Gaat het over niet geschoren FJordjes

De mijne is tegenwoordig een halve pantoffel, geld dat ook, die overigens nu wel zijn pantoffels uit probeert te gooien

Kom er maar gezellig bij. Pantoffels zijn lekkere warme, harige knuffels. Zij zien geen scheerapparaat en hebben hun gebreide trui hard nodig.Janine schreef:kom dit topic nu pas tegen en denk... wauw, gewoon 8 pagina's over pantoffels,...
Gaat het over niet geschoren FJordjesproest.
De mijne is tegenwoordig een halve pantoffel, geld dat ook, die overigens nu wel zijn pantoffels uit probeert te gooien
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Guuske is ook een pantoffel en die verliest haar, dat is niet normaal meer.Janine schreef:Ik poets me een ongelukjullie ook al?
Is Guus aan het verharen, James nog steeds niet is toch net als Guus ook bijna Jaarling, maar niks, ja oke een enkele haar.claudia schreef:Guuske is ook een pantoffel en die verliest haar, dat is niet normaal meer.Janine schreef:Ik poets me een ongelukjullie ook al?
Daar zijn al emmer vol vanaf gekomen.
(zal morgen, als hij een beetje toonbaar is, proberen foto's te maken)
Ja!Janine schreef:Ik poets me een ongelukjullie ook al?
janna schreef:Nog Timor, Zizoran, Anton of Ansgar fans die behoefte hebben aan een kussentje van vacht? Mag je zelf komen plukken![]()