! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!
! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!
sow, weer een nieuw...
Ik dacht kopieer en plak de foto's ff over, maar dat valt vies tegen..
Hoe doen jullie zoiets?
Ik dacht kopieer en plak de foto's ff over, maar dat valt vies tegen..
Hoe doen jullie zoiets?
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Re: ! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!
Annalynn en Brass
[/quote]
Kristel en Beer
[/quote]
Anouska en Bjørn

Sterre en Bailey

Bernadet en Bo

Sofie en Githa

Marleen en Benthe

Tessa en Beauty

Mike en Beauty (rechts)

Linda en Basco

Florien en Bodan

Danique en Blossem

Yvonne en Binky

Claudia en Exel (Bowie, dus ook een echt B-tje)
[/quote]
en vera
Met dank aan anita, gelukt

Voor eventuele veranderingen, hoor ik het graag. Er missen een paar foto's bij

Kristel en Beer

Anouska en Bjørn

Sterre en Bailey

Bernadet en Bo

Sofie en Githa

Marleen en Benthe
Tessa en Beauty

Mike en Beauty (rechts)

Linda en Basco

Florien en Bodan

Danique en Blossem

Yvonne en Binky

Claudia en Exel (Bowie, dus ook een echt B-tje)

en vera
Elvina.vera* schreef:
heb toch een foto van mij en exel![]()
Met dank aan anita, gelukt

Voor eventuele veranderingen, hoor ik het graag. Er missen een paar foto's bij
Laatst gewijzigd door truus1970 op do 17 feb 2011, 19:17, 8 keer totaal gewijzigd.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Graag gedaan, alleen het laatste woordje [/quote nog even weghalen, direct achter de foto van Claudia en Exel.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- kristelhans
ik wil een andere foto!

Marleen ik duim voor je gesprek dat het goed mag verlopen.
Hier nieuws van Leslie, onze zieke
Leslie is dus heel allergisch. En wel aan grassen, kruiden, honden, katten en paarden. (dat is er getest geweest)
nu heeft dat nog meegewerkt om zijn bronchitis erger te maken, dus dan heb je zo een Leslie die heel veel koorts maakt en goed ziek is.
Nu is er een mogelijkheid om hiervan praktisch volledig te 'genezen'. En dit is een desensibilisering, dit is dus een dure kuur waarvoor hij elke week een inspuiting moet laten zetten bij de HA. Is even lastig (even = 2.5 jaar
) maar al na een maand merk je heel duidelijk verschil en tegen het einde van de kuur merk je er niks meer van en ben je je leven bijna vrij van die allergieën. (spreek van ervaring, heb hetzelfde al volledig doorlopen voor dezelfde allergieën
)
Nu is hij dus heel ambetant doordat we een hond en katten en paarden hebben. Hoe voelt zich schuldig, ook al kan hij er niks aan doen dat hij dat gekregen heeft.
Nu begint hij te beteren, niet zoveel koorts meer, maar wel nog redelijk veel hoesten. Nu zaterdag moet hij bij de HA om een boost te krijgen opdat hij niet zo sterk meer op alles zou reageren totdat die kuren klaar zijn. (dat duurt eventjes 4 weken, wordt enkel op voorschrift gemaakt en kost per kuur 150€ voor een jaar en hij heeft er 2 nodig)
en toffe titel
en fijn terug onze foto's
(zal binnenkort een nieuwe van mij en Githa laten maken)
Hier nieuws van Leslie, onze zieke
Leslie is dus heel allergisch. En wel aan grassen, kruiden, honden, katten en paarden. (dat is er getest geweest)
nu heeft dat nog meegewerkt om zijn bronchitis erger te maken, dus dan heb je zo een Leslie die heel veel koorts maakt en goed ziek is.
Nu is er een mogelijkheid om hiervan praktisch volledig te 'genezen'. En dit is een desensibilisering, dit is dus een dure kuur waarvoor hij elke week een inspuiting moet laten zetten bij de HA. Is even lastig (even = 2.5 jaar

Nu is hij dus heel ambetant doordat we een hond en katten en paarden hebben. Hoe voelt zich schuldig, ook al kan hij er niks aan doen dat hij dat gekregen heeft.

