ja dat is zeker een nette maat

Jack
en over 2 maand beginnen longeren is netjes, beginnen de beter e dagen te komen he
hier ga ik volgende week Jalenka nog eens meten
als ze niet verkocht geraakt dan blijft ze gewoon, ik ga me niet direct nog uitzonderlijk inzetten om ze te verkopen
men pa heeft een goede oplossing gevonden voor zijn problemen en normaal zou ze kunnen blijven
nu is er wel iemand die veel interesse heeft in Jalenka
heb haar gezegd dat ze altijd mag komen zien en als ze ze dan nog wilt kopen, geen probleem (dan ben ik zeker dat mijn pa uiteindelijk uit de problemen blijft) maar wordt het dan niks dan blijft ze rustig bij Githa en bij ons
we weten dus hoe het komt dat ze opeens is beginnen lucht zuigen
ze worden dus precies al een tijdje enkel zemelen gevoerd en een klein hoopje hooi
ze is dus die ondeugd beginnen krijgen om vermoedelijk toch nog voedingsstoffen te proberen binnen krijgen
leslie stond er gisteren bij en kon dus zien wat ze te 'eten' kregen, mooi vind ik dat niet
ze krijgen nu al enkele dagen eten bij en volgende maandag verhuizen ze weer naar een andere stal
volgende maand of in maart komt zowiezo de tandarts voor hen, dan weten we ook hoe het met haar bijters gesteld is