Het is een heerlijk beest Amber, wat een knapperd!
Klopt hoor AnitaAnita45 schreef:Kan het kloppen dat ik daar de buitenbak van Lisse herken?
Ziet er goed uit Amber wat jullie samen laten zien maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er voor kiest om het echte werk aan Ginny over te laten ivm de spanning die het met zich mee brengt.
HahahaKalmiya schreef:
Buiten dat gegeven, zou ik ook zeggen..."zelf rijden!". Alhoewel ik het ergens ook weer een soort opluchting vind dat jij toch nog ergens nerveus voor bent als je op je paard zit....dat geeft weer hoop voor mensen als ik, die 30 keer om een peuterhindernis dralen en dan bedenken dat misschien de bodemvochtigheidsgraad dusdanig is dat springen toch helemaal niet verstandig is
![]()
Lekker om je zo weer op je eigen paardje te zien
Nee doet Ginny ook. Dat wisselen...janna schreef:Ziet er goed uit, ga je zelf springen tijdens de ABOP of doet Ginny dat?
Ivonne schreef:vreemd om jou met cap te zien![]()
Het is een heerlijk beest Amber, wat een knapperd!
BedanktGerritje schreef:leuk om jullie weer samen te zien.
en wat een kracht in dat achterbeen! Hij ziet er top uit!
enne, gewoon ginny de abop laten rijden. jij rijdt hem ook goed, maar zenuwen zijn op die dag niet zo handig.
Ja idd.. hij was van 'achteren' minder af dan van voren.nina1993 schreef:Op de HK vond ik hem vrij iel in zijn achterhand, maar dat lijkt helemaal bijgetrokken te zijn. Hij ziet er zo super uit! Ben heel benieuwd hoe hij de abop gaat doen straks.
Haha nou die is niet zo mooi op momentukoldaatje schreef:![]()
![]()
![]()
Tooooooooootje
![]()
Jullie zijn zo leuk samen!!!
Groot gelijk dat je Ginny laat rijden..
Wanneer zien we weer wat van je jongste aanwinst?