Ik wil hier even een update plaatsen over hoe het nu met mij gaat enzo.
Daisy is nu al bijna 3 weken geleden overleden, ben er helemaal kapot van geweest en nog steeds..elke avond voor het slapen gaan denk ik nog even aan haar.ze was mijn maatje.
Ik heb toen de Stal Danea gemaild om te vragen of ze een reading met haar kan doen, dat kan maar dan wel pas 6 weken na overlijden want dan kan ze beter contact maken. Dus moet nog 3 weken wachten en dan kan ik haar een paar vragen mailen, ben er erg benieuwd naar en ook wat Daisy mij te vertellen heeft.
Daarna heb ik naar een site gemaild voor 2 kettingen met een plukje haar van Daisy, dat vind ik een mooie herrinering.Ik heb de 2 kettingen net vandaag ontvangen. Ze zijn super mooi geworden en ben er onwijs blij mee!!Nu is ze altijd vlakbij mijn hart

Een anderhalve week geleden stelde mijn zus voor om samen een paardje te gaan kopen, samen verzorgen e.d. Dat leek me wel een goed idee, ook kwa tijd en geld. Mijn zus kwam dus een 10 jarige merriefjord tegen die M1 dressuur heeft gelopen en ook braaf is op buitenritjes, oftewel dus perfect voor ons want ik wil buitenritjes maken en mijn zus wil wedstrijden rijden in de dressuur. We hebben daar 2 keer gereden en het is een erg leuke fjord! Vandaag hebben we stalling bekeken en dat beviel ons heel goed. Van de week of volgende week gaan we haar nog klinisch laten keuren en dan gaan we haar kopen. We gaan wel eerst volgende week weekend op vakantie met de fam. maar daarna gaan we haar ophalen. Heb er wel een dubbelgevoel over maar weet zeker dat Daisy het ook gewilt heeft dat ik doorga met de paarden..