Charlie en ik
Re: Charlie en ik
hahaha we beginnen met kleine sprongen
klein noemt ze dat haha

Haha, op onze Amber staat ook werkelijk een hele andere maat dan op de meeste anderen hier op FW. Ik kan er altijd zo van genieten als ik jou op foto's zo bezig zie, geweldig om naar te kijken maar zelf doen.......van z'n lang zal z'n leven niet, haha.
Een heel ander gezicht trouwens dan dat je je eigen trouwe Fjordy onder je hebt maar ook met Charlie vorm je een prachtige combinatie. Wat is hij eigenlijk voor paard, ik heb hem hier nog niet eerder voorbij zien komen.
Een heel ander gezicht trouwens dan dat je je eigen trouwe Fjordy onder je hebt maar ook met Charlie vorm je een prachtige combinatie. Wat is hij eigenlijk voor paard, ik heb hem hier nog niet eerder voorbij zien komen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Love_Jordy
Heel gaaf. Jullie zijn echt een 'stoer' team zo!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Wauw, wat leuk al die reacties 
Ging echt fijn het springen, Charlie laat zich natuurlijk ook super rijden ! Dat is heel fijn in het parcours. Binnenkort hebben we de oefencross, hopen dat hij daar net zo fijn aapakt
.
Dank je wel !
Haha ! En helemaal uit mezelf,
Maar voelde erg fijn op Charlie, ondanks er genoeg mis kan gaan natuurlijk
.
Hij sprong zo haastig, zonder rug, ging daarna steeds beter ! Natuurlijk kan het nog beter, maar dat komt hopelijk snel.
Dat heeft ecth voordelen in eht parcours.
. Maar lijkt me super om Cos keer te testen hoor haha, zal wel apart gezicht zijn, maar dat maakt niet uit natuurlijk ! 
Ik vind dit echt leuk idd, hebben al dressuurwedstrijd gehad.. maar vind het echt vreselijk. Kan er niks aan doen. Al zie ik wel in, dat het echt nodig is
.
!! Apart he, zo zonder Fjordy ? Gelukkig heeft Charlie wel echt bijna zelfde karakter als Fjordy, heerlijk! Charlie is van Ginny, die ook van Banshee was. Het is een krusing, maar wel leuke
!

Ging echt fijn het springen, Charlie laat zich natuurlijk ook super rijden ! Dat is heel fijn in het parcours. Binnenkort hebben we de oefencross, hopen dat hij daar net zo fijn aapakt

Nou dat zie ik wel als een complimentZiggy schreef:iedereen zegt in het topic over Toot met Giny dat Giny elk paard goed aan het lopen krijgt, maar over jou kunnen we zeggen dat jij elk paard goed aan het springen krijgt, jeutje wat een hoogtes. Leuk dat jullie zo samen kunnen werken en elkaars paard wat bij kunnen leren.

Ja goed heclaudia schreef:roos schreef:Charlie is ook van alle markten thuis. Ziet er goed uit zeg!
Maar ik zal wel een zeikerd zijn maar waar is je cappie?
Die heeft ze op bij de hogere sprongen

Maar voelde erg fijn op Charlie, ondanks er genoeg mis kan gaan natuurlijk

Wat fijn dat je het ook kan zien !Reinou schreef:Wat is hij in een uur dat je met hem bezig bent al vooruit gegaan! Je hebt er idd. echt talent voor
(Van de eerste sprongen krijg ik ook al de bibbers trouwens)

Ja heerijk dier he, ook echt met uitstraling ! Het is natuurlijk ook wel heerlijk dat hij zo goed is afgericht, je kan er zoveel mee!!janna schreef:Staat je ook wel goed zo'n bruine, maar heb altijd al een zwak gehad voor Charlie.
Je kan idd zien dat hij nog even moet wennen en jij ook in het begin, maar daarna gaat het super. Vooral de laatste sprongen!
Ik doe het je niet na, vind springen wel leuk maar zo hoog hoeft van mij ook weer niet.

Ik hoop ook dat ik het leuk blijf vinden hahaKalmiya schreef:whahahaha...beginnen met een laag sprongetje.... Toen ik vorige zomer een keer met Cos ging 'springen', ben ik 20 keer om de hindernis gegaan om mezelf op te pompen tot Charlotte en Cayleigh riepen "jeetje, dat is een peuterhindernis, doe het nu maar"
Ik wilde dat ik nog een beetje van jouw lef had, probeer het vooral vast te houden Amber..want ik ben het ergens in de afgelopen 20 jaar helemaal kwijt geraakt en ik vond springen vroegah zo vreselijk fantastisch!!!!
Misschien wil je Cos ook een keer in biddinghuizen testen(ik bedoel, jij bent toch de expert op het gebied van "uit die kleintjes halen wat erin zit"
)

Charlie is een krusing, denken met Fries x Fjord. HEt is in igg goed uitgepakt haha !Megan schreef:Wat een leuk dier is CharlieDoet me denken aan een uit de kluiten gewassen Dartmoor met zo'n meelsnuit. Wat voor ras is het?
Goh en wat kun jij springen zeg! Dat is wel echt "jouw ding" hè?
Ik vind dit echt leuk idd, hebben al dressuurwedstrijd gehad.. maar vind het echt vreselijk. Kan er niks aan doen. Al zie ik wel in, dat het echt nodig is

Nou dank je wel Anita hahaAnita45 schreef:Haha, op onze Amber staat ook werkelijk een hele andere maat dan op de meeste anderen hier op FW. Ik kan er altijd zo van genieten als ik jou op foto's zo bezig zie, geweldig om naar te kijken maar zelf doen.......van z'n lang zal z'n leven niet, haha.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- Anne&Wendie
- Contacteer:
En je doet het maar weer gewoon!
Petje af
Petje af
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Cool Amber! 
Die laatste is inderdaad erg gaaf, je ziet gaandeweg de foto's dat hij steeds beter gaat!
Jullie zijn leuk samen!!

