Pantoffels
Re: Pantoffels
Viv@ Regen.........YAK!!!!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
hier mijn pantoffel foto's:

Githa

Jalenka

hierop is het duidelijker
koud hebben ze niet hoor
maar juist dat Jalenka gewoon de stal niet meer uitgaat, die is toch liever stalpaard
(denk je dat je ze een plezier doet door ze op een weide te zetten
)

Githa

Jalenka

hierop is het duidelijker
koud hebben ze niet hoor
maar juist dat Jalenka gewoon de stal niet meer uitgaat, die is toch liever stalpaard

(denk je dat je ze een plezier doet door ze op een weide te zetten

Sjors heeft het ook nog steeds niet koud, wel gaan zijn ijzers er af en bij Sjimmie ook. Die was gister 10 cm groter toen we hem uit de wei haalden
Overigens borstel ik nu wel minder, alleen waar het zadel komt en de intens ranzige plekken. Ohja en mijn bijrijdster op maandag, die borstelt voor een week

Overigens borstel ik nu wel minder, alleen waar het zadel komt en de intens ranzige plekken. Ohja en mijn bijrijdster op maandag, die borstelt voor een week

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!

Githa maakt zich enorm vuil vooral op haar buik
dus als ze eens onder het zadel moet, borstelen we de plaatsen waar de singel op komt (en natuurlijk waar het zadel ligt ook, maar dat is meestal proper)
en ze blijft zich vuil maken zolang de bodembedekking in de stal niet een beetje droger is (de grond is redelijk vochtig nog door de overstroming van de beken een beetje terug en dat wordt nog altijd opgeslorpt door de schafelingen die in de stallen gelegd zijn, zal binnen een beetje wel beteren)
dus als ze eens onder het zadel moet, borstelen we de plaatsen waar de singel op komt (en natuurlijk waar het zadel ligt ook, maar dat is meestal proper)
en ze blijft zich vuil maken zolang de bodembedekking in de stal niet een beetje droger is (de grond is redelijk vochtig nog door de overstroming van de beken een beetje terug en dat wordt nog altijd opgeslorpt door de schafelingen die in de stallen gelegd zijn, zal binnen een beetje wel beteren)
En sneeuw is Krak (stel je even in 2e gebroken peerdenbeen voor)Jankeke schreef:Viv@ Regen.........YAK!!!!

Viv@: Okeeeejjjj.....jij wint! 

All that we see
All that we seem
All that we seem
-
En nu is het helemaal mis door die rot sneeuw! Het is nu ijs geworden! dus we kunnen schaatsen in bak! Laat het maar lekker dooien en weg met die bende en dan maar regen en +10 graden tot februari ofzo, daarna lekker de lente. Kan echt helemaal niks zo, paarden hebben nu al 2 dagen stalarrest omdat het gewoon veel en veels te glad is buiten.
Zal morgen foto's maken van mijn beertje, was toestel vandaag vergeten. hihi

Archibald (JarsXuskyld v. Max L1+6, L1+11, L2+0 wedstrijdstop
Cameron L2+9
Cameron L2+9
- Ilonka
Zooltjes of sneeuwringen tussen de ijzers en 5 mm proppen met widiapunten...
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Keandra@ jouw fjordsel heeft een heel andere vacht dan de mijne! Die vanjou heeft minder "dons" maar meer lang haar lijkt het wel.
All that we see
All that we seem
All that we seem
jep, vond ook dat er een verschil was vergeleken met de andere pantoffels
ze hebben heel veel lange haren, en niet veel 'dons'
maar gelukkig hebben ze het nog warm en kunnen ze wel altijd in hun stal gaan schuilen bij gure wind
ze hebben heel veel lange haren, en niet veel 'dons'
maar gelukkig hebben ze het nog warm en kunnen ze wel altijd in hun stal gaan schuilen bij gure wind
- Ilonka
Mijn pantoffels:

Samen pantoffel zijn:

Pantoffel kontjes.

Samen pantoffel zijn:

Pantoffel kontjes.

Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Wat een heerlijk eigenwijs koppie blijft die Brass ook houden he 
Staat Brass nu weer zonder deken? Wanneer heb je haar geschoren? Gewoon interesse vraagje om idee te krijgen hoe dat een beetje gaat met scheren, deken op en deken weer af..

Staat Brass nu weer zonder deken? Wanneer heb je haar geschoren? Gewoon interesse vraagje om idee te krijgen hoe dat een beetje gaat met scheren, deken op en deken weer af..
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

- Ilonka
Brass staat inderdaad weer zonder deken. Het haar op het geschoren stuk is nu een cm of 2 a 3 en heel dicht.
Ik weet niet meer precies wanneer is haar heb geschoren ik denk een maand of twee geleden. Als haar vakantie straks over is dan ga ik weer met haar rijden, sneeuw beslag er onder en scheer ik haar weer. Of het deken model of helemaal dat weet ik nog niet.
Ik weet niet meer precies wanneer is haar heb geschoren ik denk een maand of twee geleden. Als haar vakantie straks over is dan ga ik weer met haar rijden, sneeuw beslag er onder en scheer ik haar weer. Of het deken model of helemaal dat weet ik nog niet.
ik vind het kleurverschil wel leuk bij Brass, dat ben ik niet gewoon om zien eigenlijk (ik scheer die van ons niet, weiger dat ergens pertinent om te laten doen of om te doen)
eind deze maand als de smid komt ga ik toch ook voor sneeuwbeslag vragen voor Githa hoor, voor moest het nog veel sneeuwen
eind deze maand als de smid komt ga ik toch ook voor sneeuwbeslag vragen voor Githa hoor, voor moest het nog veel sneeuwen
- Nientjepientje
Mijn pantoffel zit op het onder de poep
Ik betrap dr telkens al liggend in de mest, wat ze daar nou aan vind?
Deze foto is van 3 weken geleden

Mijn hand was toen trouwens heerlijk aan het bevriezen...

Ik betrap dr telkens al liggend in de mest, wat ze daar nou aan vind?
Deze foto is van 3 weken geleden

Mijn hand was toen trouwens heerlijk aan het bevriezen...
Dit zijn mijn pantoffels.
Anton heeft duidelijk minder dik haar dan Bente en met die sneeuw blijven ze lekker schoon, verleden week met die regen alleen niet, Bente heeft het gepresteerd om midden in de modder gaan liggen rollen, bah.

Anton heeft duidelijk minder dik haar dan Bente en met die sneeuw blijven ze lekker schoon, verleden week met die regen alleen niet, Bente heeft het gepresteerd om midden in de modder gaan liggen rollen, bah.

Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
-
Ondanks dat Archy geschoren is, begint hij nu toch aardig de kant op te gaan van een Knuffel beertje!

Hij zit alleen heel glad in het haar, daarom zie je bijna niet dat hij in de wintervacht komt te zitten haha. Vind die appeltjes wel erg grappig!

Hier dus nog maar een foto om te laten zien dat het toch wel richting beertje gaat.

Hij zit alleen heel glad in het haar, daarom zie je bijna niet dat hij in de wintervacht komt te zitten haha. Vind die appeltjes wel erg grappig!

Hier dus nog maar een foto om te laten zien dat het toch wel richting beertje gaat.

Archibald (JarsXuskyld v. Max L1+6, L1+11, L2+0 wedstrijdstop
Cameron L2+9
Cameron L2+9
Onze pantoffelheld vanochtend in de sneeuw±

Laatst gewijzigd door fjorden10 op zo 19 dec 2010, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn pantoffelheldje vanochtend:
Guuske.

Guuske.

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Heeft Guuske een sneeuwengel gemaakt
?

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet