Contributie stamboek
Contributie stamboek
Is bij jullie de contributie van het stamboek al afgeschreven? in het boekje stond dat dit half januari zou gebeuren maar bij mij is nog steeds niets afgeschreven. Vorig jaar is het ook middels automatische incasso gebeurd.
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Re: Contributie stamboek
Net even gekeken maar het is nog niet afgeschreven.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- ukoldaatje
Ik was zo dom om geen machtiging voor automatische afschrijvingen in te vullen, dus kreeg ik van de week netjes de acceptgiro in de bus
Meteen maar die machtiging erbij ingevuld

Meteen maar die machtiging erbij ingevuld

Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Bij mij was hij ook nog niet afgeschreven. Vrees dat ie ook niet meer afgeschreven kan worden, aangezien de rekening die bij hun bekend is sinds gister niet meer bestaat
Zal het zelf even overmaken en contact opnemen mbt de automatische incasso voor mijn nieuwe rekeningnummer.

IK wacht het gewoon af.....

Bij mij ook nog niet..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- kristelhans
Ik heb een machtiging gegeven maar kreeg een acceptgirokaart in de bus afgelopen week..ook zo raar.. Ik ga maandag even bellen want ik wil het automatisch hebben!
Ik wilde het zo overmaken; maar kwam er 2 dagen te laat achter.. het moest eigenlijk voor de 15e binnen zijn? Bij mij deden ze ook helemaal niet moelijk dat het dus 2 dagen later was..
Wel slordig van ze dat het nog niet afgeschreven is bij jullie..
Wel slordig van ze dat het nog niet afgeschreven is bij jullie..
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Volgens mij is automatisch ook goedkoper dan acceptgiro.kristelhans schreef:Ik heb een machtiging gegeven maar kreeg een acceptgirokaart in de bus afgelopen week..ook zo raar.. Ik ga maandag even bellen want ik wil het automatisch hebben!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Bij mij is het ook nog niet afgeschreven.
Ik vind het alleen absurt dat als het niet autom. doet het stukken duurder is.
Ik vind het alleen absurt dat als het niet autom. doet het stukken duurder is.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Als je per acceptgiro wilt betalen komt er 15 (VIJFTIEN!) euro extra kosten bij
.

Laatst gewijzigd door Mike op zo 23 jan 2011, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Beauty
Mike schreef:Als je per acceptgiro wilt betalen komt er 15 (VIJFTIEN!) euro extra kosten bij.
Dat is toch belachelijk

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik vind het een belachelijke regeling ik begrijp dat ze het graag automatisch willen maar laat dan het verschil op 5 euro zitten.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Én geen acceptgiro én geen afschrijving gezien. Ik ben iig vergeten of ik wel/geen machtiging heb gegeven 

Ik heb ook beiden nog niet gezien komt vanzelf wel zou ik zeggen.
http://www.fjorkahoeve.nl
- kristelhans
Ja scheelt aanzienlijk! Weet ook zeker dat ik het (daarom) op die manier heb aangeven..snap ook niet dat ik nu dan weer zo'n geel strookje opgestuurd krijg..Anita45 schreef:Volgens mij is automatisch ook goedkoper dan acceptgiro.kristelhans schreef:Ik heb een machtiging gegeven maar kreeg een acceptgirokaart in de bus afgelopen week..ook zo raar.. Ik ga maandag even bellen want ik wil het automatisch hebben!
Bij mij is het wel automatisch afgeschreven...gisteren...

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- nobbygaard
Hier is het er ook gisteren vanaf geschreven.yvette schreef:Bij mij is het wel automatisch afgeschreven...gisteren...
Ik zie net dat het gisteren is afgeschreven
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012