Pantoffels

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Ilona

Re: Pantoffels

Bericht door Ilona » vr 12 nov 2010, 11:47

Merken jullie ook dat 's winters de manen wat slapper lijken te worden?
Ik vind dat de manen 's winters niet zo mooi strak omhoog staan als bijvoorbeeld in de zomer (of zal de bagger de manen gewoon te zwaar maken :P ).
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
nancy imka

Bericht door nancy imka » vr 12 nov 2010, 12:26

Ik vind ze in de winter ook slapper lijken. En daarnaast heb ik Imka zo verschrikkelijk verknipt van de week... Maar ja gelukkig groeit het van zelf weer aan. Ik heb trouwens ook twee teddybeertjes staan. Er word niks vanaf geschoren dus het blijven ook lekker teddy's... Maar ik zal wel weer blij zijn als we weer gewone zomer fjordjes hebben want ik vind het helemaal niet makkelijk borstelen dit
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Elvis

Bericht door Elvis » vr 12 nov 2010, 12:45

Ja Elvis heeft altijd al Coupe ontploft maar in de winter staat ze kam helemaal alle kanten uit.Begin van het voorjaar haal ik hem ook goed kort zodat de manen weer mooi rechtop komen te staan.Zal vandaag is een foto maken van me wolliewobbel. :D
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Afbeelding
ukoldaatje

Bericht door ukoldaatje » vr 12 nov 2010, 14:09

Ilona, gelukkig, ik zit zo tegen Gandhi zijn manen aan te kijken en bedacht me dat ze behoorlijk slapjes waren. Nu moet ik ze nog knippen hoor, dat scheelt dan ook misschien wat..

Verknippen kan ik ook goed trouwens, ik moet dat ook alleen doen als ik alle tijd van de wereld heb en super relaxed ben. Anders weet ik van tevoren dat ik er een potje van maak.

Mijn pantoffeltje heeft een rare hobby, rollen in de modder waar het meeste water ligt 8)7
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
cowgirlwillie
Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
Contacteer:

Bericht door cowgirlwillie » vr 12 nov 2010, 16:24

grappig pantoffels ik noem het altijd beren!
die van mij zijn heerlijk knuffelige teddyberen.
met baard en sokken, alles erop en eraan haha
warme zachte pantoffeltjes. ik zal binnenkort ook ff foto's maken.

ja dat van die manen viel mij ook op idd.
ik wil wel bijknippen maar met mijn dikke buik wil mijn man liever niet dat ik tussen die 2 dames in ga staan. ze zijn nergens bang voor, maar dus ook erg lomp... en je wilt niet klem komen te zitten met een zwangere buik. dus ik dnek dat ik het maar eens probeer na de bevalling. ben maandag uitgerekend dus kan nooit heel lang meer duren... hoop ik
blij dat er meer mensen zijn die het niet zo erg bijhouden nu.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Dennis

Bericht door Dennis » vr 12 nov 2010, 18:40

Ik knip de paarden bijna iedere 2 weken zodat ze niet snel te lang worden en dan is het in de winter ook wel goed bij te houden
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » vr 12 nov 2010, 20:41

hier nog een pantoffelaar (grappig woord is dat :P )
vind het wel leuk als je hand zo verdwijnt in het vachtje, al heb je er idd wel veel werk aan als ze besluitne lekker in de modder te rollen :\
En van slappe manen heb ik niet zoveel last, mijn Hildar heeft een wilde en lange bos manen, is ook nog eens lekker warm. Maar de manenkam wordt idd beetje slapper, misschien om de nergie in andere zaken te steken. Zouden niet-pantoffels hier ook last van hebben?
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
cowgirlwillie
Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
Contacteer:

Bericht door cowgirlwillie » za 13 nov 2010, 09:01

ik heb nog geen mooie pantoffel foto van dit jaar. Want ze is nog niet op haar harigst hoor.
maar wel een mooie van vorig jaar:
Afbeelding

ik vind het ook zo tof dat zelfs die oren zo harig worden. Lynda is echt een heeerlijke knuffelbeer in de winter.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
claudia

Bericht door claudia » za 13 nov 2010, 12:20

Het lijk wel of ze make up op heeft , die heeft mooie streepjes boven haar ogen.
Wat een beer.

( ik heb Alco juist weer kaal gemaakt vandaag, juist ook zijn oren)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Jankeke

Bericht door Jankeke » za 13 nov 2010, 18:14

Ilona schreef:Merken jullie ook dat 's winters de manen wat slapper lijken te worden?
Ik vind dat de manen 's winters niet zo mooi strak omhoog staan als bijvoorbeeld in de zomer (of zal de bagger de manen gewoon te zwaar maken :P ).
Vlin zijn manenkam wordt zo vreselijk breed en gaat idd alle kanten uit. In de winter knipt Marleen hem altijd op de Noorse manier. Dan blijft het er net wat beter uit zien.

