2009 eerste keer vierspan.

Knappe regenjas hea

Met Remco en Onno de twee vossen

Ploegen met hongaars trekpaard op oogstdag Muntendam

Naast het span Bram en Annie (ofwel Dram en Annie) Bram ging zo hard van start dat ik er even bij gebleven ben! Helaas is Bram afgelopen voorjaar overleden

Annie links Bram rechts

Remco zijn gareel zit niet helemaal goed meer, maar op weg naar het bos voor een boom @ bomenslepen Sellingen 30 december 2009

Met boom (en breek je nek voorzichtig Remco)

Stappen met Bram en Annie

Net van de vrachtwagen

Onwijs koude voeten, maar was erg leuk!

In het tijdschrift (foto is gedraaid lopen altijd andersom, Bram en Annie gaan zooooo onwijs hard).
En dan de film, ik loop daar stukje met de vossen. En je ziet de 2 schimmels nog even gaan, maar niet meer zo hard als in de ochtend dus kon de groom even overstappen naar de vossen (ik ben dus uhh ja ook groomachtig).
Hoop dat de film zo te bekijken is!
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cijcbxfjDQ
Even voor de duidelijkheid:
De evenementen gaan uit van stichting werkend trekpaard groningen. Deze is mede opgericht door Huib Dekkers. De bomensleep dag in Sellingen wordt mede mogelijk gemaakt door Zorgboerderij Dekkersnest (waarbij ik weer mee ga op kampen met de gehandicapten kinderen). Dekkersnest is de zorgboerderij van Huib en Margriet Dekkers.
Dekkersnest is eigenaar van de belgen: Annie, Remco en Onno, Bram & Joris.
Ik heb deze ontmoet toen ik op vakantie was met de fjorden in Drenthe en dus zodoende al sinds 2007 ook geregeld in groningen te vinden en mee met de trekpaarden. Alleen woon ik in Rotterdam dus dit kan niet zo vaak als ik zou willen.
Zo hebben jullie ook iets gezien van mijn belgen hobby en nu snapt Yvonne waarom ik zo reageer als ze de belgen op FW gooit! Ik mis ze

@Yvonne van de zomer hebben 'we, ik zat er niet op maar had ze wel vast' de belgen Bram en Joris beleerd voor wagen en onder het zadel. Maar de foto's zijn bij lange na niet zo mooi als jouwe dus die eer laat ik aan jou