Gandhi @ schriktraining ;-) Nieuwe fotootjes erbij!
Re: Gandhi @ schriktraining ;-)
Kan niet missen dat het een Zortin is idd. Ik vind het echt een leuk dier. Mooi kleurtje ook.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- ukoldaatje
Zal binnenkort echt even goede fotos plaatsen. Zodat de kleur echt goed uitkomt.
Hij heeft gewoon een heerlijk hoofdje, en daarbij, hij is echt lief, een lieverdje..
Hij heeft gewoon een heerlijk hoofdje, en daarbij, hij is echt lief, een lieverdje..
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
die 1e foto
Hij is leuk!

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Wauw ! Wat is hij mooi zeg !
Als ik dan naar mijn Gtje kijk.. jemig ! Die is dan echt lelijk haha.
Vind hem erg leuk
!!
Als ik dan naar mijn Gtje kijk.. jemig ! Die is dan echt lelijk haha.
Vind hem erg leuk

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Het is al een hele kerel geworden zeg en ja ik zie er ook echt Zortin in.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- ukoldaatje
Ja hihi hij geeft nergens om hoor, kruipt overal op of onder om te onderzoeken of het ook eetbaar is
Ik stond laast op de houten omheining bij de stallen, de goot te legen, komt ie gezellig staan kijken wat ik aan het doen ben. De shetten kozen het verste hoekje van de paddock, want ik was toch wel heeeeeuuuuul eng in hun ogen...
Gandhi dacht, misschien groeit daar wel wat lekkers in
@Amber; k ben weg van zijn hooffie...hij gaat ook wel uit elkaar groeien nu hoor, dus hij is ook zo naarling

Ik stond laast op de houten omheining bij de stallen, de goot te legen, komt ie gezellig staan kijken wat ik aan het doen ben. De shetten kozen het verste hoekje van de paddock, want ik was toch wel heeeeeuuuuul eng in hun ogen...

@Amber; k ben weg van zijn hooffie...hij gaat ook wel uit elkaar groeien nu hoor, dus hij is ook zo naarling

Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Wat is hij leuk zeg 
Knappe baby hooor

Knappe baby hooor

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Re: Gandhi @ schriktraining ;-) Nieuwe fotootjes erbij!
Wat is hij leukkkk!! 
Al ben ik natuurlijk beetje bevooroordeeld.. Haha!!
Zal het gelijk aan mijn stalgenootjes laten zien..
Die vragen me m'n oren van m'n kop over hem!
Hij was erg geliefd op stal haha!!
En hij was altijd al zo heerlijk koel.. Lekker hè?
Weet nog wel een keer dat ik alleen met hem en ydel naar het land liep.,
Kwamen er ineens 2 trekkers achter elkaar aan met aanhangers.,
Iedereen op stal zag het en hield de billen bijeen..
Ik had nergens last van..
Die twee maakten zich alleen druk of ze niet even door wilden rijden..
Want ja.. Elke minuut in het land is er 1 haha!!

Al ben ik natuurlijk beetje bevooroordeeld.. Haha!!
Zal het gelijk aan mijn stalgenootjes laten zien..
Die vragen me m'n oren van m'n kop over hem!
Hij was erg geliefd op stal haha!!
En hij was altijd al zo heerlijk koel.. Lekker hè?
Weet nog wel een keer dat ik alleen met hem en ydel naar het land liep.,
Kwamen er ineens 2 trekkers achter elkaar aan met aanhangers.,
Iedereen op stal zag het en hield de billen bijeen..
Ik had nergens last van..
Die twee maakten zich alleen druk of ze niet even door wilden rijden..
Want ja.. Elke minuut in het land is er 1 haha!!

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Het is echt net of ik Guuske zie.
zou een leuk tweespan zijn.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- ukoldaatje
claudia schreef:Het is echt net of ik Guuske zie.

Heeeeeej Eef! Ja hij is nog altijd zo cool in zijn koppie hoor! Vandaag even grasjes laten eten zoals je ziet, en je weet, die wei ligt naast een provinciale weg, druk verkeer...hij kijkt niet op of om...
Haha als je dan wat wandeld, en stopt, dan komt ie echt helemaal tegen je aanstaan, neus over je schouder..zo schattig..Ga m dat we afleren, als hij straks grote man is, is het niet meer zo schattig, een grote dikke fjord in je nek..

Hij knuffelt gewoon ook graag. Hij zoekt je op en wil dan geaaid worden en is echt aanhankelijk. Wij zeggen heel vaak, dat komt door Evelien, die heeft vast heel veel gekroeld met m!

