Aike is altijd wat lompig, zo ook vanmiddag! Dacht na mijn werk even lekker snel een rondje buiten te doen dus hoppa pony gezadeld en op weg!
Aike vind het in zijn eentje altijd wat minder leuk dan met andere paarden erbij en probeert dan een paar keer om te draaien maar doet nooit gek ofzo en een schop naar voren en een tik in zijn hals is dan ook voldoende.
Vandaag was hij ook gewoon braaf, probeerde wel twee keer om te draaien maar liep daarna lekker door, dus ging ik lekker aandraven, hij heerlijk lopen tot meneer ineens dacht goh ik probeer nog maar een keer om te draaien, ik dacht nou nee dat doen we niet dus een schop, tikje met de zweep op zijn hals, toen deed ie weer zo lomp dat hij over zijn eigen benen struikelde waardoor we ineens samen languit op het ruiterpad lagen

Ik viel behoorlijk hard en deed mijn schouder erg zeer, meneer vloog overeind en ging er uiteraard vandoor, op naar stal!

Aike stond gewoon lekker relaxed op stal mij aan te kijken, zo ben je er ook weer

Beentjes afgespoten wat gestapt en daarna ben ik naar huis gegaan! Alles doet me nu zeer

Bernadet belde net, aike staat ook met een dik been, die spuit hem nu af, nou ja morgen zullen we beide wel flink spierpijn hebben, hopen dat allemaal meevalt!!
Fijn ritje hoor!