Ziggy schreef:Knap hoor dat ze die hoef zo hebben kunnen redden, hij moet zeker een bikkelharde zijn, wat zal hij een pijn hebben gehad

Love_Jordy schreef:acchyh Jeetje! de foto van Rocky&Moby!
Wat erg zeg als je dat aantreft! Hoe heeft dan in godsnaam zijn voet eruit gezien?
Ik wist niet dat het zover kon gaan! Jeetje mina.
Het is zeker een bikkel, hij heeft in dikke lagen vlas gestaan ik kon er ook niet naar kijken. De eerste dagen zag je het weefsel in de hoef namelijk heel erg ( dit is wit ) gelukkig kleurde dit later bij. Ik heb een hele sterke maag maar toen eventjes niet..
Hij kreeg van de dierenarts geen pijnstilling omdat het zijn reactie bij sommige onderzoeken kon verminderen. Toen de Da uiteindelijk een advies gaf om hem te laten inslapen heb ik hem zelf wel een pijn stiller gegeven voor de trailerritten. Verder is het echt een enorme bikkel geweest en heeft hij ook geen kik gegeven toen ze uren aan zij voeten hebben gesleuteld.
Sommige mensen zijn het er niet mee eens dat ik dit toen heb laten doen maar net met pensioen en dan zo aan je eind komen was voor mij ook geen optie en, je voelt van je eigen dier toch ook wel aan of je nog verder moet zoeken naar een oplossing ja of nee.
Nu loopt hij heel gelukkig te zijn in het bos, en gelukkig gaan ze voetjes ook heel goed.