Hi Ha heidebrempje!!! (oftewel Genista)
- ukoldaatje
Re: Hi Ha heidebrempje!!! (oftewel Genista)
mooie kleur zeg
en een leukerdje zeg 
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Dank je dank je voor alle mooie complimentjes
Ik ben ook super blij met mijn mannetje!!
Hoop dat hij zijn donkere kleur blijft houden (aangezien de wintervacht toch altijd donkerder is dan de zomervacht), maar gezien zijn moeder en grote zus zal dat wel goedkomen..
En tja.... langpootmug is bij hem wel van toepassing... spannend hoe hij gaat uitgroeien.
Moet hem nu eerst eens aan de brokken krijgen. Hij lust ze niet
Heb volgens mij toch heerlijke veulenbrokjes, maar hij woelt er wat met zijn snottert doorheen en vist er de worteltjes uit. De rest laat hij liggen...
Tja... hopelijk merkt hij een dezer dagen dat de brokjes toch best wel lekker zijn
Als iemand nog tips heeft ????? GRAAGGGGGG
Hoop dat hij zijn donkere kleur blijft houden (aangezien de wintervacht toch altijd donkerder is dan de zomervacht), maar gezien zijn moeder en grote zus zal dat wel goedkomen..
En tja.... langpootmug is bij hem wel van toepassing... spannend hoe hij gaat uitgroeien.
Moet hem nu eerst eens aan de brokken krijgen. Hij lust ze niet
Heb volgens mij toch heerlijke veulenbrokjes, maar hij woelt er wat met zijn snottert doorheen en vist er de worteltjes uit. De rest laat hij liggen...
Tja... hopelijk merkt hij een dezer dagen dat de brokjes toch best wel lekker zijn
Als iemand nog tips heeft ????? GRAAGGGGGG
@ Anke: gewoon blijven voeren. Vanzelf begint hij er wel aan.... hier waren de grasbrokken ook eerst even wennen, net als de wortels trouwens hihi.
Maar dat komt vanzelf.
Maar dat komt vanzelf.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Nou kan me voorstellen dat je helemaal happy bent deze kanjer.
Wat een knappert zeg, mooi donker ook.
Wat een knappert zeg, mooi donker ook.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Wat een ontzettend knap ding
.
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie
Is het een hij? Oeps dacht dat het een merrie was! Wat leuk dat hij zich al zo thuis voelt. Wat ziet Belmondo er goed uit zeg (vroeger veel op gereden)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ik snap wel waarom je voor hem gevallen bent 
Wat een leuk ventje! Prachtige donkere kleur idd, kan ook niet anders met Yoco als moeder
Wat een leuk ventje! Prachtige donkere kleur idd, kan ook niet anders met Yoco als moeder
Oeh, ik snap dat je hier verliefd op bent geworden, wat een heerlijk kleurtje 

Ereplaatsje voor
Haha, een nieuw halster was inderdaad wel gewenst, die hij om had was een oude van mij die ik aan bart heb gegeven omdat ik hem spuuglelijk vond, het was een cadeautje van iemand, hihi..
Maar leuke filmpjes, hij lijkt het wel naar zijn zin te hebben!! Een een mooi duo met die bonte!!
Brokjes gewoon blijven aanbieden, Digai eet ze nu ook en hij was e rin het begin ook niet weg van!!
Heel veel plezier met de grote kleine man!!
Maar leuke filmpjes, hij lijkt het wel naar zijn zin te hebben!! Een een mooi duo met die bonte!!
Brokjes gewoon blijven aanbieden, Digai eet ze nu ook en hij was e rin het begin ook niet weg van!!
Heel veel plezier met de grote kleine man!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Toen Heino nog in Wanneperveen stond, heb ik een keer staan kwijlen bij hem, wat een mooie donkere grote kerel. Ben er erg van gecharmeerd
Ik sta er niet versteld van dat hij zo relaxed is, toen ik de hele groep een x in de bak heb gezien was alles aan het vliegen en hij liep daar zo op zijn gemakje tussen.
Heel veel plezier met hem!! En blijf regelmatig foto's plaatsen!!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Haha Wendys, ben blij dat je hem toen niet hebt meegenomen
Zijn brokjes eten deed hij gisteravond nog steeds niet.... Ben benieuwd of hij vanavond aan de brokjes heeft geproefd. hij MOET toch een keer honger krijgen lijkt me....
Het hooi eet hij overigens goed, zijn worteltjes en appeltjes ook...
Zijn brokjes eten deed hij gisteravond nog steeds niet.... Ben benieuwd of hij vanavond aan de brokjes heeft geproefd. hij MOET toch een keer honger krijgen lijkt me....
Het hooi eet hij overigens goed, zijn worteltjes en appeltjes ook...
Kan me voorstellen dat je trots bent!!
Hij is LEUK.
Hij is LEUK.
Ik vind een een heel gaaf beest! Komt vast helemaal goed met jullie! 
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Wat een mooi kleur heeft hij en wat gaat het al goed samen.
Brokjes eten komt vanzelf tot hij door krijgt dat het wel erg lekker is.
Brokjes eten komt vanzelf tot hij door krijgt dat het wel erg lekker is.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)