Hoe woon jij?
Re: Hoe woon jij?
Haha die tekst er ook onder: BOS !!! Geweldig. Jullie zitten daar goed in die oude hoerenkast. Erg mooi plekje

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Haha lekker subtiel
Ja we zijn enorm blij hier, alleen kwam er gister wel een klant langs terwijl ik alleen thuis was.. Eng is dat hoor!

Moon - Bram - Jimmy
Lieve Wodka, rust zacht
Lieve Wodka, rust zacht
Whahaha ow dat is foutttt hahahah. Hebbie zijn naam en nummer genoteerd en zn vrouw gebeld?:P

Ik heb ons huis niet met sateliet op gezocht, maar heb wel foto's.
Ons huis.

Rechts staat de schuur met stallen.
voor de schuur de wei met bak.

De stallen.[inc spinnenwebben hihi]

Ons huis.

Rechts staat de schuur met stallen.
voor de schuur de wei met bak.

De stallen.[inc spinnenwebben hihi]

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Haha nee ik deed 't kijkluikje open en zei: dit is privé terrein 
hij: "Oh, oke" Bah het idee dat hij met zijn gedachtes al helemaal bezig was enzo.. iehh om rillingen van te krijgen!
Hij had een Prius (of hoe je dat schrijft) echte gezins auto, hij had waarschijnlijk gewoon vrouw en kinderen thuis zitten

hij: "Oh, oke" Bah het idee dat hij met zijn gedachtes al helemaal bezig was enzo.. iehh om rillingen van te krijgen!
Hij had een Prius (of hoe je dat schrijft) echte gezins auto, hij had waarschijnlijk gewoon vrouw en kinderen thuis zitten

Moon - Bram - Jimmy
Lieve Wodka, rust zacht
Lieve Wodka, rust zacht
Owwwwww errug. Naja misschien beter naar de hoeren dan een relatie beginnen met zn secretaresse haha. Maar misschien tijd voor een bordje op het hek om duidelijk te maken dat het geen tent meer is 

Ook hier twee locaties.
Hier woon ik. Ik huur een appartement in dit gebouw. Er zit nog een appartement achter mij, met ertussenin een garage en paardenstallen, dus niemand heeft last van mijn lawaai, hihi..
Helemaal aan de andere kant van het gebouw woont de eigenaar, daartussen is een grote caravan stalling.
Mijn paarden staan hier dus niet, maar de paarden van de dochter van de eigenaar.
In het rode vierkant, heb dus ook nog wel een leuke tuin..

Hier staan mijn paarden, bij mijn ouders.

Even een uitleg..
Wat van mijn ouders is is rood, heb de paardenstallen met blauw aangegeven op de schuur, maar is bijna niet meer te zien..
Het groene deel huur ik erbij, eerst was dat dat hele lichte stuk, maar was erg groot en was me ook wel duur..
Het paarse stuk, daar rijdt ik het meest. Is van mijn ooms en als het gras er niet te lang wordt, mag ik daar wel rijden. Dat geldt ook voor alle stukken met een rood kruis erin, is ook van familie en dus meestal geen probleem om te rijden. Groot deel is nu wel maisland overigens.
Staat wel allemaal met elkaar in verbinding en er is ook nog een aardig stuk van de foto afgesneden dus kan een aardig eindje komen.
Hier woon ik. Ik huur een appartement in dit gebouw. Er zit nog een appartement achter mij, met ertussenin een garage en paardenstallen, dus niemand heeft last van mijn lawaai, hihi..
Helemaal aan de andere kant van het gebouw woont de eigenaar, daartussen is een grote caravan stalling.
Mijn paarden staan hier dus niet, maar de paarden van de dochter van de eigenaar.
In het rode vierkant, heb dus ook nog wel een leuke tuin..

Hier staan mijn paarden, bij mijn ouders.

Even een uitleg..
Wat van mijn ouders is is rood, heb de paardenstallen met blauw aangegeven op de schuur, maar is bijna niet meer te zien..
Het groene deel huur ik erbij, eerst was dat dat hele lichte stuk, maar was erg groot en was me ook wel duur..
Het paarse stuk, daar rijdt ik het meest. Is van mijn ooms en als het gras er niet te lang wordt, mag ik daar wel rijden. Dat geldt ook voor alle stukken met een rood kruis erin, is ook van familie en dus meestal geen probleem om te rijden. Groot deel is nu wel maisland overigens.
Staat wel allemaal met elkaar in verbinding en er is ook nog een aardig stuk van de foto afgesneden dus kan een aardig eindje komen.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Esther. Dit wil ik helemaal niet weten haha.
Jemig wat een land bij je ouders..

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Wat hebben je ouders veel land zeg!
En inderdaad, zo'n bordje zou wel handig zijn
Er moet nog een poort komen, maar vanwege de vorst kan die nog niet geplaatst worden..
En inderdaad, zo'n bordje zou wel handig zijn

Moon - Bram - Jimmy
Lieve Wodka, rust zacht
Lieve Wodka, rust zacht
wauw...onze droom is nog steeds om ooit ook vrijstaand te kunnen wonen met paardjes aan huis. helaas, die droom duurt denk ik nog wel even. ik kom zelf uit de stad, en ik ben samen gaan wonen in raalte. we hebben geen familie die vrijstaand woont, niemand....we wonen in een leuke buurt dicht bij het centrum van het dorp raalte. we wonen in een leuke 1 gezinswoning gehuurd, met wel een hele grote tuin van 40 meter lang, 6,5 meter breed. we hebben kippen achterin de tuin lopen. het is een heerlijk huis, helaas niet vrijstaand of buitenaf. wel een lekker rustig dorp. quitte staat een kwartier met de auto verderop, in een klein dorp op een grote pensionstalling met binnenbak enz. we hebben het er prima naar de zin, een heerlijke stal. maar ja, geen paardje aan huis helaas. dat kunnen we helaas niet betalen....hopelijk helpt mijn nieuwe opleiding en baan er wel bij als ik straks afgestudeerd zou zijn.

