nog even een detail van de kleuren
Oh dennenboom, oh dennenboom......
Re: Oh dennenboom, oh dennenboom......
Laatst gewijzigd door keeyzie op za 04 dec 2010, 17:07, 2 keer totaal gewijzigd.
wij nemen geen kerst boom 
wij hebben een hele mooie glazen kerststal die komt mooi te staan met 2 iniminie boompjes als versiering maar niet zo joekel
wij hebben een hele mooie glazen kerststal die komt mooi te staan met 2 iniminie boompjes als versiering maar niet zo joekel
- ukoldaatje
...wat zijn je takken wonderschoon....
Wij gaan hem morgen opzetten!
Wij gaan hem morgen opzetten!
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Jemig, was daar nog niet echt mee bezig, is het niet nog wat vroeg??
Maar ik heb ook alles in alle kleuren van de regenboog, ben niet zo traditioneel rood en goud ingesteld. Heb dat nu wel gezien bij mijn moeder, hihi.. Heb gekleurde lampjes, gekleurde ballen, alhoewel niet in alle kleuren, maar wel roze/paarse/rose tinten, hihi.. Verder weet ik zo eigenlijk niet meer, vind het elk jaar weer leuk om de dozen tevoorschijn te halen en te kijken wat er ook alweer in zit!!
Ging vorig jaar gelukkig vrij goed met twee kittens, ze zijn nu wat ouder, maar ik denk dat het wel weer goed gaat met mijn katten..
Moet wel een nieuwe boom halen, ik heb altijd met kluit, een echte uiteraard, geloof ook niet dat er neppe zijn met kluit, hihi, maar die van vorig jaar is net wat gaan uitlopen en nu dus niet echt mooi. Dus ik haal een andere en die mag dan na de kerst vriendjes worden met de 'oude' boom.
Maar ik heb ook alles in alle kleuren van de regenboog, ben niet zo traditioneel rood en goud ingesteld. Heb dat nu wel gezien bij mijn moeder, hihi.. Heb gekleurde lampjes, gekleurde ballen, alhoewel niet in alle kleuren, maar wel roze/paarse/rose tinten, hihi.. Verder weet ik zo eigenlijk niet meer, vind het elk jaar weer leuk om de dozen tevoorschijn te halen en te kijken wat er ook alweer in zit!!
Ging vorig jaar gelukkig vrij goed met twee kittens, ze zijn nu wat ouder, maar ik denk dat het wel weer goed gaat met mijn katten..
Moet wel een nieuwe boom halen, ik heb altijd met kluit, een echte uiteraard, geloof ook niet dat er neppe zijn met kluit, hihi, maar die van vorig jaar is net wat gaan uitlopen en nu dus niet echt mooi. Dus ik haal een andere en die mag dan na de kerst vriendjes worden met de 'oude' boom.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Kerst met een nepboom is bij mij geen kerst. Ik vind een boom zonder kluit al bijna nep. Kleuren weet ik nog niet, zal ook nog werleven duren voordat hij staat en iets minder groot ook.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !
- nancy imka
Denk je dan had ik dit bericht van mij hier gezet komt mn pa thuis met twee kerstbomen. Mn ma en ik waren erg blij (not) maar goed nu hebben we toch een kerstboom(pje) staan hihi Ongeveer net zo vroeg als jou Viv
Wij moeten nog even ons best doen iets te gaan bedenken.
Een echte boom past niet... klein huis, we werken beide thuis en het vooroordeel dat kunstenaars rommel maken en (te)veel spullen hebben is in mijn geval ook echt waar
Ik ga er eens even over nadenken en me laten inspireren door jullie plaatjes
Een echte boom past niet... klein huis, we werken beide thuis en het vooroordeel dat kunstenaars rommel maken en (te)veel spullen hebben is in mijn geval ook echt waar
Ik ga er eens even over nadenken en me laten inspireren door jullie plaatjes
Vind ik ook, maar als je net als ik zwaar allergisch bent voor echte boompjes (naaldbomen en coniferen enzo) dan laat je een echte wel uit je hoofdJeempie schreef:Kerst met een nepboom is bij mij geen kerst.
Ons boompje in de keuken van vorig jaar. Wij vieren altijd Kerstman met vrienden vandaar alle pakjes.

