Jut en Jul
Re: Jut en Jul
Wat een leuke foto's zeg! Die scheve is inderdaad briljant gewoon 

Viv er is hier idd niet zo heel veel gevallen, gelukkig. Meeste ligt in het zuiden.
Ctje 

Hihi leuke foto's Mieke en Lisa!
Hoelang is het vanaf jullie lopen naar het oefenterein?
En waar kan je er dn op, ben er nog nooit geweest..
Celinde scheef staan, neeeuh!
En Alinde lekker strontmonster!

Hoelang is het vanaf jullie lopen naar het oefenterein?
En waar kan je er dn op, ben er nog nooit geweest..
Celinde scheef staan, neeeuh!

En Alinde lekker strontmonster!
Do, mijn eerste eigen paard! ♥
Ehm minuutje naar het oefenterrein? Zit aan de overkant van de weg, we gaan naast het dorpshuis van kallekote het oefenterrein op. Vanwaar ga jij erop?
Ctje 

Okee!
Ik ben nog nooit op het oefenterrein geweest en weet ook (nog) niet hoe ik er moet komen.
Do staat naast de snelweg, afrit 5, en vnaf daar weet ik de weg nog niet zo goed overal heen
Hoe gaat het met Celinde?
Ik ben nog nooit op het oefenterrein geweest en weet ook (nog) niet hoe ik er moet komen.
Do staat naast de snelweg, afrit 5, en vnaf daar weet ik de weg nog niet zo goed overal heen

Hoe gaat het met Celinde?
Do, mijn eerste eigen paard! ♥
Aha, dat is dus de weg over en dan kom je bij de uitkijktoren, zit je helemaal aan de andere kant van het oefenterrein 
Gaat super met celin, beetje vakantie houden hehe, heb niet zoveel tijd en het weer trekt me niet heel erg om savonds nog die kant op te gaan. We zijn lekker een beetje aan het parelli geslagen, na het veulen en mn operatie ga ik dr maar eens goed oppakken!

Gaat super met celin, beetje vakantie houden hehe, heb niet zoveel tijd en het weer trekt me niet heel erg om savonds nog die kant op te gaan. We zijn lekker een beetje aan het parelli geslagen, na het veulen en mn operatie ga ik dr maar eens goed oppakken!
Ctje