Western-fjorden topic
-
Re: Western-fjorden topic
ik heb vroeger western les gehad ja, daar heb ik veel geleerd...
ja ik doe het gewoon, en rustig opbouwen, blijven proberen... duidelijk zijn en vertrouwen geven..
ja ik doe het gewoon, en rustig opbouwen, blijven proberen... duidelijk zijn en vertrouwen geven..
Azalie :: Isabeau
- kristelhans
Even nieuw leven inblazen! Beer en ik gaan helemaal de goeie kant op met het western rijden! Gisteren weer les gehad en het ging zoo lekker! TROTS!
hallo, hoe moet ik een foto hier plaatsen?
Wij doen aan team penning ( koeien drijven ).
WK Denemarken 2004: 3e in open klasse en 4e in amateurklasse geworden. Ons eerste internationale kampioenschap.
http://i237.photobucket.com/albums/ff28 ... 4/ede4.jpg
EK 2005 in Brunssum, Nederland: geen finale gehaald.
http://i237.photobucket.com/albums/ff28 ... 5/8213.jpg
http://i237.photobucket.com/albums/ff28 ... 5/993b.jpg
WK Zuid Frankrijk 2006: 2e en 8e in de amateurklasse!

http://i237.photobucket.com/albums/ff28 ... 6/75bb.jpg
http://i237.photobucket.com/albums/ff28 ... 6/b73c.jpg
Foto's van WK Italië 2010 volgen nog.
Wij doen aan team penning ( koeien drijven ).
WK Denemarken 2004: 3e in open klasse en 4e in amateurklasse geworden. Ons eerste internationale kampioenschap.
http://i237.photobucket.com/albums/ff28 ... 4/ede4.jpg
EK 2005 in Brunssum, Nederland: geen finale gehaald.
http://i237.photobucket.com/albums/ff28 ... 5/8213.jpg
http://i237.photobucket.com/albums/ff28 ... 5/993b.jpg
WK Zuid Frankrijk 2006: 2e en 8e in de amateurklasse!

http://i237.photobucket.com/albums/ff28 ... 6/75bb.jpg
http://i237.photobucket.com/albums/ff28 ... 6/b73c.jpg
Foto's van WK Italië 2010 volgen nog.
Laatst gewijzigd door Cindy op wo 09 feb 2011, 14:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Gaaf Cindy, dat je ook op het topic reageert. Jij bent met Billy wel heel speciaal in de wedstrijdsport vind ik!
Ik heb ook een aantal westernlessen gehad van ene Anneke. Helaas sloot daarna de manege en heb ik alleen nog af en toe mee kunnen rijden bij westerndemo's van het Fjordenshowteam Midden NL
Voor degenen die nog interesse hebben: ik heb nog een zwart westernhoofdstel en bruin leren Billy Cook borsttuig te koop.
Maar goed, terug naar mijn westernbelevenissen:
Met Kjeld

en met Naisven

Ik heb ook een aantal westernlessen gehad van ene Anneke. Helaas sloot daarna de manege en heb ik alleen nog af en toe mee kunnen rijden bij westerndemo's van het Fjordenshowteam Midden NL
Voor degenen die nog interesse hebben: ik heb nog een zwart westernhoofdstel en bruin leren Billy Cook borsttuig te koop.
Maar goed, terug naar mijn westernbelevenissen:
Met Kjeld

en met Naisven

Kristel heb je nu eindelijk eens stoere westernfoto's??? Ik heb trouwens toch je advies opgevolgd en ik heb fenders gekocht...had ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder moeten doen, wat zit dat lekker zeg!
die foto's zou ik graag willen zien Cindy....(geloof dat er bovenaan het foto-topic uitleg staat over hoe je foto's plaatst!)
@naisven- wat ziet dat er stoer uit zeg, zo in vol ornaat...
Wij zijn voornamelijk nog heel rustig (en helaas zonder les) aan het oefenen op halt/stap/draf in alle volgordes en puur op zit. Niet specifiek western dus, maar we doen het nu wel met fenders

foto's van vandaag met zadelpassen, maar zadel moet duidelijk nog een tikkie naar achteren
die foto's zou ik graag willen zien Cindy....(geloof dat er bovenaan het foto-topic uitleg staat over hoe je foto's plaatst!)
@naisven- wat ziet dat er stoer uit zeg, zo in vol ornaat...
Wij zijn voornamelijk nog heel rustig (en helaas zonder les) aan het oefenen op halt/stap/draf in alle volgordes en puur op zit. Niet specifiek western dus, maar we doen het nu wel met fenders

foto's van vandaag met zadelpassen, maar zadel moet duidelijk nog een tikkie naar achteren

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
foto's staan erop, min of meer...
- kristelhans
Hee wat goed dat de fenders goed bevallen! Is echt fijn he? Je moet even wennen aan hoe het eruit ziet maar ik wil nooit meer wat anders!
En wat lijken jullie leuk op die onderste foto zeg, hij lijkt gegroeid!
Ik heb geen westernfoto's want ik ben alleeeeeen maar aan het buitenrijden..trainen voor ons endurance debuut eind maart..zin in!

