Kan begrijpen dat je hebt genoten van dit vorlijke gespeel, ik kijk ook regelmatig me ogen uit!
Paardjes konden eindelijk weer naar buiten...ACTIE!!
Re: Paardjes konden eindelijk weer naar buiten...ACTIE!!
Schitterende vrolijke plaatjes Evy! 
Kan begrijpen dat je hebt genoten van dit vorlijke gespeel, ik kijk ook regelmatig me ogen uit!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
- ukoldaatje
Eeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiindelijk de beentjes strekken 
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Wat een prachtige foto's zeg, Odin zit echt weer super in haar vel hoor, die wil volgens mij weer echt aan het werk
Leuke foto's!! En wat kunnen ze dan gek doen en niet alleen het jonge spul!! Odin geeft ook een mooie show weg!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Het was idd jammer dat ik een gedeelte door de lens moest bekijken, af en toe wist ik niet op wie ik precies moest richten 
Bij Odin heb ik ook een tijdje gewoon gekeken, die was echt zo gek aan het doen!
Ze doet trouwens precies zoals haar moeder Gerda, die had ook van die momenten dat ze ontzettend gek kon doen en dan ging ze ook gerust 10 minuten door!
Vickey was er ook hoor!

Maar die was niet zo gek aan het doen, af en toe wat bokjes maar dat was het dan ook wel
Bij Odin heb ik ook een tijdje gewoon gekeken, die was echt zo gek aan het doen!
Ze doet trouwens precies zoals haar moeder Gerda, die had ook van die momenten dat ze ontzettend gek kon doen en dan ging ze ook gerust 10 minuten door!
Vickey was er ook hoor!

Maar die was niet zo gek aan het doen, af en toe wat bokjes maar dat was het dan ook wel
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!