Jaren geleden stond RB bij de eerste sneeuwvlok al voor de slee. Maike reed hem toen nog en was ook altijd een fanatiek sleeër. Toen Maike stopte met RB rijden mocht ik haar slee hebben. Maar Wendy vindt sleetje rijden erg leuk om naar te kijken, maar er zelf op zitten is niet zo "mijn ding" zoals we dat in Nederland tegenwoordig noemen. Dus die slee stond daar maar te staan. Toen kwam Carmen en Carmen wilde wel eens sleetje rijden. Vorig jaar deden we al een poging, alleen Maike's slee was inmiddels overleden

. Maar Carmen had wel een plastic slee

. Maar dat vond RB niet een ->

maar een

en een ->

Dat kraakte hem veel te hard en hij naaide er iedere keer vandoor, poging dus maar gestaakt voor ieders veiligheid. Vorige week hadden Carmen en ik het er nog over en toen zei haar vader dat ze ook nog wel ergens een gewone slee hadden. Dus dat ding werd voor de dag getoverd en vandaag was het eindelijk zover.

N.a.v. vorig jaar maar weer even voorzichtig begonnen, maar RB vond dit dus totaal niet spannend. Hij stond er bij te slapen

Dus Carmen uiteindelijk op het sleetje gezet, nog even gevraagd of ze niet liever met longeerlijn wilde omdat ze nog nooit gemend had, maar ze durfde wel zo, dus daar gingen ze....en vooral niet harder dan nodig zoals je kunt zien

Had geen camera bij me dus heb maar een filmpje gemaakt met mijn mobieltje...enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=Y_qEl5t1Y8w
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull

<-speciale editie van mijn onderschrift