Nu begint hij te beteren, niet zoveel koorts meer, maar wel nog redelijk veel hoesten. Nu zaterdag moet hij bij de HA om een boost te krijgen opdat hij niet zo sterk meer op alles zou reageren totdat die kuren klaar zijn. (dat duurt eventjes 4 weken, wordt enkel op voorschrift gemaakt en kost per kuur 150€ voor een jaar en hij heeft er 2 nodig)
en toffe titel

en fijn terug onze foto's
(zal binnenkort een nieuwe van mij en Githa laten maken)
- Ilonka
Dank voor het starten van het topic.
Ik zou graag deze foto willen:

Ik zou graag deze foto willen:

Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Bedankt allemaal, het gesprek is achter de rug, en nu voel ik me echt heel leeg. Was super gesprek hoor, daar niet van. Verhelderend en duidelijk en open. Heel prettig.
Nu is mijn popje verkocht
Ze blijft nog van mij tot ik wegga uit Duitsland, dus nog een paar maandjes!!!
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
hmmm ik lees de titel nu nog eens door, maar dat klopt in correct nederlands niet, ofwel? ze gaan MET volle kracht door ? Toch? Of OP volle kracht?
Ik weet het niet meer, ik ben verduitst ;-)
Nu is mijn popje verkocht

Ze blijft nog van mij tot ik wegga uit Duitsland, dus nog een paar maandjes!!!
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

hmmm ik lees de titel nu nog eens door, maar dat klopt in correct nederlands niet, ofwel? ze gaan MET volle kracht door ? Toch? Of OP volle kracht?
Ik weet het niet meer, ik ben verduitst ;-)
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Leuke titel en mijn foto mag nog wel zo blijven, heb op dit moment geen andere die ik leuker vindt
Sofie dat wordt dus nog een lange tijd te gaan voor Leslie
Marleen, ik kan me zo voorstellen hoe jij je voelt, heel veel sterkte meis

Sofie dat wordt dus nog een lange tijd te gaan voor Leslie
Marleen, ik kan me zo voorstellen hoe jij je voelt, heel veel sterkte meis

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Yes, leuke titel!
Vandaag supertrots geweest op Bram!
Ze zijn bij ons momenteel behoorlijk aan het kappen, samen met mijn zus en haar IJslander eerst een graafmachine in de berm later Boomversnipperaar(wat is dit een groot ding en wat een lawaai)
We zijn tot 20 meter afstand blijven zitten toen toch maar voor onze veiligheid gekozen en afgestapt we moesten er vlak langs lopen ineens ging er een hele grote tak in de versnipperaar!
Bram keek wel maar bleef eigenlijk heel koel, de IJslander van mijn zusje daarintegen schrok echt en kwam omhoog mijn zusje kon hem niet meer houden en moest loslaten hij rende terug achter de machine en bleef gelijk staan hij keek mijn zusje aan van; Dit is ook eng nu sta ik hier alleen HELP!
Dus ze kon hem gelukkig zo weer pakken en toen ging hij er toch ook maar langs want tja Bram is wel heel erg stoer dat wil ik ook
Dus weer lekker opgestapt 5min. later een shofel met voer voor de schapen die er hard aan kwamen rennen bij de schaapskooi dit viel mee gingen er weer stoer langs is ook niets vergeleken het voorgaande object natuurlijk.
15 min. later weer allemaal bomenkapperij dit konden we redelijk omzeilen en ging allemaal goed, daarna werd het bijna een saaie rit (HA HA) SUPER BRAM.
Ben op het moment Ruiterroutes aan het opslaan op mijn GPS(zie FP)
Vandaag supertrots geweest op Bram!
Ze zijn bij ons momenteel behoorlijk aan het kappen, samen met mijn zus en haar IJslander eerst een graafmachine in de berm later Boomversnipperaar(wat is dit een groot ding en wat een lawaai)
We zijn tot 20 meter afstand blijven zitten toen toch maar voor onze veiligheid gekozen en afgestapt we moesten er vlak langs lopen ineens ging er een hele grote tak in de versnipperaar!
Bram keek wel maar bleef eigenlijk heel koel, de IJslander van mijn zusje daarintegen schrok echt en kwam omhoog mijn zusje kon hem niet meer houden en moest loslaten hij rende terug achter de machine en bleef gelijk staan hij keek mijn zusje aan van; Dit is ook eng nu sta ik hier alleen HELP!
Dus ze kon hem gelukkig zo weer pakken en toen ging hij er toch ook maar langs want tja Bram is wel heel erg stoer dat wil ik ook