en de tuin. op de achtergrond zie je het kippenhok wel:

en de link naar google maps
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl
en een luchtfoto van google maps van de stal waar we staan. een grote pensionstalling met denk ik wel 40 paarden....

en de tuin. op de achtergrond zie je het kippenhok wel:

en de link naar google maps
en een luchtfoto van google maps van de stal waar we staan. een grote pensionstalling met denk ik wel 40 paarden....
@ myquitte, helemaal niet verkeerd hoor! en een leuke tuin, mooie trouw foto 

* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
hoe vinden jullie die luchtfoto op google earth?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
op google earth je adres in typen
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Hier wonen wij, een ongelooflijk raar stukje grond, waar helaas geen paarden kunnen staan.
Ruimte genoeg, maar er zit helemaal geen structuur in de bodem, en dan nog het laagste punt van het dorp ook.
Met een klein regenbuitje zouden ze al tot d'r buik toe in de grond zakken.
Vandaar dat er ook hangbuikzwijnen in de wei staan.
Het lijkt of wij een mooi uitzicht hebben aan de straatkant, maar dat is een 1,5 meter hoge betonplaat om de dijk die er ligt te verstevigen.

En 2,3 km naar links woont mijn vader, waar de paarden gestald staan.
Als je goed kijkt zie je de paarden in de wei staan.

Ruimte genoeg, maar er zit helemaal geen structuur in de bodem, en dan nog het laagste punt van het dorp ook.
Met een klein regenbuitje zouden ze al tot d'r buik toe in de grond zakken.
Vandaar dat er ook hangbuikzwijnen in de wei staan.

Het lijkt of wij een mooi uitzicht hebben aan de straatkant, maar dat is een 1,5 meter hoge betonplaat om de dijk die er ligt te verstevigen.

En 2,3 km naar links woont mijn vader, waar de paarden gestald staan.
Als je goed kijkt zie je de paarden in de wei staan.

http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Dat land is niet van mijn ouders hoor, maar van familie.
Mijn ooms zijn bijna allemaal boer. Twee broers hebben een boerderij vlak bij ons huis. Destijds kwam het huis te koop, was een boerderij en hebben mijn ooms het land incl. huis gekocht, ze wilden het land en toen heeft mijn vader, die geen boer is, het huis van hun gekocht, vandaar dat alle het land om ons huis van familie is, hihi..
Mijn ooms zijn bijna allemaal boer. Twee broers hebben een boerderij vlak bij ons huis. Destijds kwam het huis te koop, was een boerderij en hebben mijn ooms het land incl. huis gekocht, ze wilden het land en toen heeft mijn vader, die geen boer is, het huis van hun gekocht, vandaar dat alle het land om ons huis van familie is, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik heb alle versies gedownload, maar kan nergens een adres intypen. Krijg bv wel een wereld kaart maar als je dan inzoomt, zie ik alleen de weg net als op een wegenkaart niet met alle gebouwen.Lovemischa schreef:op google earth je adres in typen
Ga nog wel eens proberen.
Muis Keurmerrie!
Anders op Google maps. Ga naar www.Google.nl en klik bovenaan de site op 'maps'. Daar kun je je adres + woonplaats invoeren.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Ja, dat lukt mij ook nog wel maar hoe krijg ik die foto dan hier geplaatst? Met print screen en paint lukt het me al helemaal niet.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Via google earth lukt het me niet, wel het adres hoor maar het opslaan niet. Maar hier wat foto's van waar de paarden staan, van mijn eigen huis heb ik niets op de pc staan, een eengezinswoning in een blok van 4, niets bijzonders.
Ik ben ontzettend graag bij de paarden, uiteraard voor de hobby en liefde voor de paarden maar ook omdat het daar een ontzettend heerlijk stuk land is en het daar prachtig wonen is. Het blijft voor mij een droom om zelf ooit zo te wonen, het liefst zelfs daar
Het woonhuis

De schuur waar de stallen in zijn, is in de zomer nogal begroeid

De zijkant van de schuur, per stal een dakraam en raam in de gevel

Deel van hooiopslag, boven de stallen zit de zolder ook vol met hooi en stro

De achterkant van de schuur, eerste gedeelte is de hooiopslag

Rondom het huis ligt 2,5 hectare grond

Ik ben ontzettend graag bij de paarden, uiteraard voor de hobby en liefde voor de paarden maar ook omdat het daar een ontzettend heerlijk stuk land is en het daar prachtig wonen is. Het blijft voor mij een droom om zelf ooit zo te wonen, het liefst zelfs daar
Het woonhuis

De schuur waar de stallen in zijn, is in de zomer nogal begroeid

De zijkant van de schuur, per stal een dakraam en raam in de gevel

Deel van hooiopslag, boven de stallen zit de zolder ook vol met hooi en stro

De achterkant van de schuur, eerste gedeelte is de hooiopslag

Rondom het huis ligt 2,5 hectare grond

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
- rocky&moby
Haha schitterend, misschien bij jullie oprit zo gezellig familie naambordje ophangen dan hebben ze het vast eerder door.elkee schreef:Haha nee ik deed 't kijkluikje open en zei: dit is privé terrein