Ik heb er wat foto's van gemaakt

De laatste keer met shetvriendje in het zonnetje.

Eh baas, wat doe jij daar nou op de grond?
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4263_n.jpg
Hallo?
We mochten een tweepaardstrailer van een kennis lenen, alleen bij aankomst bleek het ook een trailer te zijn waar een wagentje voor kon

Maargoed, allang blij dat ik een trailer had eigenlijk

Nadat ik mijn broer en vader Operatie Veulenpoep had uitgelegd (aka hoe laad je een veulen, wie staat waar, wat te doen als hij er in staat) haalde ik mijn mini-monster op.

Het laden viel mij alles mee. eerst wilde hij uiteraard niet, met het longeertouw achter zijn kont kwam hij even omhoog en vond een uitgang naast de laadklep, maar na een paar ferme duwen van vader die hem geen strobreedte gaf stapte hij zo achter mij aan de trailer op zonder al te veel bombarie.

Goed vastgezet, en gaan.

Waar ga ik heen?
Daar aangekomen mocht hij meteen de trailer al af (wat hij keurig deed) en mocht hij meelopen naar de wei. Reuze spannend natuurlijk, en maar hinniken. En gegeven moment kreeg hij een hele hoopantwoord terug en doemden er veulentjes op in de mist

En werd ik meegesleurd naar het hek want hij moest natuurlijk hallo zeggen...

De hele club achter hem aan, Meneer Borstel was meer geïnteresseerd in het gras...
Het hek ging open, ik deed het halster af en draaide me om om hem de ruimte te geven. Hij floepte zo de kudde in, ik draai me naar hem toe en... Siggy? Sig? Hallo? Wie van jullie is mijn paard?? Ze lijken allemaal op elkaar...

Curious onlookers...

Daulann vond hem meteen errug interessant...

Durf ik te snuffelen...

Ben jij een nieuw vriendje..?

Wat denk jij er van? Tja, ik weet het eigenlijk niet...

Toen kwam de hele club snuffelen (Siggy links) en was het al gauw goed...
We zijn toen terug gelopen naar de stal, nog even gekletst en ik heb Manus zelf mogen aanschouwen

Die kwam al op me af van zo

Daarna even naar binnen geweest, papieren geregeld, voordat we weer de (lange) trip naar huis moesten maken

Maarja, welke was nou van mij?? Ze waren inmiddels allemaal nat door de mist.

Ik vond hem uiteindelijk naast Daulann

Maar ik neem wel mooi een chiplezer mee tegen de tijd dat ik hem weer meeneem

Maar ik ben erg tevreden met waar hij nu staat. Volgens mij staat hij daar top, en ik heb hem met een gerust hart achtergelaten