Dus weer lekker opgestapt 5min. later een shofel met voer voor de schapen die er hard aan kwamen rennen bij de schaapskooi dit viel mee gingen er weer stoer langs is ook niets vergeleken het voorgaande object natuurlijk.
15 min. later weer allemaal bomenkapperij dit konden we redelijk omzeilen en ging allemaal goed, daarna werd het bijna een saaie rit (HA HA) SUPER BRAM.
Ben op het moment Ruiterroutes aan het opslaan op mijn GPS(zie FP)
Hoi hier eff snel een berichtje tussen door. Ik heb nog geen foto van mij met ex en vera
Kan wel een foto van exel en vera sturen. Is dat ook goed voor het openingsbericht?
Zal straks eff wat uitgebreider reageren
Kan wel een foto van exel en vera sturen. Is dat ook goed voor het openingsbericht?
Zal straks eff wat uitgebreider reageren

Ik heb even een paar dagen niet bijgelezen en wat een hoop vervelend nieuws!
Sterkte voor Anouska, hoop dat het snel beter gaat!

En wat een moeilijke beslissingen voor Kristel en Marleen!

Beterschap voor Leslie.
Gaat het alweer wat beter met de jeuk van Exel?
Super van Bram

Pff ik ben kapot! Net les gereden, was hard werken! Maar ze heeft het afgelopen week super gedaan

Mag ik wel een andere foto? Heb eigenlijk ook geen leuke maar doe deze maar:

ik bedacht me ineens dat ik wel een andere leuke foto van Ex en mij heb, van het jubileum in Hoenderloo

heb toch een foto van mij en exel

Keandra: beterschap met Leslie
Danique: oei las dat je zonder cap had gereden. Ondertussen geen spierpijn of iets van je val over gehouden?
Anouska: jeetje sterkte met jezelf

Kristel: sterkte maar zoals ik het lees zijn jullie wel "fijn" uit elkaar gegaan
marleen: leuk kaspel
Zo hier ook weer wat vanavond. Kon mijn konijn wel eff achter het behang plakken. Ze gooit met alles uit haar hok incl
haar toiltet (handig een zindelijk konijn) dus ik loop boos naar buiten want ze had zich zelf voor de 3de keer vandaag
opgesloten op de bovenste verdieping van het hok. Na haar wc te hebben verwijderd. Ging ik de ondersteverdieping schoon
maken. Jumpt mijn konijn in een keer uit haar hok. En ja Frodo mijn hond was ook mee naar buiten. Die vliegt me toch
achter mijn konijn aan. Dus ik gillen naar binnen. Joh help Konijn is los. Frodo vreet hem bijna op. Ik frodo in de houdgreep
maar toen nog mijn nijn vangen. Gelukkig hebben we die snel in een hoekje ingesloten. Maar echt mijn hart en het hartje
van mijn nijn sloegen zo snel. Was eff een moment bang dat ik haar kwijt was. Uh is het nog een duidelijk verhaal

leuk, nieuw topic en zoveel nieuwe foto's. Als we dan toch bezig zijn wil ik deze foto graag 

Zo Marleen, de beslissing is dus nu echt gemaakt
Flauw hoor Vera, dat je hond niet snapt dat je konijn geen lekker hapje is. Gelukkig heb je nijn op tijd te pakken kunnen krijgen.
Dappere Bram!
Veel beterschap voor Leslie Sofie.

