Met inrijden, was het super druk...

Ben echt trots op mijn Ventje !

Blijven lachen

In de binnenbak.

In het parcours

Nou in igg bedankt voor het complimentYfke-lover schreef:als ik de foto's 'zo bekijk vraag ik me af waarom Ginny de abop met hem rijdt hij loopt bij jou ook goed toch? Met springen neem ik petje voor je af zou het niet durven!
Ja erg he !Anna schreef:O wat loopt hij super, alleen jij moet nog wat rechtop zitten, je bent een echte springruiter hoor, jullie zijn een goede combiteam
Lisseroos schreef:Die Toot toch, moet hard aan het werk
Ziet er goed uit. Waar zijn jullie wezen springen?
Hij is echt nog 'zwaarder' geworden, hij krijgt echt een bil nu hahaReinou schreef:Ik zou net zeggen, bij jou loopt ie minstens zo fijn Amber!!
Wat is het toch een heerlijk dier. Toot was altijd al gaaf, maar nu hij zo is uitgezwaard vind ik hem nog gaver
Ik ken mezelf met druk, omdat ik wil dat hij het goed doet natuurlijkKrista schreef:Ziet er super uit Amber hij loopt fijn!
Ik zou de meest zekere ruiter laten rijden bij de ABOP. Je hebt maar 1 kans en wil het beste eruit halen !
Jaa daar was ik echt blij mee hahafoss schreef:Zo hij ziet er echt top uit, en wat kan dat beest springen zeg.
Amber_ schreef: Ja erg he !Zit af en toe echt alsof ik moet poepen..
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..