Misschien weten de meeste van FW wel wie ik ben.
Ik ben de grote (

Ik werk als Verpleegkundige in het Martini Ziekenhuis te Groningen.
En ik ben sinds 29-11-2010 samen met Wendy de trotste eigenaar van de fjordenmerrie Vita

Voorheen altijd paarden van andere mensen gereden. Vooral veel Friezen gereden. Mijn hart ligt nog wel altijd bij de Friese paarden, maar de fjord word voor mij ook steeds aantrekkelijker.
Veel meegemaakt met paarden van andere mensen, waardoor ik toch toe was aan een eigen paard.
En toen Daisy, de fjord van Wendy, een maand geleden plotseling is overleden, kwamen we op het idee om samen naar een paard te gaan kijken. Deze zoektocht was al snel afgelopen toen we Vita te koop zagen. We waren totaal niet van plan om zo snel een paard te kopen, maar Vita sprak ons beide zo aan. Dus aantal keren gaan kijken/proefrijden en de klik was er

Toen naar een stal gekeken, wat voor ons beide te doen was. Deze hadden we erg snel gevonden. En toen kon Vita onze kant al opkomen

En dus op 29 november kwam ze aan. De eigenaren brachten haar. De aankomst foto's staan nog bij fotoboek zie ik, in een topic van Wendy

Ik heb afgelopen woensdag nog wat foto's gemaakt. Om ons te introduceren:
Vita

Ik en Vita

Mijn bedoeling in om het voorjaar/zomer in de dressuur te starten met Vita. Wendy wil juist fijne/lange buitenritten met haar maken

Helaas is woensdag ook alweer de laatste dag dat ik op stal ben geweest. Sinds woensdagavond zit ik ziek thuis. Zul je altijd zien

Ik zal eens het forum bij langs neuzen en jullie zullen vast meer van mij horen