Nou hier komt het verhaal.
Ik had een berichtje op hyves van Martine, ik ken geen Martine, maar toch even lezen.
Ze bleek Annes bijrijder te zijn en of ze me een mail mag sturen, ze wist dat ik Anne erg mis, maar ze wilde graag even over Anne kletsen.
Nou dan gaat er van alles door je heen, wat wil een bijrijder mij dan vertellen, dus heb ik ja gezegd.
De volgende dag inderdaad een mail.
Martine had Anne gekocht, mijn eerste reactie'' verd*mme, ze zou me bellen als ze Anne zou verkopen.''
Maar verhaal verder gelezen, nu blijkt dat de andere eigenaar Anne niet meer kon betalen en ze Anne dus aan Martine verkocht heeft en dat Martine dus eigenaar is en Elly[de oude eigenaar]word dan bijrijder, goed plan.
Maar om lang verhaal kort te maken, Elly is gestopt met rijden, omdat ze geen band had met Anne, en rijd er nu een goede vriendin op als bijrijder, ook haar dochtertje rijd er soms op.
Mijn gedachten over Anne waren precies wat ik dacht, vanaf dat Elly Anne een half jaar had heeft ze niet meer met Anne gereden, Anne is naar 3 verschillende stallen geweest[maakt op zich niet uit]en is in die drie keer de trailer in geslagen, terwijl ze altijd heel makkelijk was met laden.
Nu is ze dus heel bang voor de trailer.
Anne stompte af, was ook te zien op de foto's die ze me toen stuurde, Annes lichtjes waren uit haar ogen zeg maar, oren stonde altijd naar achter, terwijl ik haar alleen maar ken met oren naar voren.
Nu ze bij Martine staat zie ik de oude Anne weer, de lichtjes zijn terug, ze doet heel veel met Anne, zoals parelli, iedere week dressuur les, ze springt, cursus trailer laden en hele lange ritten door de duinen en strand.
Ik ben zo blij dat Anne het nu zo goed heeft bij Martine, ik vind het nu ook leuk om contact te hebben, de manier hoe ze over Anne schrijft is zo leuk, je merkt gewoon dat ze gek is op haar.
Het is goed zo, en ik ga zeker weer een keer kijken.
Heb er een foto van Anne bij gedaan die Martine me gestuurd heeft.