Ko's boogje staat 'm goed zeg
Wandelen met Ko en Fio
Re: Wandelen met Ko en Fio
Lekker zeg, zo'n wandeling!
Jemig, maar in beweging is het weer beter te doen dan rijdend of mennend heb ik het idee, hihi..
Ik geloof nooit dat Fjella zo braaf zou zijn en zeker vandaag niet, hihi..
Denk je erom dat je de boog met de rug mee laat lopen en niet de boog laat stoppen, dus helemaal naar de kam, bij de hengstenpluk, veelgemaakte fout en zo zonde!!
Ik geloof nooit dat Fjella zo braaf zou zijn en zeker vandaag niet, hihi..
Denk je erom dat je de boog met de rug mee laat lopen en niet de boog laat stoppen, dus helemaal naar de kam, bij de hengstenpluk, veelgemaakte fout en zo zonde!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat een heerlijke plaatjes jullie hebben echt genoten, ze zien er allebei super uit
Door het wandelen kreeg je het wel warm ja dus de kou viel gelukkig mee. Alleen met pauzeren koelde je wel snel af 
Anita en Esther: ja ik weet het.. had dat eerst ook zo, maar toen werd de boog zelf zo plat/recht dat ik het toch nu maar even zo heb gedaan, als hij straks hoger is, dan kan ik hem weer netjes laten aansluiten
Het is echt heerlijk hoe braaf ze zijn, we hebben alles wel gehad op de wandeling, auto's, blaffende honden, tractor, vrachtwagen...
Dat gan heerlijk ontspannen buitenritten worden straks
Anita en Esther: ja ik weet het.. had dat eerst ook zo, maar toen werd de boog zelf zo plat/recht dat ik het toch nu maar even zo heb gedaan, als hij straks hoger is, dan kan ik hem weer netjes laten aansluiten
Het is echt heerlijk hoe braaf ze zijn, we hebben alles wel gehad op de wandeling, auto's, blaffende honden, tractor, vrachtwagen...
Dat gan heerlijk ontspannen buitenritten worden straks