Deze is eigenlijk klein. Omdat onze keuken in een punt naar boven loopt hebben we meestal een veel grotere.
Die van dit jaar zal ongeveer wel hetzelfde worden.

Deze is eigenlijk klein. Omdat onze keuken in een punt naar boven loopt hebben we meestal een veel grotere.
Die van dit jaar zal ongeveer wel hetzelfde worden.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
- rocky&moby
Wat veel rood valt me op, wij hebben een gouden / zwart/wit en fantasie versie..
Dit jaar denk ik 2 bomen, een gouden en een kleinere boom met alle fantasie figuurtjes erin. ( kikkertjes in kerstoutfitje etc, misschien kent iemand ze wel vand e bijenkorf. )
Dit jaar denk ik 2 bomen, een gouden en een kleinere boom met alle fantasie figuurtjes erin. ( kikkertjes in kerstoutfitje etc, misschien kent iemand ze wel vand e bijenkorf. )
mijne staat nog in mijn fietskar, heb hem vanmorgen opgehaald en moet nog ruimte maken om hem kwijt te kunnen
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mijn bomen staan sinds gisteren. De groe boom staat in de woonkamer

en de kleine in de keuken.

en de kleine in de keuken.

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Fjordenservies: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=30805
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Wij hebben ook een nepper ook ivm mijn allegrie(mijn handen (mijn hele huid eigenlijk) kan niet tegen naalden).
Mijn boom is heel simpel met roomwit en brons en een heel klein beetje goud en bronze uiltjes en kwastjes en sterrentjes.
De kat vindt hem helemaal geweldig en elke ochtend kan ik uiltjes gaan zoeken, die vist hij er elke nacht weer uit.
Hij staat nu sinds 2 dagen na kerst.
Mijn boom is heel simpel met roomwit en brons en een heel klein beetje goud en bronze uiltjes en kwastjes en sterrentjes.
De kat vindt hem helemaal geweldig en elke ochtend kan ik uiltjes gaan zoeken, die vist hij er elke nacht weer uit.
Hij staat nu sinds 2 dagen na kerst.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Meestal zet je een kerstboom toch voor de kerst...?claudia schreef:Hij staat nu sinds 2 dagen na kerst.
Onze kamer is ook in kerstsferen sinds gisteren.
Had er echt geen 'bal' zin in om de zooi overhoop te halen, maar nu alles weer staat is het toch wel weer erg gezellig.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Ik heb er meestal ook geen zin in. Op school heb ik er al een hoop gezet (4) met hulp van ouders. Nu is het toch wel erg gezellig.Ilona schreef:Had er echt geen 'bal' zin in om de zooi overhoop te halen, maar nu alles weer staat is het toch wel weer erg gezellig.
Maar thuis moet het allemaal nog gebeuren. Geen zin meer in.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Ilona schreef:Meestal zet je een kerstboom toch voor de kerst...?claudia schreef:Hij staat nu sinds 2 dagen na kerst.![]()
Onze kamer is ook in kerstsferen sinds gisteren.
Had er echt geen 'bal' zin in om de zooi overhoop te halen, maar nu alles weer staat is het toch wel weer erg gezellig.
Oeps
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
ik heb dit jaar ook maar voor plastik kerstballen gekozen.
en kan ze elke dag weer gaan verzamelen als de kat is bezig geweest.
een echte kerstboom komt er hier helaas niet in vanwege de allergie van mijn vader.
erg jammer want ik vind ze zo heeeeeeeeeeeerlijk ruiken!
en kan ze elke dag weer gaan verzamelen als de kat is bezig geweest.
een echte kerstboom komt er hier helaas niet in vanwege de allergie van mijn vader.
erg jammer want ik vind ze zo heeeeeeeeeeeerlijk ruiken!
Mijn boom staat sinds zondag weer!
Het is een echte (nep is geen kerst, uitzondering daargelaten mbt allergie ed.) en hij is paars met zilver.
Grote onzin geen boom door een kind of kat neerzetten....
kwestie van opvoeden !
Grote onzin geen boom door een kind of kat neerzetten....
kwestie van opvoeden !
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Onze echte boom:

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet