Alweer 10 jaar geleden..
Re: Alweer 10 jaar geleden..
gefeliciteerd door de fotograaf van foto 1!!!!!!
weet jij ook waar ze tussen 1993 en 2000 heeft gewoont?
weet jij ook waar ze tussen 1993 en 2000 heeft gewoont?
Nina is na het afspenen verhuisd naar Harfsen, naar Jan Rensink. Misschien kent je vader (toch?) hem nog wel, hij was volgens mij verzekeringsagent.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
oh ja, dat is waar ook. Ik ken hem ook nog wel.nina1993 schreef:Nina is na het afspenen verhuisd naar Harfsen, naar Jan Rensink. Misschien kent je vader (toch?) hem nog wel, hij was volgens mij verzekeringsagent.
Leuk overzichtje! En al veel meegemaakt zo te zien
Leuk overzicht Yvonne! Wat gaat de tijd toch snel he! 10 jaar is toch echt een hele periode samen. Een groot deel van je leven heb je samen gedeeld.
Ik heb Paula in april 15 jaar en was inderdaad ook van plan een overzichtje te maken, vooral voor mezelf. Dan komen al die mooie herinneringen weer even langs of niet? Heb je je lustrum nog een beetje met Nina gevierd?
Ik heb Paula in april 15 jaar en was inderdaad ook van plan een overzichtje te maken, vooral voor mezelf. Dan komen al die mooie herinneringen weer even langs of niet? Heb je je lustrum nog een beetje met Nina gevierd?
Wat een leuk overzicht. Foto 2 is zo schattig en dan die Sint met een cap op. Geweldig
mooi om te zien dat jullie intussen allebei volwassen zijn geworden.

mooi om te zien dat jullie intussen allebei volwassen zijn geworden.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Leuk zo'n overzicht door de jaren heen. Kun je zien wat je allemaal wel niet gedaan en bereikt hebt met je paard.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Het is inderdaad behoorlijk lang, maar jij brengt het er met Paula ook niet slecht afDaphneT schreef:Leuk overzicht Yvonne! Wat gaat de tijd toch snel he! 10 jaar is toch echt een hele periode samen. Een groot deel van je leven heb je samen gedeeld.

We hebben het zodanig gevierd dat ze die dag voor het eerst na alle ijstoestanden weer in de les kon lopen, ze heeft daar wel lol in dus dat scheelt.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
Zhellie Orsta x Briggen
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
wat een leuk overzicht dat er nog maar vele jaren mogen komen
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
super overzicht,
de sint ziet er ook niet echt geloofwaardig uit haha wat n enig krantenstukje!!!
de sint ziet er ook niet echt geloofwaardig uit haha wat n enig krantenstukje!!!
Mooi overzicht hoor! prachtig paardje!