Cowfirlwillie@ wat een mooie en vooral zachte pantoffel. Ik vind ze zo zo mooi in de sneeuw en dan die teddyvacht. Wat een heerlijke paarden hebben we toch allemaal! Van mij mag het weer snel gaan sneeuwen en dan weer fluffy pics maken.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » ma 22 nov 2010, 16:04

Verdorie, heb ik hier al drie pagina's gemist! Mag ik er nog bij? :sorry:

Hier ook een pantoffeltje, zij het nog niet in vol ornaat. Zal morgen wel eens een foto maken. Hij is al aardig harig, maar het wordt zeker nog dubbel zo lang! Met poetsen en opzadelen krijg ik altijd visioenen van scheermachines voor ogen }-) Maar een weidepaard heeft zijn fluf nu eenmaal nodig. Eén doosje met een deken (Jaldiña bevriest anders zowat) is al genoeg!
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » ma 22 nov 2010, 19:03

binnenkort gaat het hier hopelijk sneeuwen, dan ga ik foto's maken, zal wel een dikke pantoffel zijn dan ! :D
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » ma 22 nov 2010, 19:10

Karlien krijgt ook altijd van die mega-lange haren, is nu aardig op weg...
Tis weer zo'n fijne periode om zonder zadel te rijden, echt genieten die warme wollige fjord onder je kont. Ben blij dat Karlien niet meer zo dik is, nu kan ik tenminste normaal blijven zitten zonder constant heen en weer te glijden en bang te zijn dat ik er zo af rol _O-
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Jankeke

Bericht door Jankeke » ma 22 nov 2010, 21:24

Reinou schreef:Karlien krijgt ook altijd van die mega-lange haren, is nu aardig op weg...
Tis weer zo'n fijne periode om zonder zadel te rijden, echt genieten die warme wollige fjord onder je kont. Ben blij dat Karlien niet meer zo dik is, nu kan ik tenminste normaal blijven zitten zonder constant heen en weer te glijden en bang te zijn dat ik er zo af rol _O-
Gisteren weer een heel eind met mijn wolharig mammoetje wezen wandelen (agv overzee's zadel), Onze lease zoon en lease dochter waren ook mee. L.dochter zat er de hele tijd op. Maar op een gegeven moment wilde L.zoon ook wel eens. L.dochter stapte af en heeft de hele tijd, tot ze er weer op kon, geklaagd over een koude kont en koude benen >;) . L.zoon riep ook al dat het pijn deed aan zijn zaakje (watje :x ) maar dat het wel lekker warm was :roll: .
Ik heb het ook wel eens zonder zadel geprobeerd maar het lukt mij niet. Zit er dan veel te verkrampt op met opgetrokken benen. Als hij maar even gaat draven glijd ik er zo van af!
All that we see
All that we seem
Charret

Bericht door Charret » ma 22 nov 2010, 21:33

Oh Alies is ook mega wolly.
Ik heb er nog niet heel veel last van bij het rijden. Dus tot die tijd blijft ze wolly. Het is ook echt poef in 1 keer een bult haar ;)
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ilonka

Bericht door Ilonka » ma 22 nov 2010, 22:36

Ik heb ook een pantoffel. Ilonka!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » di 23 nov 2010, 07:49

Veel oefenen Janneke :D
Ik heb met Woudina ontzettend veel zonder zadel gereden, die heeft daar een hele fijne rug voor. Niet zo rond met een duidelijke ruggegraat, daar kun je bijna niet vanaf vallen. Is me wel een keertje gelukt trouwens, met een open knie als resultaat... Maar dat komt denk ik ook omdat ze een draai van 180 graden maakte :+
Karlien is een stuk moeilijker zonder zadel, sowieso omdat ze eerst zo rond was. Nu is ze dat niet meer, maar ze wil haar rug erg moeilijk loslaten. Dus ik ben nu bezig om haar dat een beetje af te leren. Is wel een leuke uitdaging :D
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Nientjepientje

Bericht door Nientjepientje » di 23 nov 2010, 09:10

Zou ik mijn pantoffel ook mogen melden?
Ik heb hier namelijk ook een echte beer staan, en haar vacht wordt steeds dikker en dikker!
Gijs Hermansen x Brusvein
Afbeelding

Rust zacht lieve Linka<3
17-05-2010 - 30-12-2011

Als je een paard iets leert met geschreeuw, zal het nooit luisteren naar je gefluister.
Jankeke

Bericht door Jankeke » di 23 nov 2010, 09:15

Nientjepientje@ na-tuur-lijk. gezellig. Is die van jou ook zo vies?!

Ik denk dat Vlin het erom doet!!! Hoeft hij niet onder het zadel maar de domoor weet niet dat er op dit moment helemaal geen zadel is.
Hij staat nu ook steeds he-le-maal achterin zijn mega super wei. Zelf Rien P. die hem laatst moest hebben voor de schatting van de verzekering kreeg hem niet gevonden in de mist!!!!!
All that we see
All that we seem
Jankeke

Bericht door Jankeke » di 23 nov 2010, 09:17

Reinou, ik zal het toch maar weer eens gaan proberen (met iemand erbij om hem vast te houden). Het lijkt mij namelijk wel heerlijk als je zonder kunt. En hij is nu weer zo dik (en zó niet mooi met zijn grasbuik, helaas).
All that we see
All that we seem
Plaats reactie