Onze B-tjes genieten van het leven, ook in deel 7

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Ilonka

Re: Onze B-tjes genieten van het leven, ook in deel 7

Bericht door Ilonka » do 09 dec 2010, 08:38

Ik heb op het laaste gewoon een betonnenbak genomen. Nu gaat het heel goed met gewone speciekuipen.
Een optie is om er gewoon drie rikkepalen omheen te slaan. Knap paar die de bak tussen die palen weg krijgt.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ilonka

Bericht door Ilonka » do 09 dec 2010, 09:20

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vorige week
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Keandra

Bericht door Keandra » do 09 dec 2010, 09:53

hehe

die van ons die willen niet echt buiten komen, die staan veel liever in de schuilstal te bunkeren
zijn het fjorden hebben ze een dikke vacht, staan ze liever binnen 8)7
Keandra

Bericht door Keandra » do 09 dec 2010, 10:17

nog even in PP een topic gemaakt van 'Githa aan huis'

zo gaan ze voor de moment dus altijd samen op wandel, het straat gaan terroriseren want Githa schrikt niet weg om haar supersnelle draf op de baan te tonen
juist een raket die vertrek, zoef en ze zijn weg
vind ik wel bangelijk om zien, maar zie wel dat dit met controle gebeurt gelukkig
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 09 dec 2010, 11:09

Annalynn het gaat om de waterbak in stal, dus daar kan je niks in de vloer slaan. Leuk die sneeuwfoto's van je meiden, ik heb dit jaar nog geen foto's van die van mij in de sneeuw helaas

Sofie ik ga straks ff naar je topic kijken
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Anouska

Bericht door Anouska » do 09 dec 2010, 19:22

Joehoe, ben ik weer eens! Bjørn staat al een paar dagen binnen, is spek glad op stal. Daar komt dan nog eens bij dat ik sinds maandagavond al ziek ben. Vandaag voor het eerst mijn avondeten binnen gebleven. Had ook wel super veel honger. Hoop dat ik morgen zelf weer naar stal kan en kan mesten. Mis mijn Kanjer enorm!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 09 dec 2010, 19:38

Jeetje ben je nog steeds ziek? Vervelend! Beterschapjes dan maar..hoe is het met Grover?

Lieve Brass! Ik vind haar zo'n gezellig hoofd hebben! Beetje dopey en dan niet op een stomme manier hoor! ;)

Sofie, heb je topic gezien, leuk!

Clau, hup foto's maken!

Ik ben filmpjes over reining aan het kijken..heb over 2 weken weer les..Beer lijkt er talent voor te hebben en ik vind het de leukste tak in de western..haha wie had dat nou ooit gedacht..ik neem na de kerst 3 of 4 lessen vlak achterelkaar om dus intensief begeleid te worden bij het reining..de basis wordt al steeds beter..wijken voor teugeldruk op de hals lijkt nu bijna door te zijn gekomen..keertwending om de achterhand op alleen teugeldruk kunnen we ook steeds makkelijker..voltes galopperen ook en en van galop naar halt zijn we ook mee bezig.. In de kerstvakantie mag ik op het reiningpaard van mijn instructrice lessen om goed te voelen waar we naartoe werken! Ben zoooo benieuwd hoe dat is en hoe Beer en ik dit allemaal gaan doen...haha een fjord in de reining..moet niet gekker worden! Je ziet wel wat fjorden in de western maar vooral trail en pleasure maar dat vinden wij suf! ;)
Ilonka

Bericht door Ilonka » do 09 dec 2010, 21:04

Beer is gewoon stoer!
Brass heeft een raar hoofd met al dat haar in de zomer is haar hoofd veel mooier, volgende keer toch maar proberen haar kaak ook te scheren.
Bailey

Bericht door Bailey » vr 10 dec 2010, 00:02

Wat is Brass toch een leukerd Annalynn! Ze heeft een lief hoofd, niets meer aan doen ;) Paardendames mogen in tegenstelling tot mensendames van mij best een baardje hebben hoor.

Clau, ik hoop niet dat Exel de waterbaktruken ook doorgebeld heeft aan Bailey. Wij hebben op stal wel badkuipen, zie Bailey die nog niet zo makkelijk omver kegelen, maar je weet het maar nooit ;)

Bah Anouska, snel beter worden! Fijn dat je wel weer wat het kunnen eten. Hoe gaat het met de kleine Grover?

Leuke foto's Sofie!

Gaaf Kristel, Beer in de reining! Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken, zolang jullie maar lol hebben toch :) Ben ook benieuwd hoe je het paard van je instructrice gaat vinden, wat tof van haar dat je daarop mag rijden.
Trail is trouwens toch ook wel superstoer hoor, vind ik dan.
Pleasure heb ik in principe ook weinig mee mee, al snap ik heel goed dat het heel moeilijk is. Vind de 'wow-factor' daarin gewoon wat minder.
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 10 dec 2010, 08:50

Leuk die foto's Sofie :D
En Annalynn, wat staat Brass er heerlijk bij in de sneeuw. Gadver ziek, Anous... Daar is het nu ook echt het weer voor.... Iedereen is ziek, hier ook.

Kristel dat vraagt om foto's en filmpjes! Klinkt allemaal wel heel spectaculair!

