Geboren tussen 1995 - 2003, onderschat ook deze toppers niet
Re: Geboren tussen 1994 - 2003, onderschat ook deze toppers
Jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn zeg, hoelang heeft het geduurd eer hij weer complete hoeven had?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Jakkes, die foto kan ik me nog wel herinneren Machteld.
Gelukkig is het toen goed gekomen.
Gelukkig is het toen goed gekomen.
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
- nadinefjorden
Mijn god ik moet vaker langskomen hier
Die foto is shocking wow dan schrik je je toch een hoedje als je dat vind..
Gister hebben we ontdekt dat Yara kissing spines heeft, verhaaltje staat bij ZB
Die foto is shocking wow dan schrik je je toch een hoedje als je dat vind..
Gister hebben we ontdekt dat Yara kissing spines heeft, verhaaltje staat bij ZB
- rocky&moby
ja toen zijn we zeker geschrokken, hij heeft er 3 kwartier over moeten doen naar stal te komen maar het is een echte bikkel en hij heeft er ook voor gevochten om weer beter te worden.
De dierenarts adviseerde hem een spuitje te laten geven maar zo wou ik niet dat hij aan zijn eind kwam. we zijn net over de grens in duitsland met hem geweest en daar hebben ze speciale schoenen gemaakt en zijn hoef opgevult. Nu loopt hij op bloten voeten maar tot dat ging waren we ruim 7 a 8 maanden verder.
Gelukkig liep hij met die schoenen alsof hij nike airmax aan had hihi.
De dierenarts adviseerde hem een spuitje te laten geven maar zo wou ik niet dat hij aan zijn eind kwam. we zijn net over de grens in duitsland met hem geweest en daar hebben ze speciale schoenen gemaakt en zijn hoef opgevult. Nu loopt hij op bloten voeten maar tot dat ging waren we ruim 7 a 8 maanden verder.
Gelukkig liep hij met die schoenen alsof hij nike airmax aan had hihi.
Knap hoor dat ze die hoef zo hebben kunnen redden, hij moet zeker een bikkelharde zijn, wat zal hij een pijn hebben gehad 

- Love_Jordy
acchyh Jeetje! de foto van Rocky&Moby!
Wat erg zeg als je dat aantreft! Hoe heeft dan in godsnaam zijn voet eruit gezien?
Ik wist niet dat het zover kon gaan! Jeetje mina.
Wat erg zeg als je dat aantreft! Hoe heeft dan in godsnaam zijn voet eruit gezien?
Ik wist niet dat het zover kon gaan! Jeetje mina.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Zo RB vindt inmiddels dat hij lang genoeg alleen op de wei heeft gestaan. En hoe laat hij dat merken? Nou je gooit gewoon je badkuip dwars door de wei heen als de hooiinhoud op is. En als je je dan nog verveelt spit je gewoon even de mesthoop ondersteboven op zoek naar "iets" hartstikke fun 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Toffe jongen die Red BullDeeDee schreef:Zo RB vindt inmiddels dat hij lang genoeg alleen op de wei heeft gestaan. En hoe laat hij dat merken? Nou je gooit gewoon je badkuip dwars door de wei heen als de hooiinhoud op is. En als je je dan nog verveelt spit je gewoon even de mesthoop ondersteboven op zoek naar "iets" hartstikke fun

Ruinen kwaal? Exel kan er ook wat van hoor, het liefst gooit hij met waterbakken

- Love_Jordy
Hahaha ! Goeie actie 
Ik dacht Vandaag Joor weer in de paddock te zetten (zonder sloot;)) Kan die even zijn ei kwijt...
Meneer staat daar als een plantje in de paddock voor het hek... Af en toe grasjes zoeken meer niet...
Ik kom hem halen eerste paar stappen loopt hij als een mak schaapje mee maar dan...
'Knopje gaat om en er loopt een wilde hengst naast me. Daarna presteert hij het om van de spuitplaats af te komen door tegen me aan le lopen (HAHA moest er wel om lachen) ...
Ik zette hem terug en het was The rest Himself...
Wat hou ik toch van mn gele monstertje
Dit weekend mag mn zusje Jordy voor haarzelf, ik ga leren, leren leren, en avonddiensten... Maandag ga ik voor mn auto theorie!!!

Ik dacht Vandaag Joor weer in de paddock te zetten (zonder sloot;)) Kan die even zijn ei kwijt...
Meneer staat daar als een plantje in de paddock voor het hek... Af en toe grasjes zoeken meer niet...
Ik kom hem halen eerste paar stappen loopt hij als een mak schaapje mee maar dan...
'Knopje gaat om en er loopt een wilde hengst naast me. Daarna presteert hij het om van de spuitplaats af te komen door tegen me aan le lopen (HAHA moest er wel om lachen) ...
Ik zette hem terug en het was The rest Himself...
Wat hou ik toch van mn gele monstertje

