vacht wordt idd met de jaren anders he.
Net freestyle les gehad, het ging echt super, heerlijk
! Heb enorm genoten. Vooral het loswerken gedaan, daarna wat aan de enkele lijn. Li probeerde nog wel wat streken uit te halen, maar lekker opgelost en tja, ging gewoon heerlijk! Daarna nog ff samen geslapen, Li echt helemaal gestrekt op een gegeven moment. Hm, nog aan het nagenieten op mn wolkje nu.
Wat vervelend dat Imka zo'n last heeft van het wondje. Hoe is het nu? Niet dik ofzo?
Li is ook enorm aan het verharen, vandaag nog even flink gerosborsteld. Maar dan ziet ze er daarna weer uit alsof ze midden in dr wintervachtje staat, echt prachtig hoor, maar ja, het schiet niet hard op zo!

Wat vervelend dat Imka zo'n last heeft van het wondje. Hoe is het nu? Niet dik ofzo?
Li is ook enorm aan het verharen, vandaag nog even flink gerosborsteld. Maar dan ziet ze er daarna weer uit alsof ze midden in dr wintervachtje staat, echt prachtig hoor, maar ja, het schiet niet hard op zo!
Hoe is het nu met Imka? Vervelend dat ze zo'n pijnlijk wondje heeft.
Fijn dat de freestyle les goed ging met Li. Wat zijn ze lief he, als ze slapen.
Odette lag vanmiddag ook samen met Tjico te slapen in de bak. Totdat Diza erbij kwam. Ze bleef net zo lang aan Tjico plukken tot hij eindelijk op stond.
Het was ook wel heerlijk weer vandaag zeg!
Vanmorgen hebben we lekker buiten gereden. Het eerste stuk loopt Odette net als in de bak, echt op haar gemakje. Na een poos verandert dat wel en dan hoeft ze maar 'piep' te horen en ze verandert in een stuiterbal. Gelukkig is ze er nog nooit vandoor gegaan.
Als ze straks weer in de wei staat, heeft ze geen hier gelukkig geen last meer van.
Fijn dat de freestyle les goed ging met Li. Wat zijn ze lief he, als ze slapen.
Odette lag vanmiddag ook samen met Tjico te slapen in de bak. Totdat Diza erbij kwam. Ze bleef net zo lang aan Tjico plukken tot hij eindelijk op stond.
Het was ook wel heerlijk weer vandaag zeg!
Vanmorgen hebben we lekker buiten gereden. Het eerste stuk loopt Odette net als in de bak, echt op haar gemakje. Na een poos verandert dat wel en dan hoeft ze maar 'piep' te horen en ze verandert in een stuiterbal. Gelukkig is ze er nog nooit vandoor gegaan.
Als ze straks weer in de wei staat, heeft ze geen hier gelukkig geen last meer van.
Odette&Fenna
Ik kreeg gisteren de complimeten over Foss dat hij nog zo soepel beweegt voor zijn leeftijd.
Pebbels en Haila doen het ook nog goed Haila is af en toe wat stijfjes maarja dat mag ook wel op haar leeftijd maar als je dan Foss ziet denk je het gaat slecht met Haila.
Wat ik wel vind als ze wat ouder worden dat als ze wat hebben je meer schrikt als dat ze jong zijn.
Pebbels en Haila doen het ook nog goed Haila is af en toe wat stijfjes maarja dat mag ook wel op haar leeftijd maar als je dan Foss ziet denk je het gaat slecht met Haila.
Wat ik wel vind als ze wat ouder worden dat als ze wat hebben je meer schrikt als dat ze jong zijn.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Dat is een groot en fijn compliment zeg, leuk 
Rust roest dus als je je paard in beweging houdt voorkomt dat veel ellende!

Rust roest dus als je je paard in beweging houdt voorkomt dat veel ellende!
Wat gaaf dat Foss zo'n mooi compliment heeft gekregen! Kan me voorstellen dat je dan supertrots bent!
Ootje, ja, ze zijn echt zo lief als ze slapen. En vind het zo bijzonder dat Li het doet als ik erbij ben, voelt toch wel heel erg goed hoor!
Ootje, ja, ze zijn echt zo lief als ze slapen. En vind het zo bijzonder dat Li het doet als ik erbij ben, voelt toch wel heel erg goed hoor!
straks even met mij 18+ dame buitenritje maken. Zal ze leuk vinden 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Het is lekker weer ervoor Ivonne!
Hoe gaat het trouwens met Baranna?
Hoe gaat het trouwens met Baranna?
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
dat zijn mooie complimenten foss!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!