ukoldaatje schreef:Amber je rijdt echt super goed!
Ik heb jouw altijd als voorbeeld in gedachten...serieus!
Charlie is een van mijn favo-bokt paarden hoor, Ginny heeft een knapperd hieraan..
Gaat zij straks verder met CHarlie met crossen?
Hoe gaat het met Tootje nu?
Tootje wisselend, hij heeft zijn dagen.

Dus hopen dat hij op de ABOP, zijn dag heeft

Nee klopt haha, daarom blijf ik Charlie starten in de SGWroos schreef:Volgens mij is Ginny niet van het extreme crossen dacht ik hoor..maar ik kan het ook fout hebben.

Ons debuut is Vlietland in Juni !

Dat is waar !! Ben heel benieuwd naar Cos !!Kalmiya schreef:ooooh..pfffffffffft..het scheelt bijna niks met FjordyAmber_ schreef:Ik hoop ook dat ik het leuk blijf vinden haha. Maar lijkt me super om Cos keer te testen hoor haha, zal wel apart gezicht zijn, maar dat maakt niet uit natuurlijk !
Haha stom is dat he ? Ik heb nu wel al 3 geredenBella schreef:Gaaf paard die Charlie! En oh je bent me er ook een...dressuurproefje niet aandurven, maar die picknickbank..no problemo...weet wel waar ik mijn paarden breng als ze ooit springtalent bijgebracht moet worden haha..aan jou wel goed besteed

Ja vloekt zo heEsther schreef:Leuk paard die Charlie, had hem al eens eerder ergens gezien, denk op bokt dan ofzo..
Dacht eerst ook, jemig waar is je cap, bloed gaat heel slecht uit dat blonde haar hoor!! Maar toch later een cap op!! Maar dan op de hoge hindernissen, sjeejs, dat zijn hindernissen waar ik liever onderdoor ga!!

Maar daarom toch maar op gedaan