Zo Marleen, de beslissing is dus nu echt gemaakt

Flauw hoor Vera, dat je hond niet snapt dat je konijn geen lekker hapje is. Gelukkig heb je nijn op tijd te pakken kunnen krijgen.
Dappere Bram!
Veel beterschap voor Leslie Sofie.
ik lees dat er op verschillende topics de paarden al druk bezig zijn met te verharen
maar hier beginnen ze nu pas haren los te laten, ze zijn even wat later dan anders
het kan zijn dat ze vanaf april op andere stukjes weide komen te staan, er gaat een stalgenoot weg en die kwam ons gister vragen of we geen interesse hadden om het stalletje dat hij op zijn stukken staan heeft over te kopen
Hij heeft 2 stukken weide voor zijn 2 paardjes en wij nu maar 1 zonder stalletje
dus nu zou het de bedoeling zijn dat we het stalletje over kopen en uiteindelijk op zijn stukken weide gaan staan ook met de paarden (dus alles over nemen van hem)
nu is er wel een andere stalgenoot die nog graag een 2e stuk weide wilt maar zij heeft maar 1 paard en nog niet direct van plan om er een 2e tinker bij te kopen
dus we zullen wel zien wat het wordt eind maart of we het dan effectief zo gaan doen
ik ga deze avond naar een infoavond over Wormproblematiek bij paarden en over het West nile virus, dit is van de dierenartsenpraktijk die bij ons komt, vind het wel leuk dat ze dat doen
maar hier beginnen ze nu pas haren los te laten, ze zijn even wat later dan anders
het kan zijn dat ze vanaf april op andere stukjes weide komen te staan, er gaat een stalgenoot weg en die kwam ons gister vragen of we geen interesse hadden om het stalletje dat hij op zijn stukken staan heeft over te kopen
Hij heeft 2 stukken weide voor zijn 2 paardjes en wij nu maar 1 zonder stalletje
dus nu zou het de bedoeling zijn dat we het stalletje over kopen en uiteindelijk op zijn stukken weide gaan staan ook met de paarden (dus alles over nemen van hem)
nu is er wel een andere stalgenoot die nog graag een 2e stuk weide wilt maar zij heeft maar 1 paard en nog niet direct van plan om er een 2e tinker bij te kopen
dus we zullen wel zien wat het wordt eind maart of we het dan effectief zo gaan doen
ik ga deze avond naar een infoavond over Wormproblematiek bij paarden en over het West nile virus, dit is van de dierenartsenpraktijk die bij ons komt, vind het wel leuk dat ze dat doen
Tessa heeft de moeder van Beauty eindelijk! getraceerd 

Beauty
Heej ik sta 2x in de openingspost haha!
Ik had vandaag iemand aan de telefoon die de mama van Beauty heeft dus we hebben even wat foto's uitgewisseld. (weet niet of ik ze mag plaatsen maar goed dan haal ik ze wel weer weg
)

Ze lijkt meer op papa Reitze denk ik
Gelukkig is het goed gekomen met je konijn Vera!
Ik had vandaag iemand aan de telefoon die de mama van Beauty heeft dus we hebben even wat foto's uitgewisseld. (weet niet of ik ze mag plaatsen maar goed dan haal ik ze wel weer weg

Ze lijkt meer op papa Reitze denk ik

Gelukkig is het goed gekomen met je konijn Vera!
leuke merrie zeg Tessa
Ik heb hier nog ergens foto's van de vader van Exel, dat is dus 2 druppels water

Ik heb hier nog ergens foto's van de vader van Exel, dat is dus 2 druppels water

Leuk is dat om te zien
Denk dat Beauty die kuif en die enorme nek van d'r papa heeft

Denk dat Beauty die kuif en die enorme nek van d'r papa heeft

- kristelhans
Nou, zo'n merrie had ik dus niet achter Beauty gezocht.. duidelijk een papa's kindje!
Wel leuk dat je wat foto's hebt!