Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
shesannie
Bericht
door shesannie » ma 31 jan 2011, 21:39
Lindia stond ook op ijzers die deed er eigenlijk heel lang mee.
Maar deed elk 6 week nieuwe eronder koste me meende ik 55 euro per keer, maar dankzij mijn goede hoefsmid is Lindia helemaal ijzerloos alweer meer dan een jaar

nu ze op dr paddock staat hoeft ze ook nog amper bekapt te worden, hoefsmid komt wel kijken als die in de buurt is ( 1x per 6 week) maar is gewoon niet meer nodig
Hoefschoenen zijn te proberen, merk wel een onwijs verschil nu zonder ijzers ze loopt soepeler
-
sweetwendy
Bericht
door sweetwendy » di 08 feb 2011, 17:50
ik heb lang nagedacht..maar ik ben er 100% over uit..ik stop met vita. Ze is mij te druk. In de bak gaat het goed maar buitenritten kan ik haar niet houden en dat wou ik juist doen. Dus ik stop ermee, corina neemt haar over.
Binnenkort kan ik dan wel voor mijn rijbewijs gaan en dat vind ik dan wel fijn, want ons gezin is altijd afhankelijk van een ander als we ergens heen willen..
R.I.P. mijn lieve meisje Daisy (L)
-
shesannie
Bericht
door shesannie » di 08 feb 2011, 22:46
Wendy,
Het is inderdaad een moeilijke beslissing maar je kunt vast nog weleens met haar rijden als ze van je zus is?
en inderdaad een rijbewijs is echt super handig

heb hem nu zelf al vanaf juli vorig jaar.
Maar ik denk ( niet hammerysk bedoeld ) dat het probleem wel bij jezelf ligt, je bent misschien te onzeker/bang met rijden en dat voelen fjordjes meteen aan.
-
sweetwendy
Bericht
door sweetwendy » wo 09 feb 2011, 08:07
shesannie schreef:Wendy,
Het is inderdaad een moeilijke beslissing maar je kunt vast nog weleens met haar rijden als ze van je zus is?
en inderdaad een rijbewijs is echt super handig

heb hem nu zelf al vanaf juli vorig jaar.
Maar ik denk ( niet hammerysk bedoeld ) dat het probleem wel bij jezelf ligt, je bent misschien te onzeker/bang met rijden en dat voelen fjordjes meteen aan.
Goh meen je dat nou..
Dat weet ik inderdaad en daarom stop ik er even mee

R.I.P. mijn lieve meisje Daisy (L)
-
Thessa Keizer
Bericht
door Thessa Keizer » wo 09 feb 2011, 09:07
Ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat de pony niet weer weg hoeft en dat jouw zus haar houdt!

Ik hoop dat je zus er veel plezier van gaat hebben.
En voor jezelf heb je denk ik de juiste beslissing genomen, niet iedereen is geschikt om paard te rijden ook vind je ze zo leuk! Ach en als ze van je zus is kun je misschien nog eens lekker de pony gaan poetsen enz. En wie weet een keertje een ritje maken over een tijd! En op je gezin richten is natuurlijk altijd goed!

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
-
shesannie
Bericht
door shesannie » wo 09 feb 2011, 17:02
hoef je niet zo debiel te reageren hoor :S
-
Cindy+Uniek
Bericht
door Cindy+Uniek » do 10 feb 2011, 13:04
misschien ook een cursusje volwassen reageren?!
shesannie bedoelt het heel lief
heel fw zei met daisy al dat je misschien beter gewoon een pony kon gaan verzorgen/bijrijden of op een manege, omdat je gewoon te erg met jezelf in de knoop zit/zat en te bang bent, niet dominant genoeg etc
krijgen we allemaal een grote bek op
vervolgens steunen we je allemaal na het zware verlies van daisy
vinden we het geweldig voor je dat je samen met je zus verder kan met een nieuwe fjord
en dan nu dit....
dan vinden we het een heel wijs besluit van je, omdat het misschien niet voor je is weg gelegd en dan reageer je gelijk weer zo....
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
-
ing-1970
Bericht
door ing-1970 » vr 11 feb 2011, 18:11
stop je er even mee?
Gek dat ik toch zo,n gevoel heb al die tijd over jou dat het met daisy niet goed zou komen,
en met vita en jou was ik ook niet zo enthousiast.
Je zou dan eerst even aan jezelf vertrouwen moeten punniken,
Maar gelukkig idd blijft Vita bij je zusje.
-
shesannie
Bericht
door shesannie » do 17 feb 2011, 15:17
jammer inderdaad dat je zo moet reageren maar vrees dat de meeste mensen het hier al hebben zien aankomen.
Wijs besluit van je om het even zo te laten, en wellicht is een fjord gewoon niet een pony voor jou want ze zijn best pittig hoor al noemen sommige mensen ze sloom