Die laatste is inderdaad erg gaaf, je ziet gaandeweg de foto's dat hij steeds beter gaat!

Jullie zijn leuk samen!!

Zo was het ook helemaal bedoeld, ik vind het echt zo goed wat jij eruit haalt bij die paarden, mijn petje afAmber_ schreef:Wauw, wat leuk al die reacties
Ging echt fijn het springen, Charlie laat zich natuurlijk ook super rijden ! Dat is heel fijn in het parcours. Binnenkort hebben we de oefencross, hopen dat hij daar net zo fijn aapakt.
Nou dat zie ik wel als een complimentZiggy schreef:iedereen zegt in het topic over Toot met Giny dat Giny elk paard goed aan het lopen krijgt, maar over jou kunnen we zeggen dat jij elk paard goed aan het springen krijgt, jeutje wat een hoogtes. Leuk dat jullie zo samen kunnen werken en elkaars paard wat bij kunnen leren.
Dank je wel !
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- !#niekie#!
- Contacteer:
Die Charlie is echt een superknap beest!
Ik heb hem wel een voorbij zien vliegen op bokt, knap hoor!

- ukoldaatje
Amber je rijdt echt super goed!
Ik heb jouw altijd als voorbeeld in gedachten...serieus!
Charlie is een van mijn favo-bokt paarden hoor, Ginny heeft een knapperd hieraan..
Gaat zij straks verder met CHarlie met crossen?
Hoe gaat het met Tootje nu?
Ik heb jouw altijd als voorbeeld in gedachten...serieus!
Charlie is een van mijn favo-bokt paarden hoor, Ginny heeft een knapperd hieraan..
Gaat zij straks verder met CHarlie met crossen?
Hoe gaat het met Tootje nu?
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Volgens mij is Ginny niet van het extreme crossen dacht ik hoor..maar ik kan het ook fout hebben.
Hij staat je goed amber!!
Ik vind het een erg leuk dier en dat springen gaat hem goed af.
Ik vind het een erg leuk dier en dat springen gaat hem goed af.
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Lefgozer
Ik vind Charlie echt één van de mooiste paarden die ik ooit gezien heb, wauw, wat een prachtbeest!

Ik vind Charlie echt één van de mooiste paarden die ik ooit gezien heb, wauw, wat een prachtbeest!

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
ooooh..pfffffffffft..het scheelt bijna niks met FjordyAmber_ schreef:Ik hoop ook dat ik het leuk blijf vinden haha. Maar lijkt me super om Cos keer te testen hoor haha, zal wel apart gezicht zijn, maar dat maakt niet uit natuurlijk !

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Gaaf paard die Charlie! En oh je bent me er ook een...dressuurproefje niet aandurven, maar die picknickbank..no problemo
...weet wel waar ik mijn paarden breng als ze ooit springtalent bijgebracht moet worden haha..aan jou wel goed besteed 

Laatst gewijzigd door Bella op zo 20 feb 2011, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Geluk is de vrucht van intens werk
Ik vind Charlie eigenlijk echt een Amber-paard
hij is zo stoer!

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Wat een leuk peerd zeg! hij staat je zeker goed...
maaaaruh.. zou je mijn peerd ook ff kunnen doen???
die van mij gaat namelijk gewoon door de hindernissen
maaaaruh.. zou je mijn peerd ook ff kunnen doen???
die van mij gaat namelijk gewoon door de hindernissen

Amon-dhay mijn Schatje!! 
(Manus x Ragni v. Lenngard)

(Manus x Ragni v. Lenngard)
Leuk paard die Charlie, had hem al eens eerder ergens gezien, denk op bokt dan ofzo..
Dacht eerst ook, jemig waar is je cap, bloed gaat heel slecht uit dat blonde haar hoor!! Maar toch later een cap op!! Maar dan op de hoge hindernissen, sjeejs, dat zijn hindernissen waar ik liever onderdoor ga!!
Dacht eerst ook, jemig waar is je cap, bloed gaat heel slecht uit dat blonde haar hoor!! Maar toch later een cap op!! Maar dan op de hoge hindernissen, sjeejs, dat zijn hindernissen waar ik liever onderdoor ga!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat super om te zien!
Zo leuk ook dat je met Ginny ruilt. Jij het springen, zij de dressuur. Vind het echt knap hoe jij alles zo laat springen! Petje af.
Zo leuk ook dat je met Ginny ruilt. Jij het springen, zij de dressuur. Vind het echt knap hoe jij alles zo laat springen! Petje af.
---
Ja wat leuk!! Blijft een plaatje die Charlie.
Een tijd geleden heb ik hier ook wat foto's van hem geplaatst toen waren Ginny en hij er ook bij toen een vriendin van foto's wilde maken van aparte paarden tijdens het crossen. Niet de standaard KWPN crosser (voor zover die bestaat) dus Amber was van de partij met Fjordy, en meisje met een tinker en Ginny met Charlie.
Een tijd geleden heb ik hier ook wat foto's van hem geplaatst toen waren Ginny en hij er ook bij toen een vriendin van foto's wilde maken van aparte paarden tijdens het crossen. Niet de standaard KWPN crosser (voor zover die bestaat) dus Amber was van de partij met Fjordy, en meisje met een tinker en Ginny met Charlie.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010