Ik heb geen westernfoto's want ik ben alleeeeeen maar aan het buitenrijden..trainen voor ons endurance debuut eind maart..zin in!

Aaaahhhh zie ik daar mn stoere westernpoownie op marieke dr pics voorbij komen (ik rij achter Marieke met Tjody) en ikzelf in afgeslankte vorm
Zucht.... vandeweek toch maar eens dat westernzadel van mn vriendin opleggen... wie weet... Kdiesje heeft er zooooo de looks voor.... zal toch eens de stops gaan oefenen met hem, denk dattie dat best wel kan.

Zucht.... vandeweek toch maar eens dat westernzadel van mn vriendin opleggen... wie weet... Kdiesje heeft er zooooo de looks voor.... zal toch eens de stops gaan oefenen met hem, denk dattie dat best wel kan.
Mogen wannabeetjes ook meepraten? 
Ik heb nu 2 lessen gehad, was gaaaf!
Dus Ko mag er aan geloven over 2 jaar.. we oefenen nu iig met de nieuwe juiste westerngeluidjes al vanaf de grond

Ik heb nu 2 lessen gehad, was gaaaf!
Dus Ko mag er aan geloven over 2 jaar.. we oefenen nu iig met de nieuwe juiste westerngeluidjes al vanaf de grond

Kalmiya jouw zadel is trouwens precies wat in gedachte had om mee te gaan beginnen met Ko.
Mag ik vragen welke dat is, de prijs en of ze een passervice hebben?
Mag ik vragen welke dat is, de prijs en of ze een passervice hebben?

Ik ben met Fiorano bezig in de longeerbak met wat oefeningtjes. Gewoon lekker los en zolang hij het leuk vind en interesse heeft oefenen we en anders stoppen we
. Kwartier tot half uurtje oefeningentjes en dan lekker kroelen en spelen
.
Hij pakt de geluidjes goed op en de Ho en Achteruit vind hij helemaal geweldig
.
Aiden is nog wat jong in zijn koppie dus wacht ik even mee tot de zomer
.

Hij pakt de geluidjes goed op en de Ho en Achteruit vind hij helemaal geweldig

Aiden is nog wat jong in zijn koppie dus wacht ik even mee tot de zomer

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

- rocky&moby
Moby en ik hebben ook western gereden, waar zijn die foto's gebleven, iemand uit het showteam misschien nog pics?
Ik heb 1 foto maar die doet auw hihi, moby en tjo samen vanaf de achterkant moby in ze jonge jaren in super slankie lijn..
Wat een gave demo was dat door de grote hal in ermelo met de vlaggen hihi.
Ik heb 1 foto maar die doet auw hihi, moby en tjo samen vanaf de achterkant moby in ze jonge jaren in super slankie lijn..
@Cindy wat is dat mega-fantastisch en spectaculair (hahaha..ik loop over van enthousiasme bij zulke foto's), wat mooi om een fjord op zo'n manier in actie te zien 
@Suzanne - dat is een startrekk comfort (in mijn geval ook nog een shorty ivm klein fjordje
), ze verkopen ze via buitenzinnig.nl (ook met passervice en testzadels) maar ik had het geluk die van mij tweedehands te kunnen kopen
. Het is een semi-boomloos zoals ze dat zo mooi noemen...
@Tass- het ziet er zo gek uit om jou Aiden te zien schrijven mbt een paardje, onze jongste zoon heet namelijk zo

@Suzanne - dat is een startrekk comfort (in mijn geval ook nog een shorty ivm klein fjordje

@Tass- het ziet er zo gek uit om jou Aiden te zien schrijven mbt een paardje, onze jongste zoon heet namelijk zo

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
ach, we zullen je steunen na het plaatsen van een 'au' foto hoor!rocky&moby schreef:Moby en ik hebben ook western gereden, waar zijn die foto's gebleven, iemand uit het showteam misschien nog pics?

Het is dat ik al meer dan 20 jaar niet meer op een paardenrug heb gezeten en dit ook niet meer gaat gebeuren maar Western had me toch zo leuk geleken om te doen. Het ziet er altijd zo heerlijk relaxt uit.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
aaah cindy wat gaaaaf!
ik wil nog eens een lesje doen bij de AOK hier in makkinga met Lynda volgens mij vind die dat ook wel best.
ik wil nog eens een lesje doen bij de AOK hier in makkinga met Lynda volgens mij vind die dat ook wel best.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Kalmiya aangezien Ko ook best kort is en ik jouw foto's zag dacht ik heee 
das een eventueel goed zadel voor later!

dank voor de info!

das een eventueel goed zadel voor later!

dank voor de info!
Kalmiya: Wat leuk dan jullie zoon de zelfde naam heeft als mijn paardje
.
Is hij ook zo'n enorme lieve, schattige, knappe vent?
.

Is hij ook zo'n enorme lieve, schattige, knappe vent?

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Owwwwwww leeeeuukk Suus, waar heb je gelest?
Maggie gewoon plaatsen, gedeelde Auw is halve Auw
Maggie gewoon plaatsen, gedeelde Auw is halve Auw