Anouska, wat een vreselijk nieuws! Gecondoleerd, veel sterkte met het verlies...
Mooie poezen
Ik vind Bailey en Raya ook best op elkaar lijken, alleen heeft Raya op de foto een donkerdere voorpluk. Maar ik vind hun snoet bijna identiek!
En klinkt als een geslaagde rit Sterre!
Ik heb gister voor het eerst op Diva gereden! Ik was lekker vroeg op de manege, er was geen hond aanwezig, echt super fijn. Heb Diva uitgebreid geborsteld, haar manen en staart behandeld en toen was het nog ruim voor tijd dat ik met de eigenaresse van de manege had afgesproken.
Dus heb ik Diva haar dekentje terug opgedaan en heb ik wat rondjes over het erf gewandeld. Ze was even fris maar bleef goed naar me luisteren, super poown! Daarna haar toch nog maar in de buitenbak gezet en daar is ze lekker los gegaan. Flink bokken en lekker galopperen en uitgestrekt draven zoals ze zo lekker kan.
Toen was het 12 uur, over een half uur zou de manege-eigenares komen!

Dus Diva terug naar binnen, hoofdstelletje in gedaan, longeerlijn eraan geklikt en toen ben ik gaan stappen in de binnenbak. Uiteindelijk 3 kwartier gestapt en toen een zadel op gedaan. Totaal geen reactie, ze vond het wel best. Even gelongeerd met zadel, super braaf, geen bok, helemaal niks. Dus ik erop, ook geen reactie. Ze was wel heel erg aan het zoeken, liep helemaal tegen de bakrand aan, maar ik moest haar toen uit balans helpen en dan ging ze ervandaan. Ook nog gedraafd en ze was echt
super braaf! Ben zo trots op m'n superpaardje