Jeej Tessa en Beauty leven nog. Fijn dat het goed gaat met jullie!!

Ik heb toch eindelijk een topic geopend bij PP ;)
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
FLOBO

Bericht door FLOBO » za 11 dec 2010, 17:25

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Ik kom mijn pas gekochte fjord even voorstellen.
Hij heet Bodan en is 5 jaar zijn vader is kunar en zijn mams Woza.
Ik ben helemaal blij met hem :+:

Haha nee ik dol maar. }-)
waarom een nieuw account? Ik wist mijn wachtwoord niet meer en mijn oude email adres is geblokkeerd waar ik dus heen moet om mijn wachtwoord te wijzigen. Ook weet ik mijn w8woord van mijn oude email niet meer O:)
Tsjaa was het zat om niet meer rond te neuzen op FW, dus dan maar een nieuw account.

Ik heb het gewoon erg druk daarom kan ik helaas niet in het Btjes topic antwoorden.
Maar misschien een goed voornemen voor het nieuwe jaar? Meer tijd maken voor jullie :)*

FLO = Florien en BO = bodan naja denk dat jullie dat ook wel zagen :+ lekker crea he
Verder gaat het wel goed met Bo, hij is net verhuisd en vermaakt zich prima daar.
En is gelukkig niet meer spierbevangen en ben dus al 3 weekjes aan het opbouwen in de training.
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 11 dec 2010, 20:36

FLOBO :=
Hoe kom je er op! _O-
Maareh, welkom terug dan maar ;)

Fijn dat de spierbevangenheid over is en je weer aan de slag kunt, super! Goed voornemen inderdaad!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Bailey

Bericht door Bailey » za 11 dec 2010, 21:17

Welkom terug Florien! Fijn dat het weer goed gaat met Bodan, wel aan je goede voornemen houden he ;)

Hier is de sneeuw in de stad nu weg, maar op stal was alles één grote ijsbaan/spiegel, zelfs de bak was niet begaanbaar.
Vandaag met twee stalgenootjes en de paarden een rondje dorp gewandeld. Gezellig zo op pad met twee fjorden en een fries :)
Bailey wilde wel even showen dat bushokjes niet eng waren en ging erin staan, maar toen de bus kwam wilde die ons niet eens meenemen, terwijl we toch zo braaf in het bushokje stonden :+
Keandra

Bericht door Keandra » zo 12 dec 2010, 08:40

hehe

dan kunnen we samen mss eens zo een zot rondje doen, dat zou Githa ook niks vinden om in een bushokje te gaan staan
zie ze het zo doen haha

welkom terug florien
schrok even, eh Bodan, nee
dan lees ik verder was het oef toch niet lol
Ilonka

Bericht door Ilonka » zo 12 dec 2010, 08:50

Welkom terug Florien.
Weinig nieuws van deze kant, Brass heeft nog steeds vakantie.
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 12 dec 2010, 15:55

Hee Florien! Leuk dat je er ook weer even bent..ik dacht al...Bodan verkocht? Neeehh..

Ik heb net een heerlijk trainingsrondje van bijna 12 km gedaan..lekker bijna alleen maar gedraafd en ook nog een paar flinke stukken gegaloppeerd..Beer was zooo braaf..als we alleen op pad zijn is hij veel leuker dan met andere paarden haha. Heb mijn GPS aangezet en heb de route op kaart met alle snelheden. Gemiddelde snelheid was 9.05 km/u en pieksnelheid bijna 28 km/u..heerlijk galoptempo dus! Paar keer gestopt om te kletsen want mensen vinden fjorden toch wel bijzonder fascinerend..helemaal als ze half geschoren zijn... Ben weer zo trots op mijn gele makker!
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » zo 12 dec 2010, 16:35

Dat jij nog zoveel buiten kan rijden Kristel, hier gaat dat niet echt, gelukkig hebben we een kleine binnenbak zodat we in elk geval nog kunnen longeren, maar verder kan je niet echt veel doen.

Florien, welkom terug! :D Bodan verhuisd? Waarom dat? Mooi dat hij niet meer spierbevangen is.

Basco staat sinds 2 weken in een ander weiland, met o.a. een paar veulens, hij vermaakt zich er prima!
Verder weinig te melden, kan niet echt veel doen, beetje longeren en af en toe wat aangespannen werk :)
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 12 dec 2010, 16:45

Hee Linda, ook leuk om weer van jou te horen! (lezen).

Nou ja, ik rijd ook gewoon in de sneeuw..ben wel een bikkel! ;) Maar afgelopen week niet buiten gereden, alleen in de bak maar vandaag waren de paden echt super! Gisteren ook buiten gereden en toen was op sommige stukken de onderlaag nog wat hard maar vandaag geen last van..wel grote plassen hier en daar maar daar konden we ook makkelijk door/over/langs. Deze week voorspellen ze weer sneeuw en vorst dus we zien wel even..lang leve de binnenbak!
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » zo 12 dec 2010, 19:50

Hier ligt niet echt sneeuw meer, het is alleen wel vrij glad buiten, niet echt een goed plan om dan buiten te gaan rijden.. :P
Binnenbak is inderdaad erg handig met dit weer..
Yfke-lover

Bericht door Yfke-lover » zo 12 dec 2010, 20:33

Ben je al iets beter Anouska??
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Plaats reactie