Haha en niet alleen ik..
Alle stalgenootjes vanaf uur 1
haha!!
Vriendinnetjes waren hier net en zou zaterdag uitkomen bij jou om bij m te komen kijken?
Pb me anders maar
Alle stalgenootjes vanaf uur 1

Vriendinnetjes waren hier net en zou zaterdag uitkomen bij jou om bij m te komen kijken?
Pb me anders maar

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
- ukoldaatje
Ja en dat zie je echt terug in hem, en ik ervaar dat als super fijn!!!!!!!
Ik kan vergelijken, ik had Ukolda gekocht van een natuurgebied, die was zo anders dan Gandhi is...
Gandhi is echt zo heerlijk op mij gericht, zo nieuwsgierig, zo lief!!!
Kan zaterdagochtend ook?? We willen smiddags namelijk op kinder-spulletjes-jacht voor mijn onderschrift

Ik kan vergelijken, ik had Ukolda gekocht van een natuurgebied, die was zo anders dan Gandhi is...
Gandhi is echt zo heerlijk op mij gericht, zo nieuwsgierig, zo lief!!!

Kan zaterdagochtend ook?? We willen smiddags namelijk op kinder-spulletjes-jacht voor mijn onderschrift

Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met schriktraining.
Knappe vent al hoor, niet het type jaarling naarling moet ik zeggen.
Vind hem erg op Zortin lijken, word later vast net zo knap, hij gaat in ieder geval al de goede kant op.
Knappe vent al hoor, niet het type jaarling naarling moet ik zeggen.
Vind hem erg op Zortin lijken, word later vast net zo knap, hij gaat in ieder geval al de goede kant op.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
- ukoldaatje
Ik neem hem af en toe mee aan de wandel, ook als het stormt..laat hem maar wennen aan die wind, alles maakt geluid en wappert erop los...
Hij vind het spannend, maar gaat niet aan de haal, hij is echt dan op mij gericht. Komt dan zowat op mijn rug zitten (borst parkeert hij dan tegen mijn rug en hij legt zijn neus over mijn schouder),...heel schattig, maar dat moet een paar pasjes verder achteruit...Gaat ie wel leren hoor.
Hij volgt ook. Ik wandel, maak bochtjes, stop, loop verder, hij doet wat ik doe...heb ik hem niet aangeleerd, denk Evelien
De buurman met zijn vrachtwagen, kraan en machines helpt mee. Hij laat zijn motors draaien en wij kunnen dan op het gemakkie erom heen lopen en wennen aan die grote dingen. De buurman schept dan bv stenen op en gooit die in de vrachtwagen...Gandhi komt tegen me aan staan, neusje over mijn schouder en kijkt ernaar...
We leren spelenderwijs zo.. dat heb ik met Ukolda ook gedaan, die was een stuk moeilijker, maar uiteindelijk heb je daar echt wel profijt van later als ze groot en bereden/aangespannen zijn.
Hij vind het spannend, maar gaat niet aan de haal, hij is echt dan op mij gericht. Komt dan zowat op mijn rug zitten (borst parkeert hij dan tegen mijn rug en hij legt zijn neus over mijn schouder),...heel schattig, maar dat moet een paar pasjes verder achteruit...Gaat ie wel leren hoor.
Hij volgt ook. Ik wandel, maak bochtjes, stop, loop verder, hij doet wat ik doe...heb ik hem niet aangeleerd, denk Evelien

De buurman met zijn vrachtwagen, kraan en machines helpt mee. Hij laat zijn motors draaien en wij kunnen dan op het gemakkie erom heen lopen en wennen aan die grote dingen. De buurman schept dan bv stenen op en gooit die in de vrachtwagen...Gandhi komt tegen me aan staan, neusje over mijn schouder en kijkt ernaar...
We leren spelenderwijs zo.. dat heb ik met Ukolda ook gedaan, die was een stuk moeilijker, maar uiteindelijk heb je daar echt wel profijt van later als ze groot en bereden/aangespannen zijn.
- ukoldaatje
schep maar op en neem maar mee

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
wat een stoer ding!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Ja, hij is stoer zeg! Wat goed dat hij nu al allerlei rare dingen leer kennen en meemaakt. Heb je later inderdaad alleemn maar profijt van.
En wat een heerlijk paardje is het, hij wordt vast heel knap als 'groot' paard.
En wat een heerlijk paardje is het, hij wordt vast heel knap als 'groot' paard.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Wat leuk! Die eerste foto is inderdaad wel geniaal!
Ik zie er ook wel wat van Fenya in terug, vooral die laatste foto, dat hoofd
En die pluizige manen erboven. En Fen is inderdaad ook zo onverstoorbaar, knuffelig en vind het heerlijk om in je nek te hangen! Dus het MOET wel bij Eveline vandaan komen 
Ik zie er ook wel wat van Fenya in terug, vooral die laatste foto, dat hoofd

wel een erg knappe man voor zijn leeftijd, chique zo op die hoge benen
En idd, vroeg mee beginnen met allerlei soorten zware voertuigen (en bijbehorende accessoires)!

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..