Dit weekend mag mn zusje Jordy voor haarzelf, ik ga leren, leren leren, en avonddiensten... Maandag ga ik voor mn auto theorie!!!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Bahbah die voeten toen van Moby idd... gelukkig is dat helemaal goed gekomen.
Het blijft naar om die foto te zien.
Het blijft naar om die foto te zien.
Mama van Gwen
(7-2-15)

jeetje wat zal je geschrokken zijn, bah! ik heb quitte al 4,5 jaar niet meer op ijzers staan. vroeger wel, kostte klauwen met geld, en de ijzers bleven er zo 17 weken onder....echt belachelijk....er was dus gewoon geen doorbloeding.... toen ik verhuisde met quitte naar raalte, wilde mijn hoefsmid niet mee. vond hij te ver. dus ik heb een ander opgezocht, een van mijn vriendin, en dat is een anatomisch verantwoord bekapper. zijn naam, marco krul. sindsdien heeft ze geen ijzers meer, en nooit meer problemen gehad met haar hoeven. voor de wagen op de weg, geen probleem. hoeven zijn inmiddels ijzersterk, op steentjes lopen is zelfs geen probleem(eerder wel) ze staat super op haar voeten en de hoeven hebben een geweldige vorm. ik wil geen andere hoefsmid meer. hij doet zijn werk fantastisch, hij is vriendelijk naar de paarden toe en is kundig in zijn werk. een erg goede hoefsmid.
-
Ik breek even in, maar ik vind 17 weken toch een behoorlijke tijd dat je ijzers eronder blijven zitten hoor!! Bij ons komt de smid ongeveer eens in de 2 maanden, 2,5 maand! Dat is eigenlijk voortgekomen door Ronan. Daardoor werd de rest automatisch bijna mee genomen. Eigenlijk is dat een beetje blijven hangen, al hebben de fjorden van ons nu wel goede voeten. Dat is helaas bij Ronan nooit geweest, al was het vroeger veel slechter. De biotine doet zijn werk goed, toch Marjon? (heb je die nog genoeg? Want anders kan ik ze mss wel weer halen hier.)
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
het record bij ons dat de ijzers eronder bleven was bij Annemarie haar oude pony, die deed er een half jaar mee. De smid werkte dan alleen de straal bij terwijl de ijzers er onder bleven, anders moest hij in oude gaten nagelen omdat de hoeven niet meer zo erg wilden groeien en dat deed hij liever niet. De ijzers zaten er alleen onder om te zorgen dat er nog iets van hoef over blijf.
Maar normaal gesproken zijn ze hier tussen de 8 en de 12 weken toch echt wel weer aan de beurt. of de ijzers zijn versleten of ze moeten weer bekapt worden.
Maar normaal gesproken zijn ze hier tussen de 8 en de 12 weken toch echt wel weer aan de beurt. of de ijzers zijn versleten of ze moeten weer bekapt worden.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
De smid komt hier ongeveer om de 11 a 14 weken. Patricia deed toen zij nog op ijzers stond ook zolang met haar ijzers. Nu staat ze zonder ivm haar peesblessure en dan moet het ook wel zo rond die tijd hoor. Ik ben wel heel blij dat ze zonder kan staan nu.
Wendie heb ik een paar maanden geleden voor op ijzers gezet, omdat ik de vorm van haar voorhoeven niet vond verbeteren met bekappen. Sinds dat zij op ijzers loopt voor loopt ze een stuk fijner! Ook een stuk soepeler.
Wendie heb ik een paar maanden geleden voor op ijzers gezet, omdat ik de vorm van haar voorhoeven niet vond verbeteren met bekappen. Sinds dat zij op ijzers loopt voor loopt ze een stuk fijner! Ook een stuk soepeler.
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia

RB doet ook zo'n tien weken met zijn ijzers. Heb ze er nu na 6 weken al af laten halen ivm de sneeuw. Vandaag mis ik ze wel. Het is goed rijweer, maar durf zo toch niet de straat op (smid heeft namelijk alleen de ijzers er onderuit gehaald en verder niks bijgewerkt, omdat dat nog niet kon, ben bang dat anders alles gaat scheuren)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

hee leuk een kletstopic,ik heb een merrie uit 1996,Ravina 

Ravina(OrstaxBrusvein)
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
RB is een held! Enig paard heb je Wendy
Sjim zijn hoeven groeien echt als kool, als we die 10 weken op zijn ijzers laten lopen hebben we een welsh A ipv een shetlander

Sjim zijn hoeven groeien echt als kool, als we die 10 weken op zijn ijzers laten lopen hebben we een welsh A ipv een shetlander

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!

Jep gaat goedleoensuzanne schreef:Ik breek even in, maar ik vind 17 weken toch een behoorlijke tijd dat je ijzers eronder blijven zitten hoor!! Bij ons komt de smid ongeveer eens in de 2 maanden, 2,5 maand! Dat is eigenlijk voortgekomen door Ronan. Daardoor werd de rest automatisch bijna mee genomen. Eigenlijk is dat een beetje blijven hangen, al hebben de fjorden van ons nu wel goede voeten. Dat is helaas bij Ronan nooit geweest, al was het vroeger veel slechter. De biotine doet zijn werk goed, toch Marjon? (heb je die nog genoeg? Want anders kan ik ze mss wel weer halen hier.)

Mama van Gwen
(7-2-15)

Zo, ben ik ook weer eens. 
Die foto van die hoef, dan schrik je inderdaad echt als je dat vindt!
Vicktor kon laatst ook niet buiten staan, alles was hartstikke glad. Hij is er eergisteren en gisteren weer lekker uit geweest, en vandaag was de bak echt niet te doen.. veel te gevaarlijk om hem daar in te zetten. Baal echt enorm, want ik wil hem zo graag naar buiten hebben. Dus we zijn met nog 2 paarden een stuk wezen lopen.

Die foto van die hoef, dan schrik je inderdaad echt als je dat vindt!
Vicktor kon laatst ook niet buiten staan, alles was hartstikke glad. Hij is er eergisteren en gisteren weer lekker uit geweest, en vandaag was de bak echt niet te doen.. veel te gevaarlijk om hem daar in te zetten. Baal echt enorm, want ik wil hem zo graag naar buiten hebben. Dus we zijn met nog 2 paarden een